Moondance. => "susa muru"", *Annika*hki, *Personal trainer m, *Snap*, 20v nainen, _Sami_, Badboy24 JKL, BeMine, blackman*, busyman 09 a, christian*, Daniela18, Docomo, hämeentyttö-77, Haluan SuaN(m), handsomeM40, Jääkiekkoilija.., Jenniina86, johaannaah86, jonas*, kesämies_79, Kesänlapsi71, KISSKISScM, kisssu_78, Komea uros., Kotiäiti25, KOvana82, KovanaM, kuuma kissa, KuuMaa, ladonna, Lana84, mílga, m21..., m86_, Mandos*, Marko***, meijeri 27 ;), metku., milga, mirella*, mirjukka_, mister33, Moondance, Mr40Lahti, napanöyhtä, netsexman22, Nicolas.., noora26., olli®, Palomies_34, panomies^, parikymppinen uros..., poju24v_msn, posliiniherkku, rinnat kiihottaa, SamppaJkl, seuraa caribiaanTKUM, sexman**, sexykundi, sinun*m, sportbiboy_tre, suffocation (M) tku, sukkahousufani, sulotar**, tero45hki, tittaahonen80, Treenattupylly_(F), tumppu, TuottajaM41, tyttönen_21, Ukkomies 56 Hki, Uskollinen avovaimo*, Vanhempi Mies (48), Wille_, Yksinkotonaespoo-M20v
Tuossa siis mun nickiäni feikattiin ja yritettiin hankkia banni. Piste perässä ja privafloodia tuleman vaan ja hiljennyksiä paukkui 15.
Tuo idiootti on hankkinu mulle jo KAHDET iheettomat bannit !!!
Sefut, olkaa trarkkoina tuon tyypin kanssa. En saanut bannia mutta lähellä oli taas.
Yksi näyte miten saadaan bannit viattomalle
4
5824
Vastaukset
Tuohon on totuttu, ei bannia jos on silmät auki. älä hätäänny =)
- ilmestyskirja
Erkki Esimerkki: Hyvää päivää =)
Erkki Esimerkki liittyy keskusteluun
Erkki Esimerkki: haistakaa kaikki v****!!
Erkki Esimerkki poistui keskustelusta
Erkki Esimerkki: Jaahas. Joku feikkasi minua.
Toisen vieraan nimellä voi esiintyä, jos tämän nimessä on tyhjä väli. Väärentäjä valitsee itselleen muuten saman nimen (Erkki Esimerkki), mutta jättää nimeensä kaksi tyhjää väliä (Erkki Esimerkki). Chat typistää kaksi väliä yhdeksi eikä kukaan muu keskustelija huomaa eroa.- rainerivantaalta
Kiitti ideasta! Pitänee mennä hankkimaan sulle ne kolmannet bannit ;-)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241