Monilla tuntuu nyt olevan noit värikkäitä hailantsareita eli kehtaaks käyttää systerin vanhoja tollasii valkeita kontiosaappaita muualla ku esim.möksällä ? Millasii muilla on ;-) infoo...
Hai saappaat vai valkoset kontiot
18
2073
Vastaukset
- hetsku.
Itselläni on siniset haisaappaat ja kyllä olen käyttänyt muuallakin kuin mökillä. Valkoset kuullostaa hienoilta ;)
- Ilse
Kontiot on tietysti vähän vanhanaikaiset, mutta valkoinen väri on aina ok. Hai-saappaat on kaupungissa mukavammat, koska niissä on lyhyet varret. Kun vielä valmistaisivat niitä valkoisena. Hai-saappaat on myös hyvännäköiset hameen kanssa.
- kurahousut jannalle
Marillaa eli mulla on hikiset valkoset ja paskaset hait ;-)
- Sadekallio
Voisin ostaa ne
Hai-saappaathan on taas muodissa ja valkoiset harvinaiset. Ehdottomasti käyttöön.
Netti-Saapas Kirsi Helsinki- kiimaisetpallit
haisaappaat on tosi hyvät munille potkimisessa
- neiti.saapas
Netti saaps on Vitun WAMMANEN OON GRAY CP
- Anonyymi
kiimaisetpallit kirjoitti:
haisaappaat on tosi hyvät munille potkimisessa
Olen samaa mieltä. Hai-saappaalla on hyvä potkaista munille.
- PunaisetHaitPojalla
Mulla on punaiset Haisaappaat ja oon poika.
Voinks pitää muuallaki kuin mökillä?- Anonyymi
Kyllä, totta kai
- kontiofani
Mustat Kontiot on ihanat.
- dffafaf
Ne o parhaat!
- Anonyymi
Mustat Kontiot, yes!!!
- poikaoon
Ostin juuri Cittarista luumun väriset eli tummat sinipunaiset Hait, myyjä vakuutti, että on nimenomaan pojille ja tytöille tehty väri. Aika moni koulussa myös ihastu niihin ja sanoi ostavansa.
- Anonyymi
Hai-saappailla on hyvä potkaista munille.
- Anonyymi
Valkoiset kontiot olisivat upeat, mutta niitä ei taida olla enää myynnissä.
- Anonyymi
Mul oli nuorena poikana isosiskolta perityt valkoiset Kontio kumpparit. Herättivät huomiota kun kaikilla muilla pojilla oli mustat kumpparit.
- Anonyymi00021
Valkoiset kontiot oli tosi tyylikkäät. Harmi kun niitä ei tehdä enää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1892704Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 94989
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait241826Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies90785Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718