vaikein horoskooppi?

....

Tämä on varmaan aika typerä kysymys, mutta olen miettinyt, että mikähän horoskooppimerkki voisi olla kaikkein hankalin luonteeltaan näin yleisesti? Ainahan se tietysti riippuu ihmisestä, mutta mietin vaan...

78

14154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesipää

      RAPU ! !

      • domino

        sehän on sellainen vapautta kaipaava luonne.. ei "osaa" sitoutua.. omalla kohdalla pitää paikkansa..
        mut kaikissa merkeissä (ja ihmisissä) on tietysti omat hyvät ja huonot puolensa..


      • ****

        Mä oon ihan samaa mieltä et rapu on ehdottomasti vaikein merkki, ainakin mulle! Ite oon vesimies enkä varmaan itsekään kovin helppo, mut noi ravut on käsittämättömiä.... ja sitte oon viel onnistunu keräämään niitä ympärilleni aika monta... Käsittämätön taidan olla iteki...


      • näin meillä
        **** kirjoitti:

        Mä oon ihan samaa mieltä et rapu on ehdottomasti vaikein merkki, ainakin mulle! Ite oon vesimies enkä varmaan itsekään kovin helppo, mut noi ravut on käsittämättömiä.... ja sitte oon viel onnistunu keräämään niitä ympärilleni aika monta... Käsittämätön taidan olla iteki...

        Ravuissa on paljon hyviä puolia, jokunen huonokin, mutta ikävimpänä pirteenä sanoisin omasta kokemuksestani häikäilemattömyyden. Etenkin silloin jos hän itse kokee joutuneensa naurunalaiseksi, on tosi vihainen tms., niin silloin pesee, keinoja kaihtamatta ja seurauksia ja muita ajattelematta. Muuten miellyttäviä persoonia kun heitä ei suututeta.


      • huonoa
        domino kirjoitti:

        sehän on sellainen vapautta kaipaava luonne.. ei "osaa" sitoutua.. omalla kohdalla pitää paikkansa..
        mut kaikissa merkeissä (ja ihmisissä) on tietysti omat hyvät ja huonot puolensa..

        Mitä huonoa on vapaudessa?


      • Vallberi
        domino kirjoitti:

        sehän on sellainen vapautta kaipaava luonne.. ei "osaa" sitoutua.. omalla kohdalla pitää paikkansa..
        mut kaikissa merkeissä (ja ihmisissä) on tietysti omat hyvät ja huonot puolensa..

        Häh? :D Rapuhan on vedenmerkkinä nimenomaan hyvin riippuvainen toisesta eikä kovinkaan itsenäinen toisin kuin ILMAN MERKIT vaaka, kaksonen ja vesimies


    • waterlady

      eiköhän siihen vaikuta myös se että minkä horoskooppimerkin edustajan kannalta sitä toisen merkin edustajan hankaluutta katsoo....jollei kemiat pelaa yhteen niin hankalalta ihmiseltähän se toinen tuntuu :)

      • eräs mielipide

        Ei tuo välttämättä pidä ihan paikkaansa joka tapauksessa. Itselläni on kokemusta esim tyypistä jonka kanssa kemiat kyllä pelaa hyvin, mutta koen hänet kuitenkin vaikeaksi ihmiseksi.


    • ......

      rapu se on

      • ymmärrä väitettä

        onhan ravut mielenvaihteluiltaan käsittämättömiä ja hieman tarrautuvia muttei tässäkään voi yleistää. Olen tuntenut useitakin rapuja eläissäni ja yhtä huolehtivia ihmisiä en muita ole tavannut. Myös sängyssä on mennyt hyvin,erittäin... Rapu on huumorintajuinen joskin herkkä,ystävystyy todella hitaasti mutta kun sen tekee,pitää ystävistään todella hyvää huolta. Ottaisin vaimokseni ravun milloin tahansa.

        Mikko


      • *rapunainen*
        ymmärrä väitettä kirjoitti:

        onhan ravut mielenvaihteluiltaan käsittämättömiä ja hieman tarrautuvia muttei tässäkään voi yleistää. Olen tuntenut useitakin rapuja eläissäni ja yhtä huolehtivia ihmisiä en muita ole tavannut. Myös sängyssä on mennyt hyvin,erittäin... Rapu on huumorintajuinen joskin herkkä,ystävystyy todella hitaasti mutta kun sen tekee,pitää ystävistään todella hyvää huolta. Ottaisin vaimokseni ravun milloin tahansa.

        Mikko

        Hieman mielenkiintoista huomata, että monen mielestä rapu on se ikävin merkki. Hyvä että edes joku on erimieltä ja jopa puolustaa :D Itse kun en ilmeisesti ole sitten normaali rapu, jos kerta meitä pidetään vaikeina, helposti suuttuvina jne....itse kun en sellainen ole, mutta kukin tyylillään. Itse sanoisin tähtimerkeistä hankalimmaksi/ikävimmäksi kalat. Ovat ainakin minun lähipiirin kalat kovia kusettajia ja sellaista minä en katsele kauaa. Kuvittelevat monesti olevansa kovinkin ovelia, mutta jäävät valheistaan usein kiinni ja sitten siitähän se riemu repeääkin...


    • kaaru

      Itse en oikein ole uskonut noihin horoskooppien luonteisiin, mutta iän myötä löydän itsestäni paljon kaksosen piirteitä, eli onhan niissä jotain oltava. Ja kun olen kaksonen niin kauris on mulle se vaikein "tapaus".
      Tulen kaikkien muiden kanssa tosi hyvin toimeen, mutta kauriin kanssa en sopeudu millään. Olen liian eloisa ja puhelias ym. että kauriin on vaikea sitä hyväksyä.

      Mutta on kiva lueskella joskus horoskooppien mukaan luonteenpiirteitä, ja kyllä täytyy sanoa että tiedot pitävät paikkansa ainakin osittain tuntemiini ihmisiin.

      Välillä tulee kieltämättä vilkaistua Jippiin viikkohoroskooppia ja sieltäkin saattaa löytyä tapahtumia jotka ovat tapahtuneet.

    • neitsyt_(m)

      Hyvää tarkoittava kysymyksesi on kuitenkin "väärin kysytty". Vaikein ei ole objektiivinen ominaisuus vaan subjektiivinen. Kenenkään ei toki kannata pahoittaa mieltään vaikka listalla onkin. On vain niin että kaikki eivät sovi kaikille siis minullekaan. Sanonkin, että luonne ja muu siihen liittyvä häsäkkä on ominaisuus ei niinkään vika. Olen miettinyt asiaa, jonka olen kuullut eräältä astrologilta. Me synnymme tänne kollektiivina eli ryhmänä, emme yksilöinä. Silloin voi syntyä ja usein syntyykin tilanne, jossa paras ystäväsi onkin pahin vihollisesi. Enkä sitäkään voi olla mainitsematta, että aurinkomerkki-ihanteet muuttuvat elämän aikana. Löytyykin jokin ´uusi´ merkki, jota ennen ei ole voinut sietää. Viha ja rakkaus on myös yhdistelmänä tuttu. Se rakentaa, mutta hajottaa entisen, jotta uusi (aika) voi alkaa.

    • minä vain

      Mielestäni vaikein on neitsyt. Jokaisesta merkistä tietysti löytyy vaikeita ihmisiä ja kaikissa meissä on huonoja puolia, mutta noin yleensäottaen. Ei siis huonoin merkki, mutta nimenomaan vaikein.

      • kaaru

        Mitään horoskooppimerkkiä, koska riippuu siitä mikä on vastapuoli. Itse kaksosena tulen toimeen ystävättäreni kanssa, vaikka välillä "palaa hihat". Ollaan oltu jo tekemisissä toistemme kanssa yli 10 vuotta. Lapseni ihmettelevät kuinka jaksan hänen kanssaan. Mutta suhteellisen hyvin on mennyt, ollaan lenkkelty useamman kerran viikossa ja muutenkin ollaan tekemisissä.
        Kun oppii tuntemaan niin oppii karttamaan kriittisiä kohtia.Esim. itse en välitä jos minua arvostellaan, joskus jopa haluan sitä. Mutta häntä ei saa arvostella. Oli sitten kyseessä mikä asia tahansa. Aluksi jännitin sitäkin kun hänellä on kaikki tavarat järjestyksessä, miten pärjään yhteisillä reissuilla. Ihan hyvin on mennyt. Eikä hän ole ainut neitsyt tuttavani.

        Itsestä on kiinni kenen kanssa pärjäät, ilmeisesti omalla horoskooppimerkilläsi on myös jotain tekemistä asian kanssa.


      • - oletko...

        Vaaka?


      • minä vaan
        - oletko... kirjoitti:

        Vaaka?

        En ole vaaka.


      • arvaaja-neitsyt
        minä vaan kirjoitti:

        En ole vaaka.

        ... en lähde arvailemaan :)


      • hilima

        Täällä neitsyt, joka tunnustaa olevansa vaikea muiden ymmärtää. ANALYSOI/POHTII
        Neitsythän ei kestä arvostelua siksi, että hän itse kyllä tietää omat virheensä ja rankaisee itse itseään ankarasti! On kuin pieni lapsi, jolle ei enää yhden torumisen jälkeen kestä tulla sanomaan!:)-Herneet nenään!
        Neitsyt paranee vanhetessaan-antaa periksi. Nuorena kaikkitietäväinen ja aina oikeassa!

        Haastavimmaksi merkiksi sanoisin OINAS (itselläni Laskeva OINAS)Jääräpää-kaapin paikan määrääjä!


      • kala

        Neitsyt on todella outo! Tunnen monia ja kaikki ovat jotenkin omituisia.. ottaa herneen joka asiasta ja huumori on sellaista toisille vittuilua! Kaikista merkeitä Neitsyt on todella vastenmielisin.


    • tiedän

      oinas on vaikein,ehkä myös skorpioni..mutta oinas on hankalin ja vaikein.

      • niin se riippuu

        aina siitä omasta suhteestaan tähän kiusankappaleeseen eli ei kannata koskaan yleistää...hänhän voi olla vaikka naapurisi mielestä mitä ihanin tapaus !

        ei meitä muokkaa yksin taivaankappaleiden suhteet vaan ympäritö ja ennenkaikkea henkinen kehityksemme

        elämä kaikkinensa on Suuri Opettaja, joka opettaa nöyryyttä sekä paljon paljon muutakin...


      • yhdessä !
        niin se riippuu kirjoitti:

        aina siitä omasta suhteestaan tähän kiusankappaleeseen eli ei kannata koskaan yleistää...hänhän voi olla vaikka naapurisi mielestä mitä ihanin tapaus !

        ei meitä muokkaa yksin taivaankappaleiden suhteet vaan ympäritö ja ennenkaikkea henkinen kehityksemme

        elämä kaikkinensa on Suuri Opettaja, joka opettaa nöyryyttä sekä paljon paljon muutakin...

        no joo, kaksoseni on niin Ssjuloisen vilkas sisimmässään, seuraa joka ikistä tapahtumaa ja risahdusta, vauhtia, tietoa, tietoa jne-

        mutta ei hän Jaksa perehtyä pidemmän päälle liian suuriin syvällisyyksiin, jotka ovatkin kauriin, raskaan raatajan heiniä...


      • kaaru
        yhdessä ! kirjoitti:

        no joo, kaksoseni on niin Ssjuloisen vilkas sisimmässään, seuraa joka ikistä tapahtumaa ja risahdusta, vauhtia, tietoa, tietoa jne-

        mutta ei hän Jaksa perehtyä pidemmän päälle liian suuriin syvällisyyksiin, jotka ovatkin kauriin, raskaan raatajan heiniä...

        kauriin kanssa. Olen ollut hiljaa ja yrittänyt tutkia Kauriin ihmisluonnetta, huonoin tuloksin. Eli olen syventänyt katsantoani huonolla menestyksellä. Kaikki menee hyvin jos vain minä odotan hänen yhteydenottoa, mutta voi ei, jos itse yritän pitää yhteyttä....murahduksia tulee.

        Kiltisti vierellä kuunnellen hänen kanssaan pärjäilee...joustavuutta minusta löytyy. No onneksi en seurustele hänen kanssaan, olemme vain ystäviä. Helpompiakin on olemassa.


      • kaaru

        lähes 23 vuotta huomiota haluavan "pikkupojan" kanssa. Hän on kohtelias ja huomaavainen toisten ollessa paikalla, mutta kun kahdestaan niin palvele ja paijaa...

        No nämä ovat vain minun kokemuksia.....en taida itsekkään olla mikään helppo tapaus.


      • domino
        yhdessä ! kirjoitti:

        no joo, kaksoseni on niin Ssjuloisen vilkas sisimmässään, seuraa joka ikistä tapahtumaa ja risahdusta, vauhtia, tietoa, tietoa jne-

        mutta ei hän Jaksa perehtyä pidemmän päälle liian suuriin syvällisyyksiin, jotka ovatkin kauriin, raskaan raatajan heiniä...

        mun kaveri on kauris ja jostain syystä se saa mut raivostumaan.. ite oon kieltämättä rasittava ja ehkä vaadin aika paljon ystävyydeltä ja parisuhteelta.. tää mun kaveri on laiska ja yrittää korvata kaiken lahjuksilla. se ei oo mikään empaattinen/sympaattinen luonne.. siitä ei edes tiedä mitä se ajattelee, eli luottamus 0% mun puolelta...


    • kalaN

      ovat varmasti vaikeimpia ihmissuhteissa, koska ovat yleensä ripustautuvia ja kovin herkkiä tunteissaan, jopa niin herkkiä ympäristön vaikutuksille, etteivät itsekään aina tiedä missä mennään.

      maamerkit jyräävät taas työpaikoilla. itse tulen kyllä hyvin juttuun neitsyeitten kanssa, mutta härät ovat pelottavia ja kauriit häikäilemättömiä kiipijöitä.

      tulimerkit ovat ärsyttäviä meuhkaajia noin ylipäätään, mutta sangen helppoja kuitenkin. leppyvät nopeasti, eikä esim. oinaan tai jousimiehen kulmakarvojen asentoja tarvitse ihmetellä, sanovat aina rehellisen mielipiteensä.

      ilmamerkkien kanssa yleensä tullaan myös hyvin toimeen (noinniinkuin pinnallisella tasolla :), mutta syvempää yhteyttä ei tule koskaan löytymään ainakaan tämän kalan kanssa.

    • feasam

      Kumma, ettei kukaan ole ehdottanut vaikeimmaksi merkiksi härkää. Olen härän kanssa avoliitossa ja sekä puolisoni, että muiden tuntemieni härkien luonne on äärettömän itsepäinen, ylimielinen ja ailahteleva. Jousimiehenä en myöskään ymmärrä kotiin jämähtämistä ja haluttomuutta tehdä ja kokea asioita.
      Myös me jousimiehet osaamme olla ärsyttävän itsepäisiä ja hätiköiviä. Hyvää on loputon energia. Oinaat ovat aika samanlaisia, mutta häikäilemättömämpiä ja lisäksi härän tapaan ylimielisiä. Järjestys on siis: härkä, oinas, jousimies.

      • kaaru

        On mulla syntynyt härän kanssa. Olemme kavereita eli sielunveljiä. Eikä todellakaan voi sanoa että pysyy paikallaan.

        Parasta hyvät, syvälliset keskustelut asiasta kuin asiasta ja voin olla oma itseni. Ei muita kokemuksia härästä eli voihan heissäkin olla hankalia....


      • ovat vaikeimpia

        kyllä ne härät ovat minunkin mielestäni vaikeimpia,tunnen todella monta härkää,ja kaikki ovat todella itsekeskeisiä, miellyttävät vain silloin kun siitä on itselle hyötyä, ravuissa on vähän samaa, mutta ei niin itsekkäitä kuin härät, en koskaan luottaisi härkään missään asiassa, pettureita ja selkään puukottajia ovat sekä materialisteja ja luulevat olevansa muiden yläpuolella...


      • vaikeita...
        ovat vaikeimpia kirjoitti:

        kyllä ne härät ovat minunkin mielestäni vaikeimpia,tunnen todella monta härkää,ja kaikki ovat todella itsekeskeisiä, miellyttävät vain silloin kun siitä on itselle hyötyä, ravuissa on vähän samaa, mutta ei niin itsekkäitä kuin härät, en koskaan luottaisi härkään missään asiassa, pettureita ja selkään puukottajia ovat sekä materialisteja ja luulevat olevansa muiden yläpuolella...

        Tiedän kaksi keski-ikäistä härkämiestä ja vähempää joustoa ei voisi löytyä. Ovat kyllä uskollisia, mutta äärettömän itsepäisiä ja -keskeisiä.

        Ystäväni on rapu ja hän välittää toisista paljon, ehkä liikaakin. Hyvin herkkä ja empaattinen nainen.


      • jouskariäiti
        ovat vaikeimpia kirjoitti:

        kyllä ne härät ovat minunkin mielestäni vaikeimpia,tunnen todella monta härkää,ja kaikki ovat todella itsekeskeisiä, miellyttävät vain silloin kun siitä on itselle hyötyä, ravuissa on vähän samaa, mutta ei niin itsekkäitä kuin härät, en koskaan luottaisi härkään missään asiassa, pettureita ja selkään puukottajia ovat sekä materialisteja ja luulevat olevansa muiden yläpuolella...

        sen verran että on todella kiltti, ahkera, luotettava, tunnollinen, rauhallinen, maanläheinen luonne... ja tarvittaessa myös itsepäinen :) On nyt 15v, koulussa valittiin pari vuotta sitten luokan reiluksi kaveriksi, ja sai Reilu Kaveri Stipendin. Monet on kehuneet että on sitten tosi mukava tyyppi. Toivottavasti ei koskaan muutu...


    • jousimies

      ...härkä tai rapu.

    • mutina

      Olen kieltämättä aika vaikea persoona.

    • Onyx

      Tämähän riippuu täysin siitä, kenen kannalta mikäkin luonteenpiirre on hankala. Itse pidän oinaita hankalina, koska he tuntuvat puhuvan taukoamatta eivätkä malta olla hetkeäkään paikoillaan. Kuitenkin monien mielestä puheliaisuus ja vilkkaus ovat hyviä piirteitä. Monet näyttävät tässäkin ketjussa pitävän rapua hankalana, mutta minä taas pidän rapua yhtenä helpoimmista merkeistä. Itse olen kauris.

      • -jousimies-

        Itselläni on ollut hankaluuksia useiden kauriiden kanssa, samoin jotkut härät ja ravut koettelevat kärsivällisyyttä.

        Mutta täytyy muistaa, että horoskooppimerkki ei ole yhtäkuin koko ihminen. On poikkeuksia, esim. parhaat ystäväni ovat syntyneet ravun ja kauriin merkeissä.


      • -jousimies-
        -jousimies- kirjoitti:

        Itselläni on ollut hankaluuksia useiden kauriiden kanssa, samoin jotkut härät ja ravut koettelevat kärsivällisyyttä.

        Mutta täytyy muistaa, että horoskooppimerkki ei ole yhtäkuin koko ihminen. On poikkeuksia, esim. parhaat ystäväni ovat syntyneet ravun ja kauriin merkeissä.

        ... miksi hankaluuksia:

        Kauriit: ahdasmielisiä, vallan hakuisia
        Härät: joustamattomia, määräileviä
        Ravut: epäileviä, varovaisia, kontrolloivia

        Parhaiten tulen toimeen jousimiesten, oinaiden, vaakojen ja kaksosten kanssa. Huonoina puolina näissä merkeissä mm. ailahtelevuus, impulsiivisuus, iso ego, myös herkkyys jossain määrin.


      • ovat kaksinaamaisia
        -jousimies- kirjoitti:

        ... miksi hankaluuksia:

        Kauriit: ahdasmielisiä, vallan hakuisia
        Härät: joustamattomia, määräileviä
        Ravut: epäileviä, varovaisia, kontrolloivia

        Parhaiten tulen toimeen jousimiesten, oinaiden, vaakojen ja kaksosten kanssa. Huonoina puolina näissä merkeissä mm. ailahtelevuus, impulsiivisuus, iso ego, myös herkkyys jossain määrin.

        Työpiirissäni nämä pelaavat likaista peliä ja rakastavat olla esillä. Töissä on kaksi härkää, mutta he ovat erilaisia keskenään, onneksi he eivät tuota minulle harmia. Oinas taas jääräpäinen, pakottaa johonkin. Skorpioni taas sopuisa. Itse olen skorpioni, hiljainen olen. Pakko pärjätä heidän kanssaan työssä, kun on kyse varmasta leivästä!
        Kauris on mielestäni vaikein, ainakin suvussani ja lähipiirissäni.


      • -jousimies-
        ovat kaksinaamaisia kirjoitti:

        Työpiirissäni nämä pelaavat likaista peliä ja rakastavat olla esillä. Töissä on kaksi härkää, mutta he ovat erilaisia keskenään, onneksi he eivät tuota minulle harmia. Oinas taas jääräpäinen, pakottaa johonkin. Skorpioni taas sopuisa. Itse olen skorpioni, hiljainen olen. Pakko pärjätä heidän kanssaan työssä, kun on kyse varmasta leivästä!
        Kauris on mielestäni vaikein, ainakin suvussani ja lähipiirissäni.

        Olen ollut samassa tiimissä kahden kaksosen kanssa ja ongelmia oli töissä juuri kuvailemiesi asioiden takia. Oinaan tienraivaajan luonteesta haluaisin vähän itselleni.

        Skorpioneja minulla on myös ystävissä. Sopuisia ja miellyttäviä, kunnes tulee paha päivä ja he hautautuvat jonnekin. Maan alle? Keräävätkö herkät skorpionit pahaa oloa ja sitten purkavat sen itsekseen?

        Härissä on mielestäni kahta tyyppiä. Toiset ovat määräileviä ja itsekkäitä, toiset hiljaisempia ja mukautuvia (ainakin näennäisesti). Hitaita käänteissään ovat kaikki.

        No, näitä ei kannata ottaa liian vakavasti. Subjektiivisia asioita enimmäkseen, perustuvat vain ja ainoastaan omaan kokemukseen. :)


      • ¤ jouskarinainen ¤
        -jousimies- kirjoitti:

        Olen ollut samassa tiimissä kahden kaksosen kanssa ja ongelmia oli töissä juuri kuvailemiesi asioiden takia. Oinaan tienraivaajan luonteesta haluaisin vähän itselleni.

        Skorpioneja minulla on myös ystävissä. Sopuisia ja miellyttäviä, kunnes tulee paha päivä ja he hautautuvat jonnekin. Maan alle? Keräävätkö herkät skorpionit pahaa oloa ja sitten purkavat sen itsekseen?

        Härissä on mielestäni kahta tyyppiä. Toiset ovat määräileviä ja itsekkäitä, toiset hiljaisempia ja mukautuvia (ainakin näennäisesti). Hitaita käänteissään ovat kaikki.

        No, näitä ei kannata ottaa liian vakavasti. Subjektiivisia asioita enimmäkseen, perustuvat vain ja ainoastaan omaan kokemukseen. :)

        itsensä kanssa, kun ei eroonkaan pääse :) mä ainakin tykkään itsestäni, en haluaisi olla minkään muunlainen tai kukaan muu. Lähellä pidän ihmisiä joista pidän, ja etäämpänä niitä kenen kanssa ei niin hyvin synkkaa yhteen.


      • -jouskari-
        ¤ jouskarinainen ¤ kirjoitti:

        itsensä kanssa, kun ei eroonkaan pääse :) mä ainakin tykkään itsestäni, en haluaisi olla minkään muunlainen tai kukaan muu. Lähellä pidän ihmisiä joista pidän, ja etäämpänä niitä kenen kanssa ei niin hyvin synkkaa yhteen.

        ... haastetta kyllikseen. :) Muiden kanssa toimin kuten kuvailit.


    • vesimiesN

      vaikein on rapu. Vaikka kemiat voi pelata erittäin hyvinkin, muut asiat tökkii. Ja "ystävänä" rapunainen, ajatusmaailma on kuin eri planeetalta.

    • härkäman

      Aina silloin tällöin tsiikaan horoskooppiennustuksia jne.jotenkin vain tuntuu että yritetään vaikuttaa ihmisten mielialoihin.Puhun omasta kokemuksesta.Kai se johtuu siitä että minut on koulukiusattu.Ehkä ei kannata liikaa uskoa horoskooppeihin.Itse olen kyllä härkäpää,mutta hyväntahtoinen kaveri.En mikään ylimielinen.Yrittävätkö astrologit käännyttää/alistaa ihmisiä? olen kuullut uskonnoissa puhuttavan kielteisessä mielessä astrologiaan,että sillä viisii.

    • kaksosnainen

      Ehdottomasti vaikein merkki on härkä. Voi jestas, tuntuu, ettei heillä ole minkäänlaista huumorintajua enkä kertakaikkiaan pääse samalle aaltopituudelle heidän kanssaan. Ja he ovat suurimmaksi osaksi todella tylsiä ja aivan liian vakavia. Ja pirun pitkävihaisia...

      • syytön

        Mutta skopen harhaisuus ja pitkävihaisuus on sairasta.


      • kauris
        syytön kirjoitti:

        Mutta skopen harhaisuus ja pitkävihaisuus on sairasta.

        kauriin vaikeudesta voi ottaa myös itse vastuuta sillä sitä saa mitä tilaa,itse haluaisin olla hyvä ihminen mutta se on kerta kaikkisesti mahdotonta jos vastapuoli ei tue tai katselee vain itsekkäästi omaan napaansa ja kusettaa niin luottamus loppuu siihen paikkaan ja takuulla saa samalla mitalla takaisin.


      • rauhallinen kauris
        kauris kirjoitti:

        kauriin vaikeudesta voi ottaa myös itse vastuuta sillä sitä saa mitä tilaa,itse haluaisin olla hyvä ihminen mutta se on kerta kaikkisesti mahdotonta jos vastapuoli ei tue tai katselee vain itsekkäästi omaan napaansa ja kusettaa niin luottamus loppuu siihen paikkaan ja takuulla saa samalla mitalla takaisin.

        jos et ärsytä sitä. Jos kauriin kanssa tulee riitaa, niin kannattaa kyllä vastapuolen katsoa peiliin ja miettiä, että mitä tulikaan sanotuksi/tehdyksi. Jos pitkäpinnaisesta ja kärsivällisestä kauriista tulee vihainen, syy on kyllä silloin ympäristötekijöissä, ei kauriissa.
        Varokaa vihaissta pässiä!!


    • Esimerkki-Erkki

      Omasta mielestäni oinas noin yleensä, koska hän on ehdottomasti itsepäisin merkki, kehen vaan voi törmätä. Vesimiehet ovat luonteeltaan "vaikeita". :D

    • hyvinkin

      itsekkäitä, itserakkaita minäminä-ihmisiä, joita ei kauaa jaksa!

      • oikukasoikkuliini

        tässäpä kirjoittelee ja kommentoi. Kyl vaan puolisoni on jaksellut kanssani hyvin. Oinas on määrätietoinen, terveellä itsekkyydellä varustettu pässi. Äkkipikainen kylläkin, mutta se on tulen tussahdus joka on hetkessä ohi. Oinastakin elämä pehmentää laittaen tutit pehmukkeeksi sarviinsa. Tunnen monta oinasihmistä, hienoja ovat. Persoonia kukin eritavalla mahtavia ihmisiä. Intuitiivisuus on voimakas omassa oinaanluonteessani, rakastan tulisesti. Mutta osaan myös olla hankala kun sen pään otan, mutta kukapa ei väliin olisi. Kaikissa horoskooppimerkeissä ;)Oinas on hyvä "haistelija"!

        Puolisoni on leijonamerkkinen, ihana joka osaa kesyttää hiukka villihkön oinaan. Päästäen oman tien kulkijan hiukka etäälle itsestään, mutta omaa taidon ottaa oikun takaisin omilla kynsillään.


      • taivas
        oikukasoikkuliini kirjoitti:

        tässäpä kirjoittelee ja kommentoi. Kyl vaan puolisoni on jaksellut kanssani hyvin. Oinas on määrätietoinen, terveellä itsekkyydellä varustettu pässi. Äkkipikainen kylläkin, mutta se on tulen tussahdus joka on hetkessä ohi. Oinastakin elämä pehmentää laittaen tutit pehmukkeeksi sarviinsa. Tunnen monta oinasihmistä, hienoja ovat. Persoonia kukin eritavalla mahtavia ihmisiä. Intuitiivisuus on voimakas omassa oinaanluonteessani, rakastan tulisesti. Mutta osaan myös olla hankala kun sen pään otan, mutta kukapa ei väliin olisi. Kaikissa horoskooppimerkeissä ;)Oinas on hyvä "haistelija"!

        Puolisoni on leijonamerkkinen, ihana joka osaa kesyttää hiukka villihkön oinaan. Päästäen oman tien kulkijan hiukka etäälle itsestään, mutta omaa taidon ottaa oikun takaisin omilla kynsillään.

        Hyvä kun jaksat terveesti kellua itsessäsi, kritiikistä viis!


      • niinpä...
        taivas kirjoitti:

        Hyvä kun jaksat terveesti kellua itsessäsi, kritiikistä viis!

        Elämä kelluttaa meitä kaikkia :)


    • Fisu-71

      Tuosta vaikeimmasta merkistä(no kaikki on)nostaisin esille Kalat(mitä ei näköjään pidetä vaikeana).Kalat saattaa tuntua harmittomalta ja leppoisalta,myötätuntoiselta oliolta,mutta kuinka moni tietää mitä näiden hiljaisten ja rauhallisten fisujen päässä oikeasti liikkuu.Ehkä on parempi,ettei kaikki sitä tiedäkkään,on paljon helpompi vetää ns.roolia kuin olla oma itsensä ja sitähän Kalat osaa eli näytellä!

      • Fisu-66

        Kalojen ajatusmaailmaan on vaikea päästä! Siihen ei aina yllä edes toinen Kalat. Välillä uidaan pohja- välillä taas pintavesissä. Ja aika useasti Kaloissa asuu pieni anarkisti :-) Mutta kun parisuhteessa pääsee nauttimaan Kalojen hyvistä puolista, niitä ei helposti unohdakaan...


      • -jouskari-
        Fisu-66 kirjoitti:

        Kalojen ajatusmaailmaan on vaikea päästä! Siihen ei aina yllä edes toinen Kalat. Välillä uidaan pohja- välillä taas pintavesissä. Ja aika useasti Kaloissa asuu pieni anarkisti :-) Mutta kun parisuhteessa pääsee nauttimaan Kalojen hyvistä puolista, niitä ei helposti unohdakaan...

        Kokemukseni kalasta:
        * Flirttaa, naurattaa otolliset apajat huomatessaan
        * Omistushaluinen, oma reviiri meren kokoinen
        * Kunnianhimoinen
        * Kotioloissa helposti turhautuva
        * Ui helposti pois paikalta


      • kala
        -jouskari- kirjoitti:

        Kokemukseni kalasta:
        * Flirttaa, naurattaa otolliset apajat huomatessaan
        * Omistushaluinen, oma reviiri meren kokoinen
        * Kunnianhimoinen
        * Kotioloissa helposti turhautuva
        * Ui helposti pois paikalta

        kokemuksia jouskareista;
        -näkee flirttiä kaikessa mitä kumppani tekee (syyttä)
        -tykkää että kumppanin reviiriä on koti ja siitä postilaatikolle.
        -kunnianhimoinen
        -kotioloissa helposti muita turhauttava
        -haluaa sanella mihin kukakin saa uida (oikeudetta)


      • eräs jouskari
        kala kirjoitti:

        kokemuksia jouskareista;
        -näkee flirttiä kaikessa mitä kumppani tekee (syyttä)
        -tykkää että kumppanin reviiriä on koti ja siitä postilaatikolle.
        -kunnianhimoinen
        -kotioloissa helposti muita turhauttava
        -haluaa sanella mihin kukakin saa uida (oikeudetta)

        Maininnan arvoinen: kalan loistava huumorintaju


        :D


      • leijona

        mitkä näyttelijänlahjat kala omaakaan,ei ollenkaan herkkä ja haaveksiva,sielukas ym muuta,omahyvänen kuin mikä,pitää oikein karjahtaa
        mrr mrrr


      • ariez
        eräs jouskari kirjoitti:

        Maininnan arvoinen: kalan loistava huumorintaju


        :D

        Itse oinaana en ymmärtänyt kala mieheni huumoria.
        Ainakaan sen jälkeen kun oli erottu. Erilaisia oltiinkin, mutta edelleen kaipaan häntä vaikka yhteiselomme ei ole mahdollista erilaisuutemme takia. Lapsuuden rakkaus kyseessä, heräteltin henkiin vuosien jälkeen, eikä toimi. Ikävä silti, ikuisesti.


    • Darset

      Olen neitsyt. Ainoa merkki, jonka kanssa en ole kyennyt syvällisempään ystävyyteen on vaaka; sukset ovat aina ristissä. Vaa'oissa on silti hyviä puolia:
      huumorintaju, suurpiirteisyys ja joustavuus.

      Moni merkki on ärsytettynä hankala, skorpioni ehkä kaikkein hankalin.

    • vaakanainen

      Kauriit ovat tunnekylmiä,materialisteja ja oman edun tavoittelijoita.

      • ole´ kauris

        Noin ahtaat raamit omaava ihminen ei tule rehellisesti toimeen muidenkaan kanssa. Vaaka tyypillisesti imeltelee edessäpäin ja puukottaa selkään, kun "ystävä" on lähtenyt. Siten vaaka on häikäilemättömän itsekäs. Ei halua päättää edes kahdesta vaihtoehdosta, jotta pystyy käyttämään sitä sitten hyväkseen. Tämä on amerikkalaista kaksinaismoraalia. Että vaakako ei ole tunnekylmä? Hah hah! On lämmin kunnes se ei enää hyödytä. Ja kauris on sentään rehellinen, ahkera ja nuorentuu vaan vanhetessaan, mutta vaaka katkeroituu.
        Tämä keskustelu on ovelasti tehty. Se kertoo pikemminkin sen kenen kanssa ei itse tule toimeen.


      • kysymykset...
        ole´ kauris kirjoitti:

        Noin ahtaat raamit omaava ihminen ei tule rehellisesti toimeen muidenkaan kanssa. Vaaka tyypillisesti imeltelee edessäpäin ja puukottaa selkään, kun "ystävä" on lähtenyt. Siten vaaka on häikäilemättömän itsekäs. Ei halua päättää edes kahdesta vaihtoehdosta, jotta pystyy käyttämään sitä sitten hyväkseen. Tämä on amerikkalaista kaksinaismoraalia. Että vaakako ei ole tunnekylmä? Hah hah! On lämmin kunnes se ei enää hyödytä. Ja kauris on sentään rehellinen, ahkera ja nuorentuu vaan vanhetessaan, mutta vaaka katkeroituu.
        Tämä keskustelu on ovelasti tehty. Se kertoo pikemminkin sen kenen kanssa ei itse tule toimeen.

        Juu, samaa mieltä, 'ovelia' ovat kysymykset täällä, kuten tässä taannoin kysymys tällä palstalla:
        "mikä merkki haluaisit olla, mikä et?"

        Mitä tulee vaakaan; vaa'at ovat ainakin omalla kohdallani olleet nimenomaan petollisia. Vaakojen ihmisuhteet tuntuvat perustuvan usein miellyttämiseen; vaaka etsii henkilöitä, joilla on taipumus suoranaisesti mielistellä muita. Näitä mielistelijöitä vaaka käyttää koston välikappaleena henkilöitä vastaan, jotka eivät ole olleet sellaisia kuin vaaka haluaa - miellyttäviä, mielistelisteleviä ja ympäripyöreitä.


      • huh,..

        sentään. joo,onhan se mukava lueskella horoskooppeja ja siten sen perusteella sokeasti arvioida ihmisen luonnetta. tuskinpa kauriidenkaan kuvaus sopii kaikkiin joulu-tammikuun aikana syntyneisiin. on hieman raakaa vetää johtopäätöksiä jonkin astrologisen kirjan avulla,eivät ne totuutta ihmisestä kerro. tutustu enisin ihmiseen ja ala sitten vasta arvailla millainen persoona on kyseessä!


      • puolestapuhuja!
        huh,.. kirjoitti:

        sentään. joo,onhan se mukava lueskella horoskooppeja ja siten sen perusteella sokeasti arvioida ihmisen luonnetta. tuskinpa kauriidenkaan kuvaus sopii kaikkiin joulu-tammikuun aikana syntyneisiin. on hieman raakaa vetää johtopäätöksiä jonkin astrologisen kirjan avulla,eivät ne totuutta ihmisestä kerro. tutustu enisin ihmiseen ja ala sitten vasta arvailla millainen persoona on kyseessä!

        Hyvä ystäväni on syntynyt joulukuun lopulla ja hänessä on paljon jouskarin leikkisyyttä ja lapsellisuutta. Toki hänestä löytyy kauriin kunnianhimoa, omistushalua (auto, talo, raha) ja ennenkaikkea järkevyyttä. Jalat on maassa, mikä on suuri plussa.

        terv. jouskari :)


      • Combo
        puolestapuhuja! kirjoitti:

        Hyvä ystäväni on syntynyt joulukuun lopulla ja hänessä on paljon jouskarin leikkisyyttä ja lapsellisuutta. Toki hänestä löytyy kauriin kunnianhimoa, omistushalua (auto, talo, raha) ja ennenkaikkea järkevyyttä. Jalat on maassa, mikä on suuri plussa.

        terv. jouskari :)

        Mieheni on syntynyt reippaasti etuajassa; eli hänestä piti tulla kauris, mutta hänestä tulikin jousimies. Hänessä on molempien merkkien puolet edustettuina; hän on juuri kuvaamasi kaltainen järkevä, jalat maassa -kauris, ja toisaalta leikkisä ja iloinen jousimies.


      • :DD

        On se tolkutonta kun kauriit eivät ole kaikkia joka käänteessä mielistelemässä ja joka ukkoa (tai akkaa) karvoihin katsomatta "lämmittämässä".

        Ja totta helskutissa on hävytöntä ja tasapainotonta, jos jollain on lompakossa muutakin kuin kolikkoja.
        Nyt äkkiä kaikki kauriit jakamaan omistanne niin kuin vaa´at, jottei niillä olisi paha mieli, kun yksin joutuvat tunteilemaan, palkatta puurtamaan ja muitten etua täysin pyyteettömästi ajamaan.


      • puolestapuhuja
        Combo kirjoitti:

        Mieheni on syntynyt reippaasti etuajassa; eli hänestä piti tulla kauris, mutta hänestä tulikin jousimies. Hänessä on molempien merkkien puolet edustettuina; hän on juuri kuvaamasi kaltainen järkevä, jalat maassa -kauris, ja toisaalta leikkisä ja iloinen jousimies.

        Ystäväni ottaa töistä stressiä, mutta on kotona rennosti. Kovin hyvä kuuntelija hän ei ole, mutta mukavasti kiinnostunut monista asioista. Olen itse jousimies ja tulemme hyvin juttuun.


      • romantika

        kauris on merkeistä vaikein ja hankalin. Kauris on tunteeton, kylmä ja välinpitämätön, eikä tosiaankaan tarvi millään lailla huomioida sitä kumppaniaan. Kahdesta mieskauriista kokemusta ja kaurisnaisesta ystävänä ja ihan samat piirteet hallitsee kaikkien näitten elämää ikävä kyllä.


      • k.a.u.r.i.s.
        romantika kirjoitti:

        kauris on merkeistä vaikein ja hankalin. Kauris on tunteeton, kylmä ja välinpitämätön, eikä tosiaankaan tarvi millään lailla huomioida sitä kumppaniaan. Kahdesta mieskauriista kokemusta ja kaurisnaisesta ystävänä ja ihan samat piirteet hallitsee kaikkien näitten elämää ikävä kyllä.

        on hirveä, varokaa sitä:DDDD hih!


      • ketale.
        romantika kirjoitti:

        kauris on merkeistä vaikein ja hankalin. Kauris on tunteeton, kylmä ja välinpitämätön, eikä tosiaankaan tarvi millään lailla huomioida sitä kumppaniaan. Kahdesta mieskauriista kokemusta ja kaurisnaisesta ystävänä ja ihan samat piirteet hallitsee kaikkien näitten elämää ikävä kyllä.

        Mikä sinussa on "vikana", kun joudut nimittämään kurjaa:) kaurista ystäväksesi.
        Onhan noita muita merkkejä valittavaksi asti.
        Ihmettelee yksi naispuolinen kauriin...


      • Nais--kauris

        Jännä juttu. Mieheni on vaaka ja yhdessä olemme oiva pari mm materiapuolen hoitamisessa. Ja tasaväkisesti, yhteistuumin ajamme yhteistä etuamme.


    • Poison

      Veden merkit, erityisesti skorpioni, ovat ns. vaikeita. Ei sillä että niissä vikaa olisi, mutta ovat hyvin tunnepitoisia eivätkä aina suhtaudu "järkevällä" tavalla tilanteisiin. Heillä on toki omat vahvuutensa.

    • N eitsyt

      En ole hankala vaan kiltti ja hauskakin mutta monet ei ymmärrä minua ja huumoriani

      • olen

        kaksonen ja poikaystäväni neitsyt. hieman yli vuosi seurusteltu ja jollain käsittämättömällä tavalla sukset eivät ole pahemmin menneet kerteekaan ristiin. ensimmäistä "oikeaa" riitaa odotellessa :) minä olen tietysti huithapeli ja poikaystävä hieman .. kurinalaisempi tiettyjen asioiden suhteen. huumorintajut sopivat täydellisesti yhteen.


    • MrJuha82outolintu

      Minä aurinkomerkiltäni härkä eli jos pitää aurinkomerkin perusteella sanoa, niin vaikea vastata aloittajan kyssäriin.
      Härkä minussa tekee sitä itsepäisyyttä, mut ihmisissä on monia muitakin merkkejä itsensä kartalla eli se täytyy HUOMIOIDA AINA.
      Härkä minussa tuo esiin myös materialistisen puolen sekä itsekeskeisen puolen.
      En kyllä loukkaa ihmisiä kovin helposti.
      En osaa sanoa onko se härkää vai mitä?
      Minun kartalla on paljon vaakaa, jonkun verran skorppionia, kaksosta, jouskaria, kaurista ja oinasta.
      Tunnen itsessäni sen, että suhtaudun joihinki asioihin tunnekylmästi, etten reagoi mitenkään esim kiusaajien mielipiteisiin minusta tai ihmisten mielipiteisiin minusta, jotka ei kiusaavia.
      Se on ehkä sitä kaurista tai vaakaa minussa.
      Vaakahan ei paljoa yleensä piittaa muitten mielipiteistä.
      Olen halutessani ns mastermind eli kylmähermoinen, tunnekylmä ja riidanhaluinen, mutta vain halutessani eli en koko aikaa eli annan esimerkin; Jos joku yrittää loukata mua tai tuttuani, niin voin olla silloin pirullinen tyyppi tai sitten en lotkauta korviani mitenkään vaan korkeintaan virnistän ylimielisesti vaakatyyliin.
      En kyllä kovin helposti näytä muiden nähden pettymyksen tai suuttumisen tunteita.
      Nuorempana suutuin helposti, se oli sitä oinasmaisuutta enemmän mussa nuorena.
      Oinas voi olla aika vaikea kuvausten perusteella ja härkä sekä rapu, jotka kaipaa paljn omaa tilaa, joten niitä ei kovin monet muut merkit välttämättä ymmärrä.

      MUTTA KAIKKIEN PITÄS TIETÄÄ SE, ETTÄ MEISSÄ ASUU MONIA ERI MERKKEJÄ KARTALLAMME.
      ELI JOS ON SYNTYNYT ESIM 13.5, NIIN SEN HÄRKÄMERKIN PERUSTEELLA EI PIDÄ TULKITA OMAA PERSOONAA EIKÄ MUIDEN PIDÄ TULKITA MYÖSKÄÄN 13.5 SYNTYNYTTÄ SEN SYNTYMÄMERKIN PERUSTEELLA.

      Mutta voihan se olla niin, että syntymämerkki pitkälti määrää meidän luonteemme.
      En osaa sanoa.
      Minun syntymämerkki siis härkä.
      En koe itteeni erityisen pahaksi, mut halutessani en piittaa muiden kommenteista, jos ne esim loukkausmielessä yrittää loukata mua.
      Saatan virnistää ylimielisesti.
      Kaipaan omaa vapautta ja tilaa.
      Olen vain kotona oikeastaan ja todella tylsä ihminen.

    • fghjjlk

      Juu luonteestahan se on yleensä kiinni, mutta miten selität sen niille, jotka tuomitsee kansalaisuuden perusteella?

    • jellonavaimo

      Kun kuutisen vuosikymmentä sitten, osui silmiini horoskooppi, jossa kerrottiin, ettei leijonanainen saa koskaan mennä nimisiin rapumiehen kanssa, Oikein puolilihavalla oli präntätty, että siitä ei hyvää synny.

      Tieto tuli liian myöhään, Olimme olleet naimisissa lähes puoli vuotta, ja kauhulla odotin, millainen hirviö meidän syyskesällä syntyvä esikoisemme olisi.

      No, onneksi en tosissani luottanut horoskooppeihin, joten en minä tosissani pilannut odotusaikaa turhia luuloilla.
      MIeheni kanssa olimme kävelleet yhdessä viitisen vuotta ennen kuin kävimme vihillä, joten tunsimme toisemme melko tarkkaan, ja kyllä se rapu on pysynyt samana rapuna kuin hän oli seurusteluaikana.
      .
      Omaansa ei kuulemma saa kehua, mutta minkäs teet, kun olet onnistunut saamaan
      kaikin puolin suurenmoisen aviomiehen.

      Suosittelin lämmöllä rapuja!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1673
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1310
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1097
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      888
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe