Joskus 15 vuotta sitten tuli pyörittyä iltaisin Ankkuripaikassa. Seurahuoneella oli aikamoinen tungos ja hiukan villin lännen meininkiä. Mikä on tilanne nykyään? Onko Ankkuri enää muuta kuin ruokapaikka? Seurahuoneen tyyli entinen? Muita menomestoja sinkuille, eronneille ja karanneille, voisi vaikka tulla pitkästä aikaa joku ilta tsekkaamaan tilanteen.
Yöelämää?
23
3310
Vastaukset
- johanna
Ankkurissa olen nauttinut elämäni laajimmat pizzat. WOU!!
- *Mella*
Hei!
Entisenä loimaalaisena voin kertoa, että harvassa on Loimaan kapakat.Seurahuone on tietty aina olemassa.Olen kuullut,että entinen Loimiranta olisi avattu, mutta en ole ihan varma. Lintuparvi oli hiljakkoin myynnissä.Kun selailin loimaan lehteä.Ei ole enää sellaista menoa kun itse oli nuori. - mää vai
seestä ankurin pitsat eihän niissä oo täytettäkä ku murun ja maksaa helvetisti
- Anonyymi
No siellä oli tosi hyvät pizzat. Usein niitä hain
- todella
Seurahuoneelle pääsee verkkareilla ja villapaidalla. Ankkurissa on hyvä ruoka. Paras meno paikka missä on niin vanhaa kuin nuorta porukkaa on Tornikuppila. Savikukkoa vastapäätä. Siellä on nykyään loimaan yöelämä..
- ihmettelen kuis`sissii
Taitaa olla Loimaalla vähänlaisesti noita menomestoja? Seurahuone, Ankkuripaikka, entäs Savikukko; vieläkö on hengissä?
Mutta on Loimaa muuttunut; positiiviseen suuntaan ainakin kiinteistöjen suhteen...On uutta rakennusta jos jossakin. En ollut tuntea entisen Loimaan Autokorjaamon seutua, niin totaalisesti se oli muuttunut.Hienoa!- ei kapakkaan
käykääpä katsastamassa, ei oo turha paikka Pappisten lava.
- Pen is broken
Kerran, ku kokee Loimaan yöelämän, ei enää muuta halua!! Sais moni ravintolotsija tulla ottamaan mallia ja bilehileet tulla kattomaa, mitä oikea yöelämä on
- ...............
Siis hetkonen - tämä oli varmaan huumoria, mutta kun kirjoitetusta tekstistä ei aina se ironia ilmene. Jos ajatellaan ravintolabisneksen kannalta, niin Loimaalla on keskustaan keskittyneitä lähikapakoita seurahuone. Seurahuone yökerhona on oikeasti hinta-laatusuhteeltaan surkea ja näyttii täysin siemauksin kilpailun olemattomuudesta omassa kastissaan. Ei todellakaan ole mikään malliesimerkki. Lähikapakat on lähikapakoita, jotka määräytyy pääasiassa käyttäjäkunnan ja baarimikkojen persoonan mukaan. Siinä Loimaan keskustan lähikapakat ei poikkea mitenkään muista lähikapakoista - huonossa tai hyvässä mielessä.
AP. toki sitä muistoja kannattaa mennä verestämään ja toteamaan muutokset itse - joita tietenkin tapahtunut 15 vuoden aikana.
- Pen is broken
Huumoria se oliki. Aikoinaan siel olin muutaman kerran, ku tuttu opiskeli siel ja Seurahuoneel miettisin, et olis se varmaan ikävää nähdä viikonlopusta toiseen samat naamat samas baaris. Sit, ku menee naisen kaa poikki, ni ala siin sit tekemää tuttavuutta jonkun toisen naisen kans. Onneks asun isos kaupungis.
- $H ei enää ikinä
loimaalle ei saa perustettua kilpailevaa ravintolaa/yökerhhoa kun $H ostaa tontit ja kiinteistöt jos kilpailija uhkaa. Eikös Sedun pitänyt rakentaa Huoneen viereiselle tontille, joka nökötti tyhjänä kunnes sihen saatiin senioriotalo pystyyn.
- Anonyymi
Aika pystyynkuollutta porukkaa kaikissa tuon pitäjän kuppiloissa,80.luvulla parivuotta asustelin tuolla seudulla.
- Anonyymi
Vastaat 17 vuotta vanhaan ketjuun ja perustat vastauksesi 80-luvun tietoihin? *tirsk*
- Anonyymi
Onko Loimaalla yöelämää?
- Anonyymi
Eipä juuri nykyään enää. Sama koskee suurinta osaa Suomea. Kaupungeissakin surkea meno. Helsingin pintaliitopaikat kaikista pahimpia.
- Anonyymi
Onhan Loimaalla Edgar, legenda , Seurahuone torni kahvila. Ei täällä enempää tarvitakaan
Ennenvanhaan oli siis ankkuripaikka, loimiranta, lintuparvi ja mitä muuta- Anonyymi
Siinäkin monelle liikaa.
- Anonyymi
Eikä Seurahuoneelta löydä kuin pari ypäjäläistä keski-ikäistä miestä haastamassa riitaa ja keräämässä porttikieltoja.
- Anonyymi
Joo siellä on oikeastaan joka kylällä omat kuumakallensa ja eräällä klaanilla pitkät perinteet. Mikäs näiden nimikirjaimet on?
lajijasuris
- Anonyymi
Itse haen Tornista panoseuraa. Aina lähtee joku kampaaja tai lähäri mukaan.
- Anonyymi
Tornista mäkin haen aina panoseuraa. Saa mukaansa helposti keski-ikäisiä perheellisiä miehiä.
- Anonyymi
se on sitten win-win ja kaikki tyytyväisiä.
- Anonyymi
Sitähän minäkin. Olemmekohan petikavereita🫣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887