P12 Pölykapselit?

Kyösti Pellos

Mitä maksaa -03 Primeran pölykapselit.Yksi lensi taivaisiin...

16

4562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarjan ostanut

Taisi olla uusi yli 50e/kpl eli aivan liikaa.

Kannattaa kysellä käytettyjen perään, myynnissä silloin tällöin.

• Ostanut...

Käytettynä saa koko sarjoja edullisesti.
        Taisin itse maksaa 50e koko sarjasta jokunen vuosi sitten.

50e/kpl on kyllä aivan liikaa, miletei sama kuin uuden 16" aluvanteen hinta ;D

• minä itse

Primeran alkuperäiset kapselit maksavat tosiaan mansikoita.
      Muutenkin Primeroissa näkee paljon mitä rumempia tarvikekapseleita johtuen ilmeisesti jostain kampanjoista joissa mukaan saa kesäalut ja talvipyörissä on sitten jotkut halpiskapselit.
      Tuttavan autoon laitettiin kiinni tälläiset kapselit ja ne ovat todella tyylikkäät.
      Eivät tule paljoa ulospäin pyörästä niinkuin monet muut tarvikekapselit.
      http://kauppa.osaset.com/product_info.php?cPath=26_73&products_id=242

• Fedutor

olen kokenut saman kohtalon, lensi kapseli metsään. Voisin myydä edullisesti pölykapselin pois

• myös täällä...
        Fedutor kirjoitti:

olen kokenut saman kohtalon, lensi kapseli metsään. Voisin myydä edullisesti pölykapselin pois

Käytin Primeran 60 tkm:n huollossa ja kutaleet pistivät kapselit niin huonosti paikoilleen, että apumiehenpuolelta on toinen lentänyt ties minne.
        Näköjään autoa huoltoon viedessä pitää kapselitkin ottaa parempaan talteen, ja pistää ne vasta kotona itse paikoilleen.

Voisin ostaa yhden kapselin, jos vielä nurkissa pyörii joutilaita.

• -sk-
        Fedutor kirjoitti:

Jos jollain myynnissä nissanin alkuperäset pölykapselit ni vois ottaa yhteyttä sähköpostitse
        [email protected]
        Kiitos! :)

• tuokam
        Fedutor kirjoitti:

Tarttisin 1-2 kpl Nissanin alkuperäisiä pölykapseleita Primera Sport Deckiin vm. 2003. Renkaan tuumakoko 16. sp [email protected].

• Ovela.
      • Ovela.

Piti vielä sanoa että toimituskulut suomeen 15€ joten koko paketti 66.45€
        ja tosiaan merkkiliikkeestä maksaa 50€/kpl nuo kapselit.

Tuolla sivulla sanotaan ettei nämä ole alkuperäiset mutta niin taitavasti alkupeärisen näköiseksi tehdyt joten eroa ei kyllä huomaa merkkiliikekkään.

• Ovelampi
        Ovela. kirjoitti:

Piti vielä sanoa että toimituskulut suomeen 15€ joten koko paketti 66.45€
        ja tosiaan merkkiliikkeestä maksaa 50€/kpl nuo kapselit.

Tuolla sivulla sanotaan ettei nämä ole alkuperäiset mutta niin taitavasti alkupeärisen näköiseksi tehdyt joten eroa ei kyllä huomaa merkkiliikekkään.

Tilasin 3.11. ja vastaanotin tänään 10.11. samanlaiset kapselit ja voin vahvistaa, että sopivat erinomaisesti Nissan Primera P12 (2004) alkuperäisiin vanteisiin.

Ja näyttävät tosiaan hyvin samankaltaisilta kuin alkuperäiset. Hyvä kauppa - enää jää talven rasitukset jäljelle - katsotaan miten selviytyvät pakkasista.

Kyseessä siis tämä tuote: http://www.wheeltrims.eu/wheel-trims-for-nissan/4-wheel-trims-for-nissan-qashqai.html

Varoittelivat liikkeestä, etteivät välttämättä sovi, mutta sopivat erinomaisesti.

Voin suositella!

• Primeristi

Sama juttu täällä tilasin 7.11 ja sain tänään 14.11 ja sopivat todella hyvin. DPD kuljetus firma kuljetti ja toimitusta pystyi seuraamaan omalle ovelle saakka.
      Ulkonäöltään täysin alkuperäisen näköiset.
      Materiaali on todella hyvä (ei sellaista kovaa muovia mikä napsahtaa herkästi poikki). Katsotaan miten pysyy paikallaan. Suosittelen!!

Tässäpä vielä kuva miltä näyttävät luonnossa: http://i44.tinypic.com/157omld.jpg

• Primeristi

Huomasin tuossa missä se ero on noissa =). Nissan teksti ei ole mustalla kuten alkuperäisissä. Sekä nuo pienet pallerot tuossa keski kehällä ovat tässä ihan reikiä ja alkuperäisessä vain kaiverruksia. Siinä on se huima ero.

• Anonyymi

Ostin juuri Motonetistä 4 kpl pölykapseleita. Hinta 55 eur.
      Paketissa hintana 27,9 eur. Motonetin myyjä löi kassaan kahdesti.
      Tahallista huijaamista?

• Anonyymi

Asiakkaan vedätystä. Tee ilmoitus kassahenkilöstä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe