P12 Pölykapselit?

Kyösti Pellos

Mitä maksaa -03 Primeran pölykapselit.Yksi lensi taivaisiin...

16

4464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarjan ostanut

      Taisi olla uusi yli 50e/kpl eli aivan liikaa.

      Kannattaa kysellä käytettyjen perään, myynnissä silloin tällöin.

      • Ostanut...

        Käytettynä saa koko sarjoja edullisesti.
        Taisin itse maksaa 50e koko sarjasta jokunen vuosi sitten.

        50e/kpl on kyllä aivan liikaa, miletei sama kuin uuden 16" aluvanteen hinta ;D


    • minä itse

      Primeran alkuperäiset kapselit maksavat tosiaan mansikoita.
      Muutenkin Primeroissa näkee paljon mitä rumempia tarvikekapseleita johtuen ilmeisesti jostain kampanjoista joissa mukaan saa kesäalut ja talvipyörissä on sitten jotkut halpiskapselit.
      Tuttavan autoon laitettiin kiinni tälläiset kapselit ja ne ovat todella tyylikkäät.
      Eivät tule paljoa ulospäin pyörästä niinkuin monet muut tarvikekapselit.
      http://kauppa.osaset.com/product_info.php?cPath=26_73&products_id=242

      • Fedutor

        olen kokenut saman kohtalon, lensi kapseli metsään. Voisin myydä edullisesti pölykapselin pois


      • myös täällä...
        Fedutor kirjoitti:

        olen kokenut saman kohtalon, lensi kapseli metsään. Voisin myydä edullisesti pölykapselin pois

        Käytin Primeran 60 tkm:n huollossa ja kutaleet pistivät kapselit niin huonosti paikoilleen, että apumiehenpuolelta on toinen lentänyt ties minne.
        Näköjään autoa huoltoon viedessä pitää kapselitkin ottaa parempaan talteen, ja pistää ne vasta kotona itse paikoilleen.


        Voisin ostaa yhden kapselin, jos vielä nurkissa pyörii joutilaita.


      • -sk-
        Fedutor kirjoitti:

        olen kokenut saman kohtalon, lensi kapseli metsään. Voisin myydä edullisesti pölykapselin pois

        Jos jollain myynnissä nissanin alkuperäset pölykapselit ni vois ottaa yhteyttä sähköpostitse
        [email protected]
        Kiitos! :)


      • tuokam
        Fedutor kirjoitti:

        olen kokenut saman kohtalon, lensi kapseli metsään. Voisin myydä edullisesti pölykapselin pois

        Tarttisin 1-2 kpl Nissanin alkuperäisiä pölykapseleita Primera Sport Deckiin vm. 2003. Renkaan tuumakoko 16. sp [email protected].


    • Ovela.
      • Ovela.

        Piti vielä sanoa että toimituskulut suomeen 15€ joten koko paketti 66.45€
        ja tosiaan merkkiliikkeestä maksaa 50€/kpl nuo kapselit.

        Tuolla sivulla sanotaan ettei nämä ole alkuperäiset mutta niin taitavasti alkupeärisen näköiseksi tehdyt joten eroa ei kyllä huomaa merkkiliikekkään.


      • Ovelampi
        Ovela. kirjoitti:

        Piti vielä sanoa että toimituskulut suomeen 15€ joten koko paketti 66.45€
        ja tosiaan merkkiliikkeestä maksaa 50€/kpl nuo kapselit.

        Tuolla sivulla sanotaan ettei nämä ole alkuperäiset mutta niin taitavasti alkupeärisen näköiseksi tehdyt joten eroa ei kyllä huomaa merkkiliikekkään.

        Tilasin 3.11. ja vastaanotin tänään 10.11. samanlaiset kapselit ja voin vahvistaa, että sopivat erinomaisesti Nissan Primera P12 (2004) alkuperäisiin vanteisiin.

        Ja näyttävät tosiaan hyvin samankaltaisilta kuin alkuperäiset. Hyvä kauppa - enää jää talven rasitukset jäljelle - katsotaan miten selviytyvät pakkasista.

        Kyseessä siis tämä tuote: http://www.wheeltrims.eu/wheel-trims-for-nissan/4-wheel-trims-for-nissan-qashqai.html

        Varoittelivat liikkeestä, etteivät välttämättä sovi, mutta sopivat erinomaisesti.

        Voin suositella!


    • Primeristi

      Sama juttu täällä tilasin 7.11 ja sain tänään 14.11 ja sopivat todella hyvin. DPD kuljetus firma kuljetti ja toimitusta pystyi seuraamaan omalle ovelle saakka.
      Ulkonäöltään täysin alkuperäisen näköiset.
      Materiaali on todella hyvä (ei sellaista kovaa muovia mikä napsahtaa herkästi poikki). Katsotaan miten pysyy paikallaan. Suosittelen!!

      Tässäpä vielä kuva miltä näyttävät luonnossa: http://i44.tinypic.com/157omld.jpg

      • Primeristi

        Huomasin tuossa missä se ero on noissa =). Nissan teksti ei ole mustalla kuten alkuperäisissä. Sekä nuo pienet pallerot tuossa keski kehällä ovat tässä ihan reikiä ja alkuperäisessä vain kaiverruksia. Siinä on se huima ero.


    • Anonyymi

      Ostin juuri Motonetistä 4 kpl pölykapseleita. Hinta 55 eur.
      Paketissa hintana 27,9 eur. Motonetin myyjä löi kassaan kahdesti.
      Tahallista huijaamista?

    • Anonyymi

      Asiakkaan vedätystä. Tee ilmoitus kassahenkilöstä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe