Poikani haluaa skannerin, jolla hänen piirtämänsä kuva laitettaisiin nettiin. Olisin kiinnostunut myös vanhojen valokuvien digitalisoimisesta. Millainen skanneri olisi sopiva ja edullinen? Mitkä merkit ovat hyviä?
Vastaukset 3
- hp_guru
Jos haluat tehdä vanhoista kuvista digikuvat, niin saat olla aikanmoinen taikuri... Skannerilla saat ainoastaan kuvat, joista jotkin värit puuttuu ja muutenkin kehnot kuvat. En suosittele. Osta digikamera!
- 1stMacFinn
Mulla on Canonin Lide25 ja se toimii ihan hyvin. Ja valokuvista tulee oikein hyviä.
Tietysti kannattaa vähän opiskella skannaamista, vaikka kirjastosta joku sopiva kirja. Saa kuvan resoluutiot jne kuntoon.
Vanhoista, jopa haalistuneistakin kuvista saa hyviä käyttämällä vaikka PhotoShop Elements ohjelmaa (ja vähän aikaa). - Neuvo
HP, Canon ja ovat hyviä merkkejä. Vanhoja kuvia on ihan hyvä digitalisoida tietenkin vastoin erään neuvoa. Kannattaa hankkia laadukas kuvienkäsittelyohjelma, esim. Adobe Photoshop Elements.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811261
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191059En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621013- 65888
- 60770
- 61764
- 65696
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24680- 69672
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39638Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 50579
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36565- 19527
- 29525
- 33520
- 42505
- 72486
- 40477