lestadiolaisten tyyli

jus

mitä pidätte lestadiolaisten pukeutumistyylist?

17

1252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie

      Mä en oikeen hokannu sun pointtias, koska ne pukeutuu samalla lailla, ku muutkin... ei siis valittamista;)

    • niCi

      lestadiolaiset ei pukeudu kaikki jonkin tyylin mukaan. ihan sama ku kaikki luterilaiset pukeutuis muka samalla tavalla?
      no hiuksiahan ne ei saa värjätä, eikä meikata mut...

      meidän koulussa muuten on lestadiolainen tyttö. pukeutuu normaalisti, ei minkään tyylin mukaan. se tyttö on kyl tosi nätti ja maailman mukavin! eikä sille ees sopis meikki tms.

    • MiNä

      Miedän koulussa ainakin huomaa ihmisestä onko se lestadiolainen vai ei juuri ton pukeutumisen perusteella... Se on niiden pukeutumistyyli, enkä mä ala sitä pahemmin arvosteleen... Eihän siinä mitään vikaa oo, riippuu ihan pukeutujasta.

      • tikru

        mä oon ite lestadiolainen eikä meillä ole mitään tiettyä tyyliä jonka mukaan pitäisi pukeutua.
        mitä toi edellinen tarkotti?


      • MiNä
        tikru kirjoitti:

        mä oon ite lestadiolainen eikä meillä ole mitään tiettyä tyyliä jonka mukaan pitäisi pukeutua.
        mitä toi edellinen tarkotti?

        ...että kyllä mä ainaki ihmisestä erotan yleensä että onko se lestadiolainen vai ei. Sehän on siis meidän koulussa, ei joka paikassa...:) Esimerkkinä, että niillä on monesti farkut kenkien sisässä... Ja se ku ne hokee "voi rutto!"


      • Ykslesta

        Ja se ku ne hokee "voi rutto!"
        Nauroin ääneen


    • kade

      mun mielest ois toisaalta rento jos sais värjätä hiuksii yms. yms.
      vähän väriä elämään.....
      ei kai siin pukeutumises oo niin erinkoista mitä kuteita pittää
      ei välii...
      kyl lestadiolaiset saa olla hip hoppareita jne.
      oon iteki

    • ~dyna~

      "mitä pidätte" ?!
      herää!

      • tääl vaan

        niiden tyyli on kammottava ja yks toikkonen.. erityisesti lähes kaikilla lestoilla oleva sivujakaus alkaa jo tympiä.. (siis lähinnä lesta tytöillä)


      • Vanhoillislestadiolainen
        tääl vaan kirjoitti:

        niiden tyyli on kammottava ja yks toikkonen.. erityisesti lähes kaikilla lestoilla oleva sivujakaus alkaa jo tympiä.. (siis lähinnä lesta tytöillä)

        Sulle lestat: Miten niin kammottava. Eikö sais pitää sivujakausta, vaan aina jakaus keskellä ja etuhiukset roikkuu silmillä...ei pahalla.
        Ja meikäläisillä ei oo mitään tyylii. Kaikki puketuuu miten haluaa, joillakin on housujen lahkeet sukissa..mullaki joskus jne.
        Ois kiva tietää mitä mieltä te ootte meistä.


    • "lesta muija"

      meiän koulus lesta jätkät pukeutuu PAAAljon muodikkaammin ku muut. muilla jätkil on päällä jotai pillifarkkui yms...
      Just amis tyylistä et jakaus keskel päätä!!! Eiks muut uskalla olla erilaisii ku lestat??? Miks pitäis talsii kuras repaleiset lahkeet maata viistäen? Eiks oo käytännöllisempää laittaa lahkeet sukkkin??? se on viel siistimmän näköistäki!!! Nii et siinää teille!!!!!!!!!

      • Vl

        Lesta muija: Iiivari, vai??Inkku?


    • sdsvbdg

      Pitkä tukka-yes
      joka on oikeavärinen-yes
      Tatskojen puutos-yes
      naamanapit, kielikorut, sierainnapit puuttuu-yes
      Ei jyrsittyjä hiuxia eikä lespiaanisia korviksia- yes
      Liika meikki puuttuu-yes
      Kauneutta ei puutu

      • Kaksi. Tuhatta. Saatanan. Kaksi.


      • sdfvsdfbsd-83

      • HB-fani.83

        Sebu oli menossa iltaHARTAUKSEEN...mielenkiintoisesti taivuteltu sana


    • Guvghnb

      Mistä tunnistaa lestadiolaistytön?
      -Pikkuhousujen rajoista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe