lestadiolaisten tyyli

jus

mitä pidätte lestadiolaisten pukeutumistyylist?

17

1420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie

Mä en oikeen hokannu sun pointtias, koska ne pukeutuu samalla lailla, ku muutkin... ei siis valittamista;)

• niCi

lestadiolaiset ei pukeudu kaikki jonkin tyylin mukaan. ihan sama ku kaikki luterilaiset pukeutuis muka samalla tavalla?
      no hiuksiahan ne ei saa värjätä, eikä meikata mut...

meidän koulussa muuten on lestadiolainen tyttö. pukeutuu normaalisti, ei minkään tyylin mukaan. se tyttö on kyl tosi nätti ja maailman mukavin! eikä sille ees sopis meikki tms.

• MiNä

Miedän koulussa ainakin huomaa ihmisestä onko se lestadiolainen vai ei juuri ton pukeutumisen perusteella... Se on niiden pukeutumistyyli, enkä mä ala sitä pahemmin arvosteleen... Eihän siinä mitään vikaa oo, riippuu ihan pukeutujasta.

• tikru

mä oon ite lestadiolainen eikä meillä ole mitään tiettyä tyyliä jonka mukaan pitäisi pukeutua.
        mitä toi edellinen tarkotti?

• MiNä
        tikru kirjoitti:

mä oon ite lestadiolainen eikä meillä ole mitään tiettyä tyyliä jonka mukaan pitäisi pukeutua.
        mitä toi edellinen tarkotti?

...että kyllä mä ainaki ihmisestä erotan yleensä että onko se lestadiolainen vai ei. Sehän on siis meidän koulussa, ei joka paikassa...:) Esimerkkinä, että niillä on monesti farkut kenkien sisässä... Ja se ku ne hokee "voi rutto!"

• Ykslesta

Ja se ku ne hokee "voi rutto!"
        Nauroin ääneen

• kade

mun mielest ois toisaalta rento jos sais värjätä hiuksii yms. yms.
      vähän väriä elämään.....
      ei kai siin pukeutumises oo niin erinkoista mitä kuteita pittää
      ei välii...
      kyl lestadiolaiset saa olla hip hoppareita jne.
      oon iteki

• ~dyna~

"mitä pidätte" ?!
      herää!

• tääl vaan

niiden tyyli on kammottava ja yks toikkonen.. erityisesti lähes kaikilla lestoilla oleva sivujakaus alkaa jo tympiä.. (siis lähinnä lesta tytöillä)

• Vanhoillislestadiolainen
        tääl vaan kirjoitti:

niiden tyyli on kammottava ja yks toikkonen.. erityisesti lähes kaikilla lestoilla oleva sivujakaus alkaa jo tympiä.. (siis lähinnä lesta tytöillä)

Sulle lestat: Miten niin kammottava. Eikö sais pitää sivujakausta, vaan aina jakaus keskellä ja etuhiukset roikkuu silmillä...ei pahalla.
        Ja meikäläisillä ei oo mitään tyylii. Kaikki puketuuu miten haluaa, joillakin on housujen lahkeet sukissa..mullaki joskus jne.
        Ois kiva tietää mitä mieltä te ootte meistä.

• "lesta muija"

meiän koulus lesta jätkät pukeutuu PAAAljon muodikkaammin ku muut. muilla jätkil on päällä jotai pillifarkkui yms...
      Just amis tyylistä et jakaus keskel päätä!!! Eiks muut uskalla olla erilaisii ku lestat??? Miks pitäis talsii kuras repaleiset lahkeet maata viistäen? Eiks oo käytännöllisempää laittaa lahkeet sukkkin??? se on viel siistimmän näköistäki!!! Nii et siinää teille!!!!!!!!!

• Vl

Lesta muija: Iiivari, vai??Inkku?

• sdsvbdg

Pitkä tukka-yes
      joka on oikeavärinen-yes
      Tatskojen puutos-yes
      naamanapit, kielikorut, sierainnapit puuttuu-yes
      Ei jyrsittyjä hiuxia eikä lespiaanisia korviksia- yes
      Liika meikki puuttuu-yes
      Kauneutta ei puutu

• Kaksi. Tuhatta. Saatanan. Kaksi.

• sdfvsdfbsd-83

• HB-fani.83

Sebu oli menossa iltaHARTAUKSEEN...mielenkiintoisesti taivuteltu sana

• Guvghnb

Mistä tunnistaa lestadiolaistytön?
      -Pikkuhousujen rajoista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe