Heippa!
Milloin uskaltaa jättää yrtit ruukuissa ulos yöksi?
Mulla on taimina basilikaa, rosmariinia, salviaa, oreganoa ja timjamia ja yksi laventeli.
Ei jaksais kanniskella niitä aina sisälle yöksi.
Onko vielä liian viileää? Enää ei ole mennyt pakkasen puolelle eikä oikein alle 10 asteenkaan.
Kuolevatko jos jätän ulos? Entä päivisin? Nyt on ollut ihan kesäiset ilmat, mutta pitäisi ilmeisesti viilentyä. Voinko siis jättää jo kokonaan ulos? Ovat suojaisalla ja aurinkoisella paikalla pihalla.
Kiitos vastauksista!
Ulos?
2
356
Vastaukset
- 10 asteen
tippuu yöllä niin ota sisälle. tänne sisämaahan on luvattu ensi yöksi 8, sitä seuraavaksi 4, ja sitten onkin luvattu jopa pakkasta muutamaksi seuraavaksi yöksi. timjami kestää vähän kylmempää mutta muille käy huonosti. jotkut oreganolajit saattavat pärjätä viileämmässäkin mutta useimmat muuttuvat kylmässä mustiksi.
- viherpeukalo1
Riippuu iha nsiitä, missäpäin suomea asustelet, että joko säät sallii ulos viemisen.
Olisin kysynyt sulta, että miten ne sun yrtit on kasvanu? idätitkö siemenistä, vai ostitko valmiita taimia? Itse olen kasvattanut siemenistä, ja kaikki kyllä onnistui hienosti itämään, paitsi minttua ei itänyt kun kaksi tainta.
Nyt pähkäilen, että laitanko yhden vai muutaman taimen per ruukku, kun jossain oli suositus, että yksi taimi ruukkuunsa (muistaakseni), mutta puutarhalla näytti olevan monta tainta yhdessä ruukussa.
Ruukut ovat mitoiltaan 9 cm pienemmät ja 14 cm suurin.
Millaisissa ruukuissa sinulla taimet on ja monta tainta ruukussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup676060Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344294Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1062037- 631485
- 541205
- 2611147
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1281027Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49856Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31783Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39765