Heippa!
Milloin uskaltaa jättää yrtit ruukuissa ulos yöksi?
Mulla on taimina basilikaa, rosmariinia, salviaa, oreganoa ja timjamia ja yksi laventeli.
Ei jaksais kanniskella niitä aina sisälle yöksi.
Onko vielä liian viileää? Enää ei ole mennyt pakkasen puolelle eikä oikein alle 10 asteenkaan.
Kuolevatko jos jätän ulos? Entä päivisin? Nyt on ollut ihan kesäiset ilmat, mutta pitäisi ilmeisesti viilentyä. Voinko siis jättää jo kokonaan ulos? Ovat suojaisalla ja aurinkoisella paikalla pihalla.
Kiitos vastauksista!
Ulos?
2
404
Vastaukset
- 10 asteen
tippuu yöllä niin ota sisälle. tänne sisämaahan on luvattu ensi yöksi 8, sitä seuraavaksi 4, ja sitten onkin luvattu jopa pakkasta muutamaksi seuraavaksi yöksi. timjami kestää vähän kylmempää mutta muille käy huonosti. jotkut oreganolajit saattavat pärjätä viileämmässäkin mutta useimmat muuttuvat kylmässä mustiksi.
- viherpeukalo1
Riippuu iha nsiitä, missäpäin suomea asustelet, että joko säät sallii ulos viemisen.
Olisin kysynyt sulta, että miten ne sun yrtit on kasvanu? idätitkö siemenistä, vai ostitko valmiita taimia? Itse olen kasvattanut siemenistä, ja kaikki kyllä onnistui hienosti itämään, paitsi minttua ei itänyt kun kaksi tainta.
Nyt pähkäilen, että laitanko yhden vai muutaman taimen per ruukku, kun jossain oli suositus, että yksi taimi ruukkuunsa (muistaakseni), mutta puutarhalla näytti olevan monta tainta yhdessä ruukussa.
Ruukut ovat mitoiltaan 9 cm pienemmät ja 14 cm suurin.
Millaisissa ruukuissa sinulla taimet on ja monta tainta ruukussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323365Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032555Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv732527- 1042126
- 111948
- 411408
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3801043Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos39864TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28808Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6790