Olin todistajana n 2kk sitten käräjäoikeudessa.
Kuinka kauan kestää todistajan palkkion maksu?
todistajan palkkio
9
3357
Vastaukset
- Tietoinen.
Koneisto on hidas näissä asioissa, sanotaan näin "tulee kun tulee". Tosin niin olemattomista summistakin kyse, että niitäpä nyt harvempi kieli pitkällä odottelee:)
Keskimäärin tuollaiset 4-6 kuukauttakin voi helposti mennä. Jossakin vaiheessa ne menevät käsittelyyn ja lyödään maksuun. Ilmoitus (paperilla) kyllä tulee niiden maksamisesta. - majava
No joko on tullut palkkio tilille?
- oikeus1985
todistajan palkkio maksuissa ei mene 2-6 kuukautta keskimääräinen maksu aika jos ne on määrätty valtion korvattavaksi kestää maksussa tuolloin noin kaksi - kolme viikkoa maksimissaan
- Dworkin
Hieno juttu hei, kun vastasit aloittajalle melkein 10 vuotta vanhaan kysymykseen.
- Urpoilua
Dworkin kirjoitti:
Hieno juttu hei, kun vastasit aloittajalle melkein 10 vuotta vanhaan kysymykseen.
Hieno juttu hei, kun urputat asiallisesta kommentista pelle. Minä ainakin luen näitä vanhojakin ketjuja ja sain juuri häneltä kaipaamani infon.
- voinummuuttua
No, tilanne on voinut 10 vuodessa muuttua. Hämeenlinnan maksukeskuksen ruuhkat ovat joskus pidempiä, joskus lyhyempiä. Ilmeisesti suunnitelmissa on (lienee pilottikokeilussa jossain) maksaa korvaukset tulevaisuudessa prepaid-korteilla, joihin ladataan istunnossa se summa, joka on määrätty maksettavaksi.
- Anonyymi
Dworkin kirjoitti:
Nyt 20 vuotta myöhemmin ja vastaan tähän niin ei jää huomaamatta. Kala on hyvää ruokaa kun sen osaa valmistaa. Suosittelen pieniä järvikaloja, vaikka niistä saakin kihdin. Noin 2-6 viikkoa menee palkkion maksuissa.
- Anonyymi
Paljonko nykyisin maksaa todistajanpalkkio, euroissa?
- Anonyymi
Nettona ansionmenetys 80 e, matkakulut, puolipäiväraha jokaiselle 25 euroa tai kokooäiväraha 54 tms euroa
Jos yksityinen pyytää, voi pyytää reilusti enemmän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591194Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11870Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83633Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33547Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501