Täällä oli tuosta aiemminkin kysytty, mutta kukaan ei ollut vastannut.. Elikkä olen sunnuntaina lähdössä ja mietiskelin tässä, että kannattaako rahat vaihtaa Suomessa, vai vasta paikan päällä? Missä olisi edullisimmat kurssit jne.?
Rahanvaihto
2
1889
Vastaukset
- Afrodite from Lemesos
Itse olen vaihtanut täällä kotomaassa suurimman osan ja ottanut hieman euroja mukaan. En kylläkään paljon, koska mulla on visa kortti ja sillä on tullut ostettua suurin osa tuliaisista ja maksettua jokunen kalliimpi ravintolalasku.
- Kyproksella
Huhtikuussa oli vaihtokurssit Nikosiassa 0,57, Larnakassa 0,565, Limassolissa keskustassa 0,565 ja hotellialueella 0,57 sekä Agia Napassa 0,565 ja vaihdot ilman komissiota eli vaihtopalkkiota.Vaihtopaikkoja oli runsaasti ja itse toimitus vaati vain vaihtopaikkaan sissäänmenon ja rahat pöytään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1304646Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka703422Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b161472- 931248
Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste
Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2552959- 177912
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!
Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma88866Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?
Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek156855- 59825
Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois197792