mitä tarkoitta ep? ku himilt on tullu yks ep se 666 Ways to Love: Prologue (1996)
ep??
2
393
Vastaukset
- grin*
Tarkkaan en oikein sitä osaa sanoa, mutta ainakin olen saanut sen käsityksen, että ep on cd, joka ei kuitenkaan [välttämättä] ole täysipitkä tai julkiseen kauppamyyntiin menevä. Yleensä ep on omakustanne päinvastoin kuin kunnon albumi.[Vaikka onhan niitä omakustanne albumeitakin nähty..]Ja ep tehdään silloin kun levytyssopimusta ei vielä hallussa ole.
- Poison
Lyhenne muistaakseni sanoista extended play. Biisejä on vähemmän kuin LP:llä (kokopitkällä CD-levyllä) mutta enemmän kuin pelkällä singlellä. Ja toisin kuin grin* kirjoitti, EP voidaan julkaista milloin vain, kyseessä ei siis ole vain levytyssopimuksettomien bändien erikoisuus. Monet yhtyeet julkaisevat näitä mm. välitöinä varsinaisten levyjen välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848