Hääpuku 70€ :lla !!!

Omppu

http://www.juhlantaika.fi/product_info.php?cPath=72&products_id=720 ,UPEA eikö totta. Kävin tuossa kysymässä kaupunkimme ompelijalta, että paljonko kyseinen puku maksaisi jos hän tekisi sen minulle. Vastaus kuului 50-70€ !!! Haluan puvun kokonaan satiinisena ja kankaat siis maksaisi 6x5,9€ (5,9€/m) tyllit. Ja vaikka käyttäisin laadukkainta satiinia mitä kysymästäni kaupasta löytyy olisi hinta 6x11,9€ tyllit. Puku tulisi siis korkeintaan maksamaan 150€ (

13

7143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pukuompelija

      tekee paikkakuntasi ompelija turhan alhasella hinnalla hääpuvun jos vain 70 euroa meinaa ottaa..onko edes ammattitaitoinen ompelija kyseessä???Ei taida paljoa arvostaa omaa työtään tuohon hintaan.

    • altklug

      Onpas kyllä... Missä päin Suomea tällainen ihme lymyilee?! Itse tuskailen puvun hinnan kanssa, eli tuollainen alihinnoiteltu ompelija olisi varsinainen pelastuksen enkeli! Jos siis työn laatuun voi luottaa...?

      • Omppu

        En muuten uskaltaisikaan teetättää, mutta kyseinen ompelija teki vanhojentanssi pukuni vuosi sitten, olen siis tämän kevään abiturientti ja häät ovat yo juhlien takia vasta ensi vuonna. Vt pukuni oli oikeastaan aika paljon samanlainen kuin tuo, kapeampi helma (helmaan meni 4m kangasta), tietenkin erivärinen ja siinä oli spagetti olkaimet. Vanhojentanssi pukuni maksoi 75€, ilman kankaita, mutta iso tyllihame eli alushame sisältyi hintaan. Siksi arvasinkin kysellä hintaa, kun vt pukuni ei tosiaan kovin kamalasti kyseisestä poikkea. Ja siksipä ajattelin hinnankin olevan kohdallaan. Ja jälki on moitteetonta, ihan niinkuin kaupasta ostettu, mutta vaan oman maun mukaan tehty. Ja olen sellainen ihminen että asioiden pitää olla just eikä melkein, siispä teetän pukunikin kyseisessä paikassa. Ompelija sijaitsee Keski-Suomessa.


      • altklug
        Omppu kirjoitti:

        En muuten uskaltaisikaan teetättää, mutta kyseinen ompelija teki vanhojentanssi pukuni vuosi sitten, olen siis tämän kevään abiturientti ja häät ovat yo juhlien takia vasta ensi vuonna. Vt pukuni oli oikeastaan aika paljon samanlainen kuin tuo, kapeampi helma (helmaan meni 4m kangasta), tietenkin erivärinen ja siinä oli spagetti olkaimet. Vanhojentanssi pukuni maksoi 75€, ilman kankaita, mutta iso tyllihame eli alushame sisältyi hintaan. Siksi arvasinkin kysellä hintaa, kun vt pukuni ei tosiaan kovin kamalasti kyseisestä poikkea. Ja siksipä ajattelin hinnankin olevan kohdallaan. Ja jälki on moitteetonta, ihan niinkuin kaupasta ostettu, mutta vaan oman maun mukaan tehty. Ja olen sellainen ihminen että asioiden pitää olla just eikä melkein, siispä teetän pukunikin kyseisessä paikassa. Ompelija sijaitsee Keski-Suomessa.

        Keski-Suomessa..?!
        Aivan loistavaa, samalla alueella nimittäin kaipaisin pukua.. Uskaltaisitko kertoa tarkemmin, kuulostaa meinaan aika hyvältä. :)
        Jos siis luulet, että ompelijallasi olisi aikaa ja työ kelpaisi, tässä olisi yksi mahdollinen asiakas. :)
        Vaikkasta osoitteeseen
        [email protected]
        Kiitos!


      • noin nuorena naimisiin
        Omppu kirjoitti:

        En muuten uskaltaisikaan teetättää, mutta kyseinen ompelija teki vanhojentanssi pukuni vuosi sitten, olen siis tämän kevään abiturientti ja häät ovat yo juhlien takia vasta ensi vuonna. Vt pukuni oli oikeastaan aika paljon samanlainen kuin tuo, kapeampi helma (helmaan meni 4m kangasta), tietenkin erivärinen ja siinä oli spagetti olkaimet. Vanhojentanssi pukuni maksoi 75€, ilman kankaita, mutta iso tyllihame eli alushame sisältyi hintaan. Siksi arvasinkin kysellä hintaa, kun vt pukuni ei tosiaan kovin kamalasti kyseisestä poikkea. Ja siksipä ajattelin hinnankin olevan kohdallaan. Ja jälki on moitteetonta, ihan niinkuin kaupasta ostettu, mutta vaan oman maun mukaan tehty. Ja olen sellainen ihminen että asioiden pitää olla just eikä melkein, siispä teetän pukunikin kyseisessä paikassa. Ompelija sijaitsee Keski-Suomessa.

        ??? Ei mitään järkeä! Hus takaisin radikaali nettiin.


      • Miima
        noin nuorena naimisiin kirjoitti:

        ??? Ei mitään järkeä! Hus takaisin radikaali nettiin.

        Juhlantaika tilaa puvut kiinasta.
        Oikeastaan puku maksaa mittatilaustyönä tehtynä korkeintaa 100€ ja postikulut noin 40€

        En suosittele tilaamista tuolta.

        Tässä linkki yhteen www.1koo.com


      • annati
        Omppu kirjoitti:

        En muuten uskaltaisikaan teetättää, mutta kyseinen ompelija teki vanhojentanssi pukuni vuosi sitten, olen siis tämän kevään abiturientti ja häät ovat yo juhlien takia vasta ensi vuonna. Vt pukuni oli oikeastaan aika paljon samanlainen kuin tuo, kapeampi helma (helmaan meni 4m kangasta), tietenkin erivärinen ja siinä oli spagetti olkaimet. Vanhojentanssi pukuni maksoi 75€, ilman kankaita, mutta iso tyllihame eli alushame sisältyi hintaan. Siksi arvasinkin kysellä hintaa, kun vt pukuni ei tosiaan kovin kamalasti kyseisestä poikkea. Ja siksipä ajattelin hinnankin olevan kohdallaan. Ja jälki on moitteetonta, ihan niinkuin kaupasta ostettu, mutta vaan oman maun mukaan tehty. Ja olen sellainen ihminen että asioiden pitää olla just eikä melkein, siispä teetän pukunikin kyseisessä paikassa. Ompelija sijaitsee Keski-Suomessa.

        Voisitko kertoa tarkempia tietoja tuosta ompelijasta? Kiitos! :)


      • kiinnostunut myös
        Omppu kirjoitti:

        En muuten uskaltaisikaan teetättää, mutta kyseinen ompelija teki vanhojentanssi pukuni vuosi sitten, olen siis tämän kevään abiturientti ja häät ovat yo juhlien takia vasta ensi vuonna. Vt pukuni oli oikeastaan aika paljon samanlainen kuin tuo, kapeampi helma (helmaan meni 4m kangasta), tietenkin erivärinen ja siinä oli spagetti olkaimet. Vanhojentanssi pukuni maksoi 75€, ilman kankaita, mutta iso tyllihame eli alushame sisältyi hintaan. Siksi arvasinkin kysellä hintaa, kun vt pukuni ei tosiaan kovin kamalasti kyseisestä poikkea. Ja siksipä ajattelin hinnankin olevan kohdallaan. Ja jälki on moitteetonta, ihan niinkuin kaupasta ostettu, mutta vaan oman maun mukaan tehty. Ja olen sellainen ihminen että asioiden pitää olla just eikä melkein, siispä teetän pukunikin kyseisessä paikassa. Ompelija sijaitsee Keski-Suomessa.

        Voisitko kertoa tarkemmin, missä päin Keski-Suomea tämä ompelija toimii? Jos vaikka sähköpostia voisit laittaa tulemaan [email protected]. :)


      • vai niin
        annati kirjoitti:

        Voisitko kertoa tarkempia tietoja tuosta ompelijasta? Kiitos! :)

        sääliksi käy ompelijaa!
        Kyllä käy kuhina ympärillä, kun hinta on alhainen!
        Ja sitten vielä se omistussuhde nimitys perään "saisinko OMPELIJASI ..."Mistä saakka tuntematonta on alettu kutsumaan omaksi...
        Huh huh! Maksakaa edes hieman enemmän , kun on pyyntö ja osoittakaa, että arvostatte toisen työtä. Oman työn hinnoittelu voi olla joskus vaikeaa, kun ei ole kokemusta ja vertailu kohdetta.


      • et tiedä
        Miima kirjoitti:

        Juhlantaika tilaa puvut kiinasta.
        Oikeastaan puku maksaa mittatilaustyönä tehtynä korkeintaa 100€ ja postikulut noin 40€

        En suosittele tilaamista tuolta.

        Tässä linkki yhteen www.1koo.com

        kaikkea kuluja.
        Oletko huomioinut alv:n, tullit???


    • ompelijatar87

      Ompelijasi elää siis nälkäpalkalla. Ompelimoihin ei tule kovasti asiakkaita. :P

    • huippu juttu

      mahtava juttu että oot löytäny noin edullisen ja varmasti hyvän ompelijan. taitaa olla katteellisia nuo panettelijat. Ja saman ikänen taidat olla, itekki kohta häiden kynnyksellä ;)

    • fjjfghfgjjgh

      mäpä saankin halvemmalla kun teen itte. lälläslää :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe