Heips
miten muilla, onkos yskää nyt pahimman koivuallergian aikaan?
mulla yskittää etenkin aamuisin, ja illalla päivän jälkeen kun menee maate. Välillä jopa pientä hengenahdistusta. Keuhkot vissiin tukossa pölyistä yms.
Vai liekkö jo kehittyvää astmaa? kärsin allergisesta nuhasta.
Allergia ja yskä
7
8637
Vastaukset
- allergikko
Itselläni aivan sama. Siedätyshoito lopuillaan, auttanut on, mutta nykyään samat oireet ilman lääkkeitä, kuin ennen lääkkeiden kanssa. Minulle on lääkärissä sanottu, että kyseessä on siitepölyastma.
Hävettää yskiä etenkin koulussa ja julkisissa kulkuvälineissä, kun muut saattavat luulla tuberkuloosiksi tai lintuinfluenssaksi. - heli
olen kanssa tehnyt oman diaknoosin että mulla on koivuallergia. Nyt ku koivu pukkaa lehteä niin silmiä alkaa kutittaa ihan mielettömästi ja nenä on tukossa. Mutta ei yskitä eikä tule ihottumaa. ei ole kiva mennä kouluun ku kaikki luulee että olen itkenyt viis päivää taikka mulla on kauhea kankkunen. Ongelmia keväisin ollu jo kolmesti, mutta sitten ku koivu on täydessä lehdessä niin kesän saan olla rauhassa. kevät vaan on yhtä tuskaa.
- arvo
Nokka vuotaa, tai ellei vuoda niin on tukossa (tai sekä että), silmiä kutittaa, ja nyt on yskittänyt viikon päivät raakasti. Viime yönä oli ensimmäistä kertaa ikuna pahoja hengitysvaikeuksia, ja taitaa tietää astma-diagnoosia meikäläisellekin. Perkuna.
- koivuallergikko
Kohtalotovereita siis ollaan..
Kyllä on ollut aikamoista tuskaa tämä allergia-aika..ei voi muuta sanoa!
vai siitepölyastma..se varmaan pätee minuunkin. Pitääpä googlettaa jos löytäis enempi tietoutta..
Mulla noi silmäoireet ovat olleet kaikista rasittavimpia! nenä menee just ja just, vaikkakin aivastuksien jälkeen saa niistää..mutta ne silmät!! Kutisee koko aika, sitten väliin toinen silmä vuotaa, sitten kirvelee..
Millaisia lääkkeitä tai siis silmätippoja teillä on käytössä? mulla reseptillä saatava uusi zatiden-niminen silmätippa. Ei kylläkään auta toivotulla tavalla, mutta huom. parempi kuin ilman reseptiä saatavat.
- AHISTAAKIN
henkeä nimenomaan aamuöisin ja iltaisin. Minulla ON astma, muttei näin pahana ole ollut vuosikausiin! Jatkuvasti köhityttää ja limaa valuu nieluun - samassa veneessä ollaan...?
- sama jama
auttaa, kun illalla juo lämmintä juotavaa, nostaa päänalusen mahd. yläasentoon ja pyytäkääpä Bricanyl-astma- ahdistuslääkettä.
Lomudal -silmätipat auttaa silmäoireisiin.
Kevättä kaikille! - aivan...
sama jama kirjoitti:
auttaa, kun illalla juo lämmintä juotavaa, nostaa päänalusen mahd. yläasentoon ja pyytäkääpä Bricanyl-astma- ahdistuslääkettä.
Lomudal -silmätipat auttaa silmäoireisiin.
Kevättä kaikille!...niin. Avovaimon Bricanyliä olen vedellyt tähän hengenahdistukseen ( toimii) ja keuhkot on yskitty pihalle ( Silomatia olen myös ryypiskellyt yskään). Ihme kyllä silmä ja nenä oireet ovat olemattomat. Avovaimolla joka on ollut lapsesta astmaatikko ei ole mitään oireita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa703886Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen182192Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4361932Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1641781- 1081166
Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p841136Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2361105Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘33917En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37778Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina162718