Moi,
Löytyykö Lahdesta lentoasemaa?
Onko Lahdessa lentokenttää?
10
1469
Vastaukset
- alien
Olinkin turhan hätäinen. Googlellahan tuo tieto nopeasti löytyikin. Eli ei ole lentokenttää, mutta Lahti-Vesivehmaan "lentopaikka" löytyy. Ihmetyttää hieman, ettei Lahden kokoisessa kaupungissa ole lentoasemaa. Johtuisiko siitä, että Helsinki-Vantaan lentoasema on noin 100 km:n päässä? Kaukana kuitenkin mielestäni, kun monessa Suomen pikkukaupungissa on kuitenkin oma lentoasema. Tosin onhan näiden pikkukaupunkienkin siviililentoliikenne rajattua.
- fdgd
Lahesta lähtee tunnin välein linja-auto Helsin-Vantaan asemalle. On sen verran lähelläkin ettei matkaan mene kuin reilu tunti.
- enska
Sekin hämmästyttää, ettei Helsingin kokoisessa kaupungissa ole muuta kenttää, kuin pienkoneiden Malmi, joka sekin lienee lopetusuhan alla.
Tosin jostain osista Helsinkiä taitaa päästä nopeammin Vantaan lentokentälle, kuin Lahdesta. - porimuhoskakola
paas ottaen web-osote ylös tai soit --------loove parade
- lentokenttä,
nimeltään se on oikorata.
- Kratti
Hollolassa on myös lentokenttä. Taitaa olla hiekkapintainen eikä luultavasti kovassa käytössä. Saattaa olla vielä siellä sotilasalueella.
- Kuskina
Hälvälä ollut pois lentokonekäytöstä jo vuosia. Olin armeijan aikaan PSPR KRH:n kuskina kun he kävivät siellä ampumassa harjoitus kranaateilla. Ne pojat ne osasi ampua kranaatin sinne minne oli tarkoituskin.
- läheltä löytyy
Kuskina kirjoitti:
Hälvälä ollut pois lentokonekäytöstä jo vuosia. Olin armeijan aikaan PSPR KRH:n kuskina kun he kävivät siellä ampumassa harjoitus kranaateilla. Ne pojat ne osasi ampua kranaatin sinne minne oli tarkoituskin.
helikopterikenttä, vain 2 km keskustasta.
- Nimetön
ja viisi työntekijää päivystää kenttää. Ainoastaan lentovuorot ja koneet puuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628