Pieni Maija?

locosmo

Haluaisimme antaa tytöllemme nimeksi Maija. Se olisi aivan ihana nimi, mutta emme halua lasta kiusattavan. Onko Maija liian erikoinen? Saako tyttö vanhempana kuulla omaavansa mummojen nimen?

12

2995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päätätte

On niitä erikoisempiakin tyttöjen nimiä tullu luettua tällä palstalla. Maija on pikemminkin nykyään harvinainen nimi. Maiju ois kiva :)

• Hillamaj

Tosi kiva ja pirteä nimi. Nykyään "muodissa" muodossa Maya. Mutta perus Maija on minusta hyvä. Ei ole mikään mummojen nimi, ajaton ja kaunis.

• kikka

Yläasteella rinnakkaisluokallani oli Maija niminen tyttö. Hän oli kaunis, suosittu ja todella mukava tyttö. Maija on kaunis nimi :) .

• mmmmmm

Miksi ihmeessä se pitäisi Maijuksi vääntää. Missään tapauksessa ei pitäisi päätyä mukamas fiinimpään versioon Maya.

• kuikka

Tykkään itse tosi paljon. Laittakaa ihmeessä!

• ?!?

Itselläni on Maija -niminen pikkusisko (nyt jo 19v). Ei siitä saa millään tavalla mummomaista nimeä! Alma kuulostaa mummolta... =)

• olekaan

Ei ole erikoinen missään nimessä.
      Voi sanoa klassikoksi, yleisnimeksi: matit ja maijat.
      Itse en tosin laittaisi tytärtäni Maijaksi pikemmin se tavanomaisuuden takia, vaikka nykyisten pikkulasten nimiä ei olekaan.
      Liittäisin Maijaan jonkin liitteen väliviivalla:
      Moona-Maija, Minttu-Maija,Iina-Maija, Henna-Maija... tai mitä nyt keksikään.

• tarja 2

miettinytkin,miksei Maijaa juuri ole nähnyt tai kuullut käytettävän nykyisin.Itselläni on ystävä 30v Maija,joten itse en ole voinut sitä lapselleni laittaa,samoin tunnen toisen aikuisen Maijan ja 6v Maijan...hyvä nimi....

• Auroora

Aivan loistava nimi, ei todellakaan liian erikoinen mutta varmasti melko harvinainen ikäluokassaan! En usko että häntä kiusataan "mummonimestään", sillä nythän vanhat nimet ovat muotia. Maijan kavereiden nimien seasta löytyvät varmasti Vieno, Hilma ja Lyyti!

• uusimpi versio

Maija on Kaunis nimi! Ei oo enää mikään mummo-nimi!! jos haluatte uusimpi versio nii Maya

• Anonyymi

Mun nimi on maija😕

• Anonyymi

Maija hammaslääkäri joka tekee keräillyt Nivala Ylivieska Oulu, koko Suomi aika terveet leukaluut ennen Nivalan Maija ei halua 2022 vastine

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      267
      4819
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      81
      3267
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      40
      2945
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2543
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1807
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1600
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1398
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1015
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1007
    10. Laita vielä yksi viesti

Saisin rohkeutta☺️ Naiselta
      Ikävä
      102