Mistäköhän johtuu, että Focuksessa moottorin tuuletin on lähes koko ajan päällä? Käsittääkseni tuuletin pyörii normaalisti melko harvakseltaan. Nyt tuuletin käynnistyy melkein heti, kun lähtee liikkeelle ja pyörii, kunnes auton sammuttaa. Lämmöt on normaalit. Missä tuon tuulettimen anturi on tai mistä se saa käskyn lähteä pyörimään?
Kiitän vastauksista!
Tuuletin melkein koko ajan päällä?
5
8799
Vastaukset
- tap
Tarkoitan siis jäähdyttimen puhallinta.
- oujea
onkos sulla ilmastointi päällä ?
- tap
Olis pitänyt laittaa tuohon heti, ettei ole ilmastointia. Vuosimalli on -00. Missä tuon tuulettimen rele on, onko tietoa?
- Olla se
tap kirjoitti:
Olis pitänyt laittaa tuohon heti, ettei ole ilmastointia. Vuosimalli on -00. Missä tuon tuulettimen rele on, onko tietoa?
Anturi rikki joka käynnistää lämmön perusteella flektin.Itselläni kerran oli pyörittänyt akun tyhjäksi moinen vika kun siinä autossa ei virta-avain katkaissut tuota flektin virran saantia.
- samavika
Tämä on joku Fordin "tyyppivika", minulla Ford Mondeo vm. 2004, Mk3 Farmari (BWY) 1.8 16V 110 HV siinä puhallin myös pyörii ihan turhaan (joskus huutaa jopa täysillä) pakkasellakin n. 5 - 10 km ajon jälkeen.
Merkkikorjaamo vaihtoi termostaatin, kun eivät muuta ymmärtäneet, ei autanut mitään.
Joissakin termostaateissa on sähköinen apuohjaus ? kuulema ? kovaa kiihdytystä varten ?
Minun autossa ei löydy edes siihen tulevia johtoja ? Autossani ei toimi tuo "diagnoosinäyttö" (trippimittarin nollauksesta) ?
Itse epäilen: joko antturi vika, mahdollisia ilmatasku anturin kohdalla, onko se asetus ohjelmoitavissa ?
Olen lukenut myös http://www.fordclub.fi/foorumi/viewtopic.php?t=32315
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1272236Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1871099Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo99953Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa385898- 53791
- 46789
- 56768
- 84753
Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi250728- 51713