Hei, allergiasta pahasti kärsivänä en jaksa/pysty/halua/viitsi/ lukea kaikkea jo tänne kirjoitettua joten anteeksi jos kysyn jotain jo täällä esillä ollutta, mutta onko muille annettu kortisoni-piikkejä allergian (en tiedä muista allergioista, mutta olen allerginen koivun siitepölylle) hoitoon? Minkälaisia määriä? Ovatko ne auttaneet muille? Mulle annettiin muutamana vuotena kun mikään muu ei enää auttanut, mutta nyt sekään ei ole enää auttanut mitään pariin vuoteen..:( Kohta alan etsiä vaihtoehtoisesti joko moottorisahaa kaikkia maailman koivuja varten tai sitten köyttä, eikä se köysi ole niitä koivuja varten. Tätä ei vaan jaksa enää. Tietääkö kukaan mistään äärimmäisestä hoidosta?
Kortisoni?
Mikään ei auta.
2
656
Vastaukset
- lähes veivinsä heittänyt
Polvacin siedätyshoito tehoaa ja hyvä antihistamiini, sekä silmä ja nenä tipat- tarvittaessa kortisoniton keuhkosumute.
Polvac tehoaa perinteisiä siedätyshoitoja paremmin ja hoito vie vähemmän aikaa.
Kortisonia ei voi ottaa usein ja ei varsinkaan pistoksena tai tablettina sillä on pahoja sivuvaikutuksia- joita voi lukea tuoteselosteesta. Sitä käytetään koska se on halpaa ja tehoaa alkuun kuin ihme mutta sen käytön lisääntyessä ongelmat pahenevat koska se ei paranna allergiaa. - hoito..
Hei,
Kokeile homeopatiaa. Sillä on moni pahasta allergiasta parantunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446