Hei!
Ystävällä on kani,josta se ei pysty huolehtimaan. Se haluaisi minun ottavan kanin,mutta olen allerginen. Voiko kanin viedä eläinkauppaan,sillä kukaan ei sitä halua. Surkee tilanne!
Auttakaa
4
273
Vastaukset
- eläinkauppoja
Ei koskaan kannata viedä kania mielellään eläinkauppaan. Voin suoraan sanoa että ainakin Reporanka nimiset eläinkaupat kohtelevat kaneja kurjasti. Mutta esim.Faunatar kyllä takaa eläimille hyvät olot, en sitten tiedä ottavatko sinne kaneja.
Oletteko laittaneet ilmoituksia ja kysellet mahdollisia ottajia?
Vaikka kanista olisi kiire luopua, on kanin ja omistajan parhaaksi kuitenkin etsiä koti jossa kanilla on hyvä olla.
Onko kani minkä ikäinen ja missä se asustelee?
Itselläni on 2 kania tällä hetkellä ja molemmat ovat kesänviettoon lähdössä, voisin auttaa kodin etsimisessä ja tarvittaessa itse majoittaa kanin mikäli ainoa vaihtoehto on eläinkauppa.- kaninen
Onko se naaras vai uros? Mistä päin?? Minkä rotunen se on? Oon ajatellu hankkii mun leikatulle uroskanille naaraskanin seuraks. Sen pitää olla samanrotunen eli kääpiöluppis!
Sanonpahan vaan,että Reporangassa eläimillä on suht isot häkit&niitä ruokitaan hyvin&kaverin vanhemmat omistaa koko Reporangan&niillä on todellakin kokemusta eläimistä eikä pelkästään asiakaspalvelusta...en menis haukkumaan mitään eläinkauppoja,mutta minkään lemmikin paikka EI OLE missään eläinkaupassa vaan hyvässä&rakastavassa kodissa!!!Äläkä anna kaniasi eläinkauppaan,yritä itse tai jonkun muun avulla löytää sille uusi koti.
- hippo
sun_baby kirjoitti:
Sanonpahan vaan,että Reporangassa eläimillä on suht isot häkit&niitä ruokitaan hyvin&kaverin vanhemmat omistaa koko Reporangan&niillä on todellakin kokemusta eläimistä eikä pelkästään asiakaspalvelusta...en menis haukkumaan mitään eläinkauppoja,mutta minkään lemmikin paikka EI OLE missään eläinkaupassa vaan hyvässä&rakastavassa kodissa!!!Äläkä anna kaniasi eläinkauppaan,yritä itse tai jonkun muun avulla löytää sille uusi koti.
ainakin meillä päin faunataressa eläimet paljon huonommalla hoidolla.. reporangassa isot häkit, ja eläimet omassa huoneessaan eivätkä kaikkien töllisteltävänä. Mutta älä ihmeessä eläinkauppaan vie kania, sillä se tuskin saa siellä uutta kotia(ainakaan kovin nopesti)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 71457