miten taaperot voi laittaa päiväkotiin?
tarvitaanko siihen joku lisäri?
voiko niitä ees laittaa sinne?
taaperot päiväkotiin
11
2907
Vastaukset
- soita
lastenhoitaja tai soita töihin että olet sairas.
- Emm_
Mut lastenhoitajan sä voit kotiis hankkii
- Minniel
Moi. Painat puhelimesta ja otat kohdan josta saa puutarhurin ja sisäkön ja mitä niitä nyt onkaan [en muista kohdan nimeä, oliskohan joku "Palvelut"] Sitten sieltä vaan se lastenhoitaja. HELPPOA!!!! Eikö vain.
- tyhtmä
Minniel kirjoitti:
Moi. Painat puhelimesta ja otat kohdan josta saa puutarhurin ja sisäkön ja mitä niitä nyt onkaan [en muista kohdan nimeä, oliskohan joku "Palvelut"] Sitten sieltä vaan se lastenhoitaja. HELPPOA!!!! Eikö vain.
*otsikko*
- sims
eipä tiiä sittenkin kun tulee vuosien päästä sims 3:nen nii siinä saattaisi olla kannattaa laittaa fanipostia ja ehdottaa mitä haluaisi sims 3:seen kun se on jo suunnitteilla.
- Anonyymi
Tilaa puhelimella lastenhoitaja kotiin hoitamaan taaperoa tai vauvaa
- Anonyymi
Omalle taaperolle simsis suosittelen tilaamaan lastenhoitajan
- Anonyymi
Etsi puhelin kuva sieltä alhaalta ja kun olet puhelimessa niin mene sinne palvelut ja paina sitä lastenhoitaja simsissä Näin helppoa!
- Anonyymi
Ja ei lisäriä
- Anonyymi
Александр добрый день ещё раз извините прошу не так в сразу утром с завтра вечером утра вами
- Anonyymi
Ei venäjää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678