entinen elämä

njk

Kuu ja sen huone edustaa ihmisen entistä elämää, niin mikä oon ollut entisessä elämässä, kun kuu on vesimiehessä huoneessa 10

15

1488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Triton

Tuo oli aivan uutta. Sellaista olen kyllä aiemmin kuullut että 12. huoneen kärki kuvastaisi edellistä elämää, ollen joidenkin mielestä jopa edellisen elämän aurinko(???)merkki. (Vai nousumerkkikö?)

Ja laskeva kuunsolmu kertoisi että mitä jo hallitsee, ja nouseva kuunsolmu mitä pitää tässä elämässä kehittää itsessään.

Mutta Kuu, sehän kertoo lähinnä siitä miten emotionaalisella tasolla reagoi asioihin. Niinno, onhan se tietysti menneisyyden summa MITEN on oppinut reagoimaan/tunteilemaan.

• sanoo....

Että 12. huoneen kärki on edellisen elämän askendantti ja siksi kaikilla on paljon huoneen 12 ominaisuuksia. Ja totta tämä on tarpeen. Mutta kuun alasolmu kertoo menneisyydestämme.

• Astrolooki

Sanotaan, että se merkki, jossa Kuu sijaitsee tässä elämässä, oli aurinkomerkkinä viime elämässä. Se selittäisi kyllä hyvin kuumerkin pitkälle menevän "automaattisuuden".

• nykyinen eläjä
        Astrolooki kirjoitti:

Sanotaan, että se merkki, jossa Kuu sijaitsee tässä elämässä, oli aurinkomerkkinä viime elämässä. Se selittäisi kyllä hyvin kuumerkin pitkälle menevän "automaattisuuden".

En yhtään ihmettele tuota, mutta miten kuun alasolmu, se jätesäkki,sopii tähän kuvioon?

• Triton
        nykyinen eläjä kirjoitti:

En yhtään ihmettele tuota, mutta miten kuun alasolmu, se jätesäkki,sopii tähän kuvioon?

Hyi, ei alasolmu ole mikään JÄTESÄKKI, vaan se edustaa niitä asioita missä homma on jo hanskassa. Jotain mitä osaat ehkä niin hyvin ettei sitä tarvitse enää sen kummemmin ajatellakaan!

En itse pitäisi Kuuta suoranaisesti edellisimmän elämän aurinkomerkkinä, koska oma edellinen elämäni josta minulla on muistoja ei lainkaan tuo mieleen Skorpioni-merkkiä jossa minulla nyt on Kuu. Sensijaan edellistä edellinen elämäni kyllä sopisi hyvin Skorpionin elämäksi, oli se sen verran intensiivinen ja sanoisinko v-mäinen.

(Olen nähnyt visioita menneistä lähinnä öisin nukahtamisen hetkellä. Kukin saa tietysti ajatella tästä mitä sanon mitä lystää, itse pidän niitä edellisten elämien muistoina, enkä katso nyt aiheelliseksi niitä tässä alkaa jauhaa sen kummemmin, väärä osastokin.)

• nyk.....
        Triton kirjoitti:

Hyi, ei alasolmu ole mikään JÄTESÄKKI, vaan se edustaa niitä asioita missä homma on jo hanskassa. Jotain mitä osaat ehkä niin hyvin ettei sitä tarvitse enää sen kummemmin ajatellakaan!

En itse pitäisi Kuuta suoranaisesti edellisimmän elämän aurinkomerkkinä, koska oma edellinen elämäni josta minulla on muistoja ei lainkaan tuo mieleen Skorpioni-merkkiä jossa minulla nyt on Kuu. Sensijaan edellistä edellinen elämäni kyllä sopisi hyvin Skorpionin elämäksi, oli se sen verran intensiivinen ja sanoisinko v-mäinen.

(Olen nähnyt visioita menneistä lähinnä öisin nukahtamisen hetkellä. Kukin saa tietysti ajatella tästä mitä sanon mitä lystää, itse pidän niitä edellisten elämien muistoina, enkä katso nyt aiheelliseksi niitä tässä alkaa jauhaa sen kummemmin, väärä osastokin.)

Perun puheeni! Ei mulle ole kuu tullut mieleen tässä merkityksessä. Edelleen luotan kuun alasolmuun, vaikka se onkin yhtymässä aurinkooni ja nousevaan merkkiini. Onkohan mulle tämä elämä "tukiopetusta", Mutta eipä hätää onhan kuun yläsolmu kaloissa.

• sanoo.....
        Triton kirjoitti:

Ravut, Neitsyet, skopet ja kalat muistavat parhaiten pätkiä edell. emännästä eiku elämästä. Ja kyllä tuo sopii tanne aivan hyvin keskusteluaiheeksi. Todella hyvin. :)

• Adi
        Triton kirjoitti:

"ei alasolmu ole mikään JÄTESÄKKI"

Tietyssä mielessä se on, mutta ymmärrän tuohtumuksen. Kuun yläsolmua on perinteisesti kuvattu "lohikäärmeen päänä" ja alasolmua "häntänä".

Enemmänkin solmut muistuttavat liukuhihnaa siten, että yläsolmu on linjan alkupää ja alasolmu päätepiste. Yläsolmu kokoaa sijaintimerkkinsä energioita ja siirtää ne käsittelyn jälkeen alasolmulle. Esimerkiksi Nietschellä oli yläsolmu kaksosissa ja alasolmu jousimiehessä. Hän keräsi tiedonmuruja -kaksonen- joista rakensi filosofian -jousimies.

• Triton
        Adi kirjoitti:

Tietyssä mielessä se on, mutta ymmärrän tuohtumuksen. Kuun yläsolmua on perinteisesti kuvattu "lohikäärmeen päänä" ja alasolmua "häntänä".

Enemmänkin solmut muistuttavat liukuhihnaa siten, että yläsolmu on linjan alkupää ja alasolmu päätepiste. Yläsolmu kokoaa sijaintimerkkinsä energioita ja siirtää ne käsittelyn jälkeen alasolmulle. Esimerkiksi Nietschellä oli yläsolmu kaksosissa ja alasolmu jousimiehessä. Hän keräsi tiedonmuruja -kaksonen- joista rakensi filosofian -jousimies.

Tosiaankin, ei pöllömpi näkemys tuo liukuhihnajuttu. Jotenkin ne solmut tulee ehkä ihan liikaa pidettyä toisistaan erillisinä, eikä osaa mieltää että se on koko ajan käynnissä oleva prosessi. Minulla kun yläsolmu on Oinaassa, helposti ajattelen että koskahan minuun alkaa tulla sitä oinasmaisuutta - vaikka ei se ehkä ihan niin mene. (Alasolmun Vaaka-merkki minulla onkin varsin latautunut, kun on Vaaka-nousu ja Jupiter/Uranus-yhtymä Vaa'assa, sekä vieläpä elämänkumppanina Aurinko/Kuu-Vaaka...)

• Kulkija*
        Adi kirjoitti:

Jännästi ajateltu. Olen kyllä mieltänyt sen, että alasolmun ominaisuuksia voi käyttää ikään kuin hyödyksi yläsolmua kohti suunnistaessa, mutten ole minäkään noin päin mietiskellyt, että suunta voisi olla myös ylhäältä alas.

Itselläni on solmut toisin päin kuin Nietzschellä, eli mites tämä nyt pitäisi käsittää tuossa valossa? Tiedonmuruja ei tarvitse enää kerätä, vaan pikemminkin sitä suurempaa filosofiaa..? :-)

• nyk....
        Triton kirjoitti:

Tosiaankin, ei pöllömpi näkemys tuo liukuhihnajuttu. Jotenkin ne solmut tulee ehkä ihan liikaa pidettyä toisistaan erillisinä, eikä osaa mieltää että se on koko ajan käynnissä oleva prosessi. Minulla kun yläsolmu on Oinaassa, helposti ajattelen että koskahan minuun alkaa tulla sitä oinasmaisuutta - vaikka ei se ehkä ihan niin mene. (Alasolmun Vaaka-merkki minulla onkin varsin latautunut, kun on Vaaka-nousu ja Jupiter/Uranus-yhtymä Vaa'assa, sekä vieläpä elämänkumppanina Aurinko/Kuu-Vaaka...)

Mutta yhteyshän on oltava (?) yläsolmusta alasolmuun. Vai riittäkö niiden oppositioasema sillanrakentajana näiden välillä? Mulla menee yläsolmu skorpionin kautta takaisin alasolmuun eli on sellainen takaisinkytkentä feedback. Että minkä olet oppinut se viedään sinne alasolmuun ja aletaan oppia taas uutta. Maton alle ei voi lakaista elämän haasteita.

• Triton
        nyk.... kirjoitti:

Mutta yhteyshän on oltava (?) yläsolmusta alasolmuun. Vai riittäkö niiden oppositioasema sillanrakentajana näiden välillä? Mulla menee yläsolmu skorpionin kautta takaisin alasolmuun eli on sellainen takaisinkytkentä feedback. Että minkä olet oppinut se viedään sinne alasolmuun ja aletaan oppia taas uutta. Maton alle ei voi lakaista elämän haasteita.

Kyllähän sen yläsolmun pitäisi koko ajan ruokkia kokonaisuutta, joka sitten lykkää säilytettävät asiat alasolmuun (tai poistaa ne järjestelmästä eli "ulostaa").

Mutta minulle tämä koko kuunsolmujuttu on jäänyt vähän kesannolle, kun en näemmä osaa mieltää sitä kunnolla jokapäiväisenä automaationa. Tai sitten minulla on niin huonot appeet että ei oikein mitään tule sisään.

Millä tavoin otan oinasmaisesti asioita käsittelyyn 6. huoneessani (jossa solmu on)? En koe että millään tavoin. Hm... Tämä on tosiaan minulle vaikea juttu, jota en osaa liittää elämääni.

• Gagarin
        Adi kirjoitti:

"Yläsolmu kokoaa sijaintimerkkinsä energioita ja siirtää ne käsittelyn jälkeen alasolmulle."

Voikto selittää suomeksi mitä tarkoitat tällä, olisin todella kiinnostunut, kiitos ja kumarrus

• angeli

Mitä teet sillä tiedolla? Eikö tässä elämässä ole tarpeeksi kysymyksiä? Miksi ihmeessä vielä tonkia edellisiä? Opettele olemaan läsnä tässä hetkessä, niin löydät rauhan: älä kaivele menneitä, älä tulevia murehdi etukäteen. Elä tätä päivää.

• Astrolooki

Tuon mukaan sanoisin, että jonkinlainen mainetta(kymppihuone) niittänyt keksijänero, vallankumouksellinen, vapaa-ajattelija(vesimies) tms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe