Peräpukamat

ApUvAa

terve. oon vasta 16.v tytteli ja minulla on ollut kohta vuoden verran peräpukamat. Ne ilmestyi yhtäkkiä ja olen käynyt lääkärissä moneen otteeseen. ensin päivystyksellä kun en tienny mitä ne ovat. minulla on ulkoisia pari ja myös sisäisiä. olen syönyt paljon kuitu lääkkeitä yms. mutta ne vaan aina unohtuvat ja ovat vielä nii pahojakin. ihmetyttää kuinka minulla voi olla niitä koska syön todella paljon salaattia ja kuitupitoista ruokaa.. Mitä tuo hirttäminen yms tarkoittaa?? kävin yksityisellä lääkärillä, mutta niitä ei poistettu (leikattu) se antoi vaan jonkun putkilon ja reseptin. lääkettä söin mutta putkiloja en kyllä ole tunkemassa mihinkään. haluasisin ne pois ja jos teillä on kokemuksia jostain hyvästä lääkkeestä joka todellakin laittaisi mahan toimimaan. ja niiden poistosta oli mukava saada tietoa. tämä on todella noloa esim. jos on yhdynnässä jonkun kanssa. niin ei pysty olla rentoan avaan pelkää koko ajan että pukamat huomataan. ja ne ovat todella kipeitä jos istuu pitkän matkan tai sitten kun on kuukautiset. olen kyllä laittanut rasvaa yms. mutta kyllä ne hetkellisesti auttaakin. vastatkaa. KIITOS.

6

4504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terttu

Pyri käyttämään wc-paperin sijasta lämmintä vesisuihkua (pidee). Minulta katosivat vuosien pukamat yhdessä kuukaudessa ja ilman lääkkeitä.

• leikattu.

Kuule mene ihmeessä alan erikoislääkärille
      yksityiselle lääkäriasemalle ja kun varaat
      aikaa pyydä sellaiselle lääkärille joka
      hoitaa pukamia.Muistaakseni itse kävin verisuo-
      nialan kirurgilla.Hän myös leikkasi pukamat.
      vuositolkulla kärsin hirveistä kivuista
      ja voiteita meni kymmeniä tuubeja.
      Se hirttäminen tapahtuu kumilenkillä.Laitetaan
      pukaman ympärille kireesti ja pukama kuivettuu
      itsekseen.kaikkiin pukamatyyppeihin se ei sovi.
      Turhaan kärsit,hakeudu vaan hoitoon!!

• Kentsu

Eli tässä ajattelin netin kautta uskaltautua varata aikaa eli kun varaan ajan erikoislääkärille, niin onko gastroenterologiaan erikoistunut lääkäri se oikea näille peräpukamille?

• Kentsu kirjoitti:

Eli tässä ajattelin netin kautta uskaltautua varata aikaa eli kun varaan ajan erikoislääkärille, niin onko gastroenterologiaan erikoistunut lääkäri se oikea näille peräpukamille?

oli thorax-ja verisuonialan kirurgi.
        Soita nimettömänä ajanvaraukseen jos et hirviä
        soittaa ja kysyä.kyllähän gastroenterologikin
        luulisi nää asiat ymmärtävän.Itse käyn tämän
        alan lääkärillä vatsavaivojen vuoksi.

• hirtetty

Mene tosiaan yksityiselle kirurgille. Varmista ajanvarauksesta, että lääkäri on juuri sen alan asiantuntija. Itseltäni on hirtetty sisäisiä pukamia. Se on kivutun toimenpide, vaikkakaan ei mikään nautinto. Itse hakeuduin aikoinaan kirurgin vastaanotolle yksityisellä puolella. Siellä oikeasti kuunnellaan ja hoidetaan!

• Pukamapylly

Minulla on ollut pukama n. 5kk... Se on pienentynyt huomattavasti kun olen pessyt lämpimällä vedellä pyllyn joka kakkaamisen jälkeen.. myös painelu auttaa :)

Minulla tuo pukama ei ole enään yhtään kipeä.. alussa vain.. ja nyt melkein huomaamaton..
        Ja jos yhdynnässä joku kehtaakin morkata pukamista.. odottakoon vaan, kun hänen pyllynreikään tuo pallura sattuu.. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe