Hei sinä, joka asut Ylivieskassa, kiva kaupunki. Poikani muutti sinne opiskelemaan. Nyt on mennyt ainakin kuukausi, etten ole kuullut hänestä mitään. Kännykkä hälyyttää, mutta kukaan ei vastaa. Kymmeniä tekstiviestejä ei ole avattu. Kirjoitin kirjeen,jossa pyysin ottamaan yhteyttä, mitään ei tapahtunut. Hänen asiansa eivät taida olla kunnossa. Voisiko joku olla niin ystävällinen, että kävisi soittamassa Lehmustie 9 A 5 -asunnon ovikelloa. Onko siellä ketään? Jos poika avaa oven, pyydätkö ottamaan yhteyttä kotiin. Jos siellä ei ole ketään, niin ilmoita vaikka tätät kautta, niin mietin, mitä teen jatkossa. Tekisitkö tämän äitienpäivän vuoksi. Jos en saa tietää poikani voinnista, ei minulle äitienpäivää tulekaan.
Mitä pojalleni on tapahtunut?
10
8500
Vastaukset
- herranjestas
mikä juttu tuo on olevinaan? EPÄILYTTÄVÄÄ......
Jos ei omasta pojasta kuulu mitään, etkä ite viitti mennä
katsomaan, niin pyydä joku tuttu kaveri tai huoltomies käymään kämpillä???
Ei ole uskottava juttu alkuunkaan...... - Olen todella hädissäni!
Hei, asun Helsingissä. Poikani pääsi armeijasta viime kesänä. Armaijassa ollessan hän kirjoitti loput ylioppilaskokeet, joten viime keväänä hän pääsi ylioppilaaksi. Sattumalta näin lehdessä ammattikorkeakoulujen täydennnyshaut. Poika meni kokeisiin ja pääsikin opiskelemaan. Ollaan oltu yhteydessä viikottain. Koska käyn Helsingissä työssä ja opiskelen itsekin, en oile voinut käydä häntä katsomassa. Tarkoitus on kyllä toukokuun lopussa hakea hänet kotiin kesäksi kesätöihin . En tunne Ylivieskasta ketään enkä tiedä taloyhtiön huoltomiehen nimeä tai numeroa. Nyt on vielä viikonloppu. Olen todella huolissani, ettei hänelle ole sattunut mitään, vaikka kaatunut eikä pääse ylös tms. Hän asuu yksin. Jos joku asuu ihan lähellä, voisi vaikka huomenna soittaa ovikelloa. Tässä ei ole mitään hämärää. Ensi syksystä lähtien yritämme järjestää hänelle kaveriasunnon
- mie vaan
Soita kuule heti poliisille, he kyllä auttavat ja käyvät tarkistamassa tilanteen.
Ystäväni sisko käyttäytyi noin ja poliisin käydessä löysivät hänet menehtyneenä.Eli heti yhteys poliisiin vaan! - ykalainen
se on tuo lehmustie narkkarien ja muiden pummien aluetta aika vahvasti, soita varmuuden vuoksi poliisille. taitaa olla ylivieskan rikollisinta seutua
- PMK
ykalainen kirjoitti:
se on tuo lehmustie narkkarien ja muiden pummien aluetta aika vahvasti, soita varmuuden vuoksi poliisille. taitaa olla ylivieskan rikollisinta seutua
pojan kohtalo jo selvinnyt? Kauhistuttaa tuollainen. Olis ihan kiva tietää miten tää juttu päättyy.
- auttaja
Hei
autan itse aina naapuria, kadun miestä ja kaikkia - ihmettelen miksi kukaan ylivieskalainen ei voisi käydä soittamassa sitä ovikelloa, menisin heti jos siellä olisin. mutta olen helsingissä!!
Onko poika saatu kiinni??
ota yhteyttä poliisiin ja katuoisoitteella pitäisi jostain löytyä huoltoyhtiö, poliisi kyllä käy katsomassa. Jos ihminen on ollut kadoksissa ns päiviä poliisi toimii kyllä.
Toivottavasti asia on jo ratkennut ja kaikki on hyvin. - Helpottunut
auttaja kirjoitti:
Hei
autan itse aina naapuria, kadun miestä ja kaikkia - ihmettelen miksi kukaan ylivieskalainen ei voisi käydä soittamassa sitä ovikelloa, menisin heti jos siellä olisin. mutta olen helsingissä!!
Onko poika saatu kiinni??
ota yhteyttä poliisiin ja katuoisoitteella pitäisi jostain löytyä huoltoyhtiö, poliisi kyllä käy katsomassa. Jos ihminen on ollut kadoksissa ns päiviä poliisi toimii kyllä.
Toivottavasti asia on jo ratkennut ja kaikki on hyvin.Kiitos kaikille vastanneille. Soitin poliiseille, jotka menivät käymään osoitteessa. Onneksi poika oli elossa, hän oli kuitenkin kovin masentunut, hoitamaton ja tunsi itsensä hyvin yksinäiseksi Ylivieskassa. Kavereita ei ollut löytynyt kouluvuoden aikana. Liikenneyhteydet olivat olleet huonot eikä käytössä ollut omaa autoa. Bussit menivät harvoin Helsinkiin verrattuna.
Poika on vasta 20 v. Kai hän oli liian nuori itsenäiseen asumiseen vieraalla paikkakunnalla. Opettajat olivat kuitenkin hänen mielestään tukeneet häntä, siksi jaksamattomuus harmitti vielä enemmän. On parasta, että hän tulee helsinkiin ja teemme uuden suunnitelman elämää varten. Harmi kuitenkin, ammatti olisi ollut hyvä. - äpsistä!
Helpottunut kirjoitti:
Kiitos kaikille vastanneille. Soitin poliiseille, jotka menivät käymään osoitteessa. Onneksi poika oli elossa, hän oli kuitenkin kovin masentunut, hoitamaton ja tunsi itsensä hyvin yksinäiseksi Ylivieskassa. Kavereita ei ollut löytynyt kouluvuoden aikana. Liikenneyhteydet olivat olleet huonot eikä käytössä ollut omaa autoa. Bussit menivät harvoin Helsinkiin verrattuna.
Poika on vasta 20 v. Kai hän oli liian nuori itsenäiseen asumiseen vieraalla paikkakunnalla. Opettajat olivat kuitenkin hänen mielestään tukeneet häntä, siksi jaksamattomuus harmitti vielä enemmän. On parasta, että hän tulee helsinkiin ja teemme uuden suunnitelman elämää varten. Harmi kuitenkin, ammatti olisi ollut hyvä.Taisi olla pilalle hemmoteltu poika jolle on tuotu kaikki valmiina eteen. Huonot liikenneyhteydet... semmoiset ei normaalia nuorta kollia paljon pitele.
Toki vanhemmat ja sukulaiset voivat ja pitääkin nuoria auttaa, mutta eikä kotikasvatus ole juuri sitä varten, että pärjää yksin. Vaikka hurjassa Ylivieskassa. - ihmettelin
äpsistä! kirjoitti:
Taisi olla pilalle hemmoteltu poika jolle on tuotu kaikki valmiina eteen. Huonot liikenneyhteydet... semmoiset ei normaalia nuorta kollia paljon pitele.
Toki vanhemmat ja sukulaiset voivat ja pitääkin nuoria auttaa, mutta eikä kotikasvatus ole juuri sitä varten, että pärjää yksin. Vaikka hurjassa Ylivieskassa.että äiti kyselee ylivieskan sivuilla . . ihan pääkaupunki seuduilta tuntuivat olevan kotoisin . . eipä olisi itelle heti ensinnä olisi netti sivu mieleen tullu jos kakara olis hukassa ollu : ) ) sori
- Anonyymi
Itse asun ylivieskassa ja Lehmustie on juuri se paikka jossa asuu pelkkiä narkkareita ja hulluja, en suosittele kenellekään muuttamaan Lehmustielle ellet halua että sinun käy huonosti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241080
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881044- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99845- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789