Minä löysin..ahkerana aamutuimaan tällaisen :)Etsin tuossa kohta soitettavaks jotain, kun en osaa itse laulaa olleskaan..
Mä luulen, että tämä voi olla hyödyllinen linkki tänään: www.niki.fi/music.html ja sieltä se "lapsesi_olla_saan.mp3 Tämä on hirmusen nätti laulu. (alempi vaihtoehdoista tärppäs siis) (Hain Musiikkia äidille)
Minä toivotan hyvää alkavaa äitienpäivää..ja pakenen takasin keittiöön :) Pitäis vielä keksiä miten saan tehtyä ruiskaunokin näköistä kakunkoristetta.. ei oo näet maailman helpoin jopi :)
Äideille
tämä on kyllä..
2
577
Vastaukset 2
- Kurre
Huomentasinnekin,kaikille säädyille. Tämä siksi ettei kukaan loukkaantuis. Tossa Rakas Vaimoni läks töihin että rakkaat vaimot sais jotain syötävää, pötsiinsä kun kakslahkeiset kerran vuodessa tarjoo. Että silleen. Ruusuja Sullekin,.
- Minäkin olen äiti
Kaunis musiikki toi hyvän olon tähän päivään.
Kiitokset Nikille!
...jos näkisit sydämeeni nyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14773Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl494764- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166506- 44470