kyyneleet...

Nimetön

silmissäni heräsin ihan yksin... lapseni eivät taida tulla edes käymään...
Isänsä "hälläväliä" suhtautuminen tähän päivään on vaikuttanut...sattuu kyllä...

6

1168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äitienpäivä on myös tärkeä asia, saada muistaa äitiä !! Voitko esim.soittaa lapsillesi ja pyytää käymään. Ehkä pelkkä puhelinsoitto voisi riittää , lapsi saa siinä ainakin sanoa jotain...ja teille molemmille tulee parempi mieli.Tietenkin harmi että ex puolisosi käyttäytyy noin.

      Hyvää Äitienpäivää sinulle kuitenkin !!

    • Emaria

      Olen varautunut kakulla ja hienoilla katkarapulaitoksilla, mutta luulen, että saan syödä kaiken itse. Ainoastaan viime vuonna sain ruusuja, mutta turhaan niitä nyt odotan. Mitään yhteyttä ei ole otettu, ja koskaan minua ei yllätetä. En ole ollut huono äiti, mutta liiaksi olen antanut, saamatta itse paljoakaan. Tässä vietän aikaani pukeutuneena ja kohta varmaan itken...

      • alexndrea3

        Itse en käy odottelemaan koskaan ,laitan lounaan ja kahvit ,teen selväksi sen ja että ovat tervetulleita .Jos sattuvat ehtimään ja ainahan lapseni toki aikaansa suovat kun heitä kylään kutsun .ja parata kun tulevat vain ja saan nähdä heidät iloisena nauramassa ja keskinäisessä sanailussa .Aika usein muutenkin käyvät ja tahtovat viettää aikaa kanssani .aina se päivä onnellinen kun saan viettää heidän kanssa .Auttavatkinja ilahduttavat useinkin .


    • Äippä

      Mulla kaksi teini-ikäistä lasta ja nyt on eka avioeron jälkeinen äitienpäivä ja siksi jotenkin tosi tärkeä. Mutta: vanhempi lapsi ei ole sanonut mitään ja nuorempi sanoi lakonisesti "onnea. Odotin edes jotain pientä. Kyllä on itku päässyt ja tuskaa lisää ystävättärien viestit, kuka kylpee shampanjassa ja syö manskoita, kuka viedään ihanalle lounaalle ja jotkut sai sentään lasten poimimia valkovuokkoja. Olen onneton ja katkera.

    • äiti kanssa.. ..

      olen äiti jota ei kunnioiteta.Haukutaan loukataan perheessä.Paha olla, merkkipäiviäni ei muisteta.Ihan kuin vanki.Hoidan muidenkin lapsia ja saan kunnioitusta.En halua enää koskaan vietää äitienpäivää.....;-(..jos voisin karkaisin omille teilleni.
      nimim:äiti on lämmin,hellä ja hyvä.

    • joojjojojojoj

      Äläs nyt. Kyllä niitä pahempiakin tapauksia on nähty. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2759
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      16
      2005
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1556
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1546
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1266
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe