Vesimies-nainen + Vesimies-mies

LadyRainbow

Hei,
Onko muilla kokemuksia tällaisesta Vesimies-Vesimies - yhdistelmästä?

19

9227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hege22

      joo se oli lyhyestä virsikaunis. kaveruksina taas paljon paremmin :)

    • Liian älykäs

      Enpä suosittele Vesimiesmiestä jos omaat vähänkään itsekunnioitusta ja arvostat rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä. Vesimiesmiehet ovat paskasakkia, luulevat olevansa maailman napoja. Vesimiesmiehet ovat aluksi niin hurmaavia että...tosiasiassa halveksivat naisia, pettävät,valehtelevat ja siirtyvät surutta seuraavaan kohteeseen. Sama rumba alkaa alusta... Minä halveksin Vesimiesmiestä ja häpeän heidän puolestaan, olenhan itse Vesimiesnainen ja tiedän, mistä puhun. Vesimiesmies ei kestä älykästä naista!

      • LadyRainbow

        Kiitti viestistäsi!

        Hienoa, jollain on samantapaisia kokemuksia. Seurustelin 11 vuotta vanhemman miehen kanssa. En ymmärrä, sillä hän "pelasi pelejä", josta en koskaan saanut selvää. Siis oliko hänellä useampia naisia vai ei. Lopetin suhteen, mutta edelleen hän soittelee.

        Varmasti koulutukseni ja hesalaisuuteni peloittaa häntä, joka on yrittäjä ja kiero savolainen. Anteeksi ei saa tietenkään yleistää.


      • Liian älykäs
        LadyRainbow kirjoitti:

        Kiitti viestistäsi!

        Hienoa, jollain on samantapaisia kokemuksia. Seurustelin 11 vuotta vanhemman miehen kanssa. En ymmärrä, sillä hän "pelasi pelejä", josta en koskaan saanut selvää. Siis oliko hänellä useampia naisia vai ei. Lopetin suhteen, mutta edelleen hän soittelee.

        Varmasti koulutukseni ja hesalaisuuteni peloittaa häntä, joka on yrittäjä ja kiero savolainen. Anteeksi ei saa tietenkään yleistää.

        Otan osaa Lady Rainbow. Vaikka olen itse Vesimiesnainen, olen todella katkera erään herra Vesimiehen takia. Minä uskoin ja olin itse uskollinen herra Vesimiehelleni, mutta tuhlasin vain elämästäni aikaa, jonka olisin voinut käyttää varmasti parempaankin, mutta: rakkauden sanotaan olevan sokea ja kyllä se sitä onkin,valitettavasti. Ajattelin aikoinaan Vesimiehistä, että he jos ketkä ovat "laatua". No,joku heistä voi sitä ollakin, mutta niin voi olla kuka tahansa mies, ainakin ensimmäiset kuukaudet... Paskasakkia,totean taas, minä Vesimiesnainen. Uskaltaisipa joku VesimiesMIESKIN kommentoida... Ei vaan taida kantti kestää... Miten se voisikaan,kun sitä ei edes ole! Ciao, rakkaat VesimiesMIEHET !!!!!!


      • Liian älykäs kirjoitti:

        Otan osaa Lady Rainbow. Vaikka olen itse Vesimiesnainen, olen todella katkera erään herra Vesimiehen takia. Minä uskoin ja olin itse uskollinen herra Vesimiehelleni, mutta tuhlasin vain elämästäni aikaa, jonka olisin voinut käyttää varmasti parempaankin, mutta: rakkauden sanotaan olevan sokea ja kyllä se sitä onkin,valitettavasti. Ajattelin aikoinaan Vesimiehistä, että he jos ketkä ovat "laatua". No,joku heistä voi sitä ollakin, mutta niin voi olla kuka tahansa mies, ainakin ensimmäiset kuukaudet... Paskasakkia,totean taas, minä Vesimiesnainen. Uskaltaisipa joku VesimiesMIESKIN kommentoida... Ei vaan taida kantti kestää... Miten se voisikaan,kun sitä ei edes ole! Ciao, rakkaat VesimiesMIEHET !!!!!!

        minä ainaskin ihastun melkein heti vsimiesnaisiin heidän silmiin kun katsoo.. i sitä voi vastustaa. ite olen kaksonen kuu vesimis


      • Vesmiesmies
        Liian älykäs kirjoitti:

        Otan osaa Lady Rainbow. Vaikka olen itse Vesimiesnainen, olen todella katkera erään herra Vesimiehen takia. Minä uskoin ja olin itse uskollinen herra Vesimiehelleni, mutta tuhlasin vain elämästäni aikaa, jonka olisin voinut käyttää varmasti parempaankin, mutta: rakkauden sanotaan olevan sokea ja kyllä se sitä onkin,valitettavasti. Ajattelin aikoinaan Vesimiehistä, että he jos ketkä ovat "laatua". No,joku heistä voi sitä ollakin, mutta niin voi olla kuka tahansa mies, ainakin ensimmäiset kuukaudet... Paskasakkia,totean taas, minä Vesimiesnainen. Uskaltaisipa joku VesimiesMIESKIN kommentoida... Ei vaan taida kantti kestää... Miten se voisikaan,kun sitä ei edes ole! Ciao, rakkaat VesimiesMIEHET !!!!!!

        Aikamoista yleistämistä ja oman katkeruuden purkamista nämä Vesimiesnaisen kommentit. Vesimieshän suorastaan janoaa kumppaniltaan huomiota, ilmeisesti et sitä tarjonnut hänelle riittävästi?

        Ainahan kusipäitä löytyy, horoskooppimerkistä riippumatta. Vesimiehetkin voi jakaa kahteen kastiin: itsekkäisiin ja kylmiin paskiaisiin ja kokonaisuutta ja ennen kaikkea muuta kuin itseään ajatteleviin filosofeihin. Se näennäinen viileys ja kylmyys vain usein pitää sisällään tunteellisen ja herkän ihmisen, joka pitää osata kaivaa esiin. Jos vesimiehet (siis parina nainen ja mies) vain osaisivat tulkita kumppanin signaalit oikealla tavalla, ne tunteetkin pysyisivät paremmin esillä. Ja pitäähän parisuhteessa olla tilaakin, omaa aikaa. Pettämistä ja valehtelemista en itsekään hyväksy, paskasakkiin en itseni katso lukeutuvan. Katsopa peiliin ja mieti, voisiko vika olla myös sinussa!

        Taisit alennusmyynnistä Vesimies-uroksesi bongata? Sitä saa mitä tilaa...


      • Vattenfriidu
        Vesmiesmies kirjoitti:

        Aikamoista yleistämistä ja oman katkeruuden purkamista nämä Vesimiesnaisen kommentit. Vesimieshän suorastaan janoaa kumppaniltaan huomiota, ilmeisesti et sitä tarjonnut hänelle riittävästi?

        Ainahan kusipäitä löytyy, horoskooppimerkistä riippumatta. Vesimiehetkin voi jakaa kahteen kastiin: itsekkäisiin ja kylmiin paskiaisiin ja kokonaisuutta ja ennen kaikkea muuta kuin itseään ajatteleviin filosofeihin. Se näennäinen viileys ja kylmyys vain usein pitää sisällään tunteellisen ja herkän ihmisen, joka pitää osata kaivaa esiin. Jos vesimiehet (siis parina nainen ja mies) vain osaisivat tulkita kumppanin signaalit oikealla tavalla, ne tunteetkin pysyisivät paremmin esillä. Ja pitäähän parisuhteessa olla tilaakin, omaa aikaa. Pettämistä ja valehtelemista en itsekään hyväksy, paskasakkiin en itseni katso lukeutuvan. Katsopa peiliin ja mieti, voisiko vika olla myös sinussa!

        Taisit alennusmyynnistä Vesimies-uroksesi bongata? Sitä saa mitä tilaa...

        Oikeassa on Vesmies. Ei kaikkia voi horoskooppimerkin piikkiin laittaan. Usein vesimiesmiehet (ja -naisetkin) yrittävät esittää asioita loukkaamatta toisia. Ne pitäisi vain sanoa suoraan päin naamaa. Voidaanhan tätä tietenkin valehteluksi kutsua, mutta luulen, että perinmäisenä tarkoituksena on ettei tuoteta toisille pahaa mieltä. Itse vesimiesnaisena seurustelen vesimiesmiehen kanssa ja olen huomannut juuri nämä piirteet. Emme myös kumpikaan osaa kieltäytyä ystävien auttamisesta vaikka joskus aikaa ei aina riittäisikään.
        Emme ole vielä kunnolla kertaakaan tapelleet (onko se sitten hyvä vai paha),vaikka pari vuotta on jo yhdessä oltu, sillä emme halua ilmapiirin kodin sisällä pysyvän raskaana...Ovatko nämä heikon luonteenlaadun piirteitä tai ei, niin olemme kuitenkin tietoisia itse omista valinnoista...


      • äitivaan
        Vattenfriidu kirjoitti:

        Oikeassa on Vesmies. Ei kaikkia voi horoskooppimerkin piikkiin laittaan. Usein vesimiesmiehet (ja -naisetkin) yrittävät esittää asioita loukkaamatta toisia. Ne pitäisi vain sanoa suoraan päin naamaa. Voidaanhan tätä tietenkin valehteluksi kutsua, mutta luulen, että perinmäisenä tarkoituksena on ettei tuoteta toisille pahaa mieltä. Itse vesimiesnaisena seurustelen vesimiesmiehen kanssa ja olen huomannut juuri nämä piirteet. Emme myös kumpikaan osaa kieltäytyä ystävien auttamisesta vaikka joskus aikaa ei aina riittäisikään.
        Emme ole vielä kunnolla kertaakaan tapelleet (onko se sitten hyvä vai paha),vaikka pari vuotta on jo yhdessä oltu, sillä emme halua ilmapiirin kodin sisällä pysyvän raskaana...Ovatko nämä heikon luonteenlaadun piirteitä tai ei, niin olemme kuitenkin tietoisia itse omista valinnoista...

        olen vesimiesnainen ja mieheni vesimiesmies. yhdessä oltu kahdeksan vuotta, enkä päivääkään vaihtaisi pois. onko sitten osunut harvinaislaatuinen kohdalle, tiedä häntä, mutta ei petä, lyö saati raivoa. enpä niin kyllä tee minäkään. olemme kaksi aikuista ihmistä tasavertaisessa suhteessa jossa paino pyritään pitämään siinä että asioista puhutaan myös silloin kun mikään ei paina, ja pyritään siihen että saadaan järjestettyä myös kahdenkeskistä aikaa, jos sitten ei muuten niin kaksin ruokakauppaan lähtemällä... ja siellähän saa käydä kyllä kun talossa viisi lasta ja tanskandoggi=). joten luulenpa ettei se aina mene niin kuin annoit ymmärtää että silkkaa kärsimystä olisi. on tainnut vaan osua väärä kohdallesi. toisaaltahan oinaan kanssa pitäisi mulla toimia, toisin kävi, huutoa, raivoa ja muutaman kerran kirmasin yöaikaan pakoon kotoa. eli ei varmaan voi kuitenkaan yleistää.


      • tapu

        UUps,tais vesipimua kilahtaa pahemmankerran vyönalle. Ei kaikki vesimiehet oo tollasia pikkupoikia,TOSI miehiäkin löytyy !!!


    • Vesimies nainen

      Kokemusta on..Olemme miehen kanssa molemmat vesimiehiä ja oltu yhdessä jo 20.v..välillä on räiskyvää ja taas välill hyvin tasaista. Meistä löytyy samaa ja myös erinlaista. Itse olen tempperamenttinen ja räiskyvä ja pitää tahto saada aina läpi,mies on paljon joustavampi ja kiltimpi...Mutta uskomme vakaasti et meidät on tarkoitettu yhteen..

      • LadyRainbow

        Kiitti Vesimies-nainen!

        Itse olen myös vesimies ja seurustelin melkein vuoden miehen kanssa, joka oli myös vesimies. Hassu juttu, mutta hän oli myös rauhallinen, mutta minä taas räiskyvä ja tempperamenttinen. Lopetin suhteen, sillä koin välillä, että "vedän kivirekeä perässäni". Välillä minusta tuntui, että hän pelkäsi minua ja pisti siksi hanttiin kaikessa.

        Nyt hän on kuitenkin alkanut soitella uudestaan minulle, vaikka suhteemme aikana olen monta kertaa hänet tulisieluna haukkunut todella ilkeästi.

        Ajattelin, että hän varmasti pitää minusta oikeasti, kun haluaa uudestaan jatkaa suhdettamme. Kysyinkin häneltä, että eikö häntä harmita minun tulisuuteni. Mihin hän vastasi, etten ole paha ihminen, vaan olen luonnollinen enkä esitä mitään roolia! Yleensä olin aina pyytänyt anteeksi häneltä, jos olin aiheettomasti loukannut häntä.

        Tilanne on nyt todella vaikea, kun olen jättänyt seurustelumme pitkälle taaksepäin, mutta luulen, että haluan vain ystävyyttä hänen kanssaan.

        Hienoa, että Sinulla on noin hyvä ja pitkä suhde vesimies-mieheen!! Olet onnellinen ihminen.

        T. Lady Rainbow


      • Vesaimies Nainen
        LadyRainbow kirjoitti:

        Kiitti Vesimies-nainen!

        Itse olen myös vesimies ja seurustelin melkein vuoden miehen kanssa, joka oli myös vesimies. Hassu juttu, mutta hän oli myös rauhallinen, mutta minä taas räiskyvä ja tempperamenttinen. Lopetin suhteen, sillä koin välillä, että "vedän kivirekeä perässäni". Välillä minusta tuntui, että hän pelkäsi minua ja pisti siksi hanttiin kaikessa.

        Nyt hän on kuitenkin alkanut soitella uudestaan minulle, vaikka suhteemme aikana olen monta kertaa hänet tulisieluna haukkunut todella ilkeästi.

        Ajattelin, että hän varmasti pitää minusta oikeasti, kun haluaa uudestaan jatkaa suhdettamme. Kysyinkin häneltä, että eikö häntä harmita minun tulisuuteni. Mihin hän vastasi, etten ole paha ihminen, vaan olen luonnollinen enkä esitä mitään roolia! Yleensä olin aina pyytänyt anteeksi häneltä, jos olin aiheettomasti loukannut häntä.

        Tilanne on nyt todella vaikea, kun olen jättänyt seurustelumme pitkälle taaksepäin, mutta luulen, että haluan vain ystävyyttä hänen kanssaan.

        Hienoa, että Sinulla on noin hyvä ja pitkä suhde vesimies-mieheen!! Olet onnellinen ihminen.

        T. Lady Rainbow

        Moikka..mikset et antas viel tilaisuutta sille miehelle,jos luulet että välittää sinusta ja luulen että sinullakin on tunteita sitä kohtaan vaik sinusta tuntuu et haluut olla vain ystävä sen kanssa..mut olen samaa mieltä et hyvää ystävyyttäkään ei kannata pilata,jois teil siihen on mahdollisus..mut mieti tarkkaan sydämmessä mitä haluut elämältä..


      • Marielle82

        Olen juuri alkanut seurustella vesimies- miehen kans ja meillä synkkaa niin hyvin ettei ole tosikaan! Siis mun unelmamies pölähti elämääni ja ihan sattumalta :) Puhutaan kaikista asioista ja tiedän jo nyt että riitoja saa laskea yhden käden sormilla... montaa ei tule olemaan. Mä olen silti se "pikku-myy" suhteessa, olen aika äkkipikainen ja hän rauhallinen ja tasainen... tuntuu vaan että hän on täydellinen ja vaikka en hirveästi horoskooppeihin tuijota (aina sitä kuitenki vähän), niin vähän huolettaa puhe siitä että vesimiehet on parhaimmillaan vaan kavereita keskenään. Tällaisen ei pitäis häiritä ja tällä palstalla vierailu on mut saanu asiasta paljon positiivisemmaksi, varsinki ku löytyy pariskuntia, jotka on onnelisesti olleet yhdessä jo useamman vuoden! Aivan ihanaa :) Mutta tätä en halua menettää ja uskon onnelliseen tulevaisuuteen vesimies- mieheni kans... hän löi multa jalat kerralla alta, taisin rakastua ensisilmäyksellä :D


    • VesimiesN

      Saattaa toimia hyvin tai sitten ei ollenkaan...Riippuu aika lailla molempien iästä.Suhde saattaa jäädä aika pinnalliseksi,jos kumpikaan ei näytä tunteitaan,mikä on tyypillistä vesimiehille.En oikein voi suositella kahden vesimiehen suhdetta omien kokemusten perusteella.Itse mulla on ollut suhde parinkin vesimiehen kanssa Vaikeita tapauksia! :)

      • Marielle82

        sinänsä, koska seurustelen vesimiehen kans ja niiltä osin, joilta ei olla täysin samanlaisia ni täydennetään toisiamme. Tuntuu ku oisin löytäny puuttuvan palapelin puolikkaan :)


    • Maija-Arska

      En suosittele kahden horroskooppimerkin liittoa ollenkaan?!

      RuohhahhaaRuohhaaahhaaaaah ...

      Ettehän te tosissaan usko ...

      Ruohhaahhhhaaaaahhahahaha ...

    • bitchisback

      En voi sietää omia virheitä toisessa ihmisessä :DDD En ikin seurustelis toisen vesimiehen kanssa !!! Joku tolkku pitää olla :D

    • toimiva suhde

      Olemme vesimies-merkkisiä kummatkin mieheni kanssa ja olleet yhdessä yli 20 vuotta ja toimivin ihmissuhteeni tähän asti. Kummatkin itsenäisiä ja vapautta rakastavia ja todella ymmärrämme toisiamme. Vesimies on mutkikas ja erilainen mutta kyllä meissä hyvääkin on kuten muissakin tähtimerkeissä.

      • veskarit sopii yhteen

        Olen vesimies nainen ja mieheni myös vesimies. Olemme olleet yhdessä 22 vuotta. En vaihtaisi. Kumpikin haluaa ja tarvitsee omaa tilaa ja siitä asiasta ei tarvitse riidellä
        .olemme myös kiinnostuneet matkailidta ja eri kulttuureista ja asioista,olemme enemmän aktiivisia kuin fleguja lähiöbaarissa istujia. Seulkasin joskus härkämiehen kanssa ja hän ei koskaan oppinut ymmärtämään matkustusintoa ja oman tilan tarvetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe