Jonojen kiilaileminen

Anonyymi

Se on niin ärsyttävää että huvipuistoissa monet nuoret kiilailevat toistensa ohitse, eivätkä odottele vuorojaan. He haluavat päästä sinne nopeasti jonnekin laitteisiin vaikkapa vuoristoratojen etupenkille aivan ensimmäiselle vaunulleen (minusta tälläiset asiat ovat aika ärsyttäviä). Mitä mieltä te olette tästä asiasta?

32

9780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prinsessa62

      enpä ole huomannut. ei kukaan ainakaan mun ohi oo kiilannu. voi tietty johtuu siitä et oon tällanen vanha täti, etteivät uskalla, kun näkevät hullun kiihkon silmissä ;) Mut oikeesti - en oo lintsillä tai särkänniemes tavannut tollasta. Puuhamaassa oon ollu kerran ja se oli musta aika viidakkomeininkiä - siellä oli kaikkee tollasta - mutta se jäikin sitten ainoaksi kerraksi.

      • Nimetön

        No tunnut olevan ihan pirtsakka likka jostain huvikummuusta. Satuin jotenkin vain osumaan tällekin palstalle ja luin textisi pariinkin kertaan. Oon aika nöösipoika näitten tietskareiden kanssa mutta kantapään kautta sitä näköjään oppii.
        Ai, että tykkimäkeen tai johonkin sellaiseen vemputuspaikkan? Ei, kuule minua ei enää saa sellaisiin laitteisiin. On nimittäin tullut aikoinaan käytyä Hesan Linnanmäellä ja tuolla Ruottin puolella jos vaikka minkälaisissa vempaimissa. Huh! Nyt ei kyllä sisu antaisi periksi mennä sellaisiin myllyihin.
        Kenelleköhän nyt tuli vastattua!?
        Jos oon väärässä osoitteessa niin kohenna tietouttani [email protected]
        Ai, että minä? Höh. 59v. eronnut yksinasuja poijjaankloppi.


    • Putteli

      Kyllä olen kokenut, se on niin ärsyttävää kun jotkut teinit kiilaa ohi ajatellen vaan itteään. Mä katsoin, siis KATSOIN jotain tyttöä lintsillä niin se rupes irvistelemään mulle ja oli niin olevinaan. Ärsyttävää!! Miksei ihmiset voi odottaa vuoroaan ja olla ystävällisiä ja normaaleja?!

      • näin on

        semmoset hemmetin teinixxit ne on niin vammasia!!


    • kiilaaja451

      aina voi kiilata se on sika siistii buah hah hah haaa

      • Mike

        Mielestäni jonkin vuoristoradan etupenkin kiilaus on harmitonta, jos se on satunnaista (puhun yksittäisistä henkilöistä), mutta suuremmissa määrin ei kovin suotavaa.


      • vaan niin

        joku jolla on heikko hermo voi vetää teikäläisiä pataan,oonpa semmostakin nähny,ite kerran jouduin oikeen ryysyistä nostaan helvettiin kun etuili,hahhaaa kyllä siinä teiniä vitutti heh heh.........et siitä vaan kiilailet mut älä mun ohi....


      • suomensuomalainen

        Kiilaile vaan,jonain päivänä voit saada lättyys !!!


    • make

      taas ottaa pannuun tälläinen tilanne:iso liikekeskus
      kaksi pankkiautomaattia vierekkäin molemmissa jonoa itselläni edessä yksi samoin toisella kaverilla.edessäni oleva saa asiansa hoidettua ja poistuu mutta viereisen jonon kaverin edessä olevalla kestää vähän kauemmin niimpä hän päättä yllättäen vaihtaa jonoa ja hyökkää yllättäen minun eteeni automaatille!
      eihän kukaan voi olla noin tyhmä että luulee voivansa hyppiä kahdessa jonossa samaan aikaan.siihen reikään
      mennään mihin jonotetaan vai vaihteleeko kaveri kaupan kassa jonojakin yhtä useasti.ajatelkaa nyt vähän aivoillanne.
      kaupasta tuli mieleen muuten että mikähän ihme siinäkin on kun täpö täydessä kaupassa pitää jäädä
      juttelemaan siihen maitokaapin eteen eikö sitä voi
      tehdä jossain muualla.itselleni kaupassa käynti etenkin viikonloppuisin on todella hermoja raastava kokemus kaiken laisia zombeja vaeltelee pitkin käytäviä ilman mitään päämäärää asiaa pahentaa vielä se jos sattuu olemaan kahvitarjoilu
      koko kaupunki ryystää laihaa kahvia pahvimukeista
      niinkuin eivät olisi ennen saaneet.anttakkee armoo

      • Jonottaja

        Yksi jono jos mahdollista ( siis semmoinen Y:n mallinen), ja siitä sitten sitä mukaa kun paikkoja vapautuu. Näin jonossa säilyy oikea järjestys ja kukaan ei kiilaile.


      • ooh

        ja tuostapa päästiin aiheesen maistiaiset , mikä prkele niissä maistiaisissa on, jos konsulentti jättää esim jäätelö rasiat pöydälle ja käy hakemassa uusia varastosta niin pitääkö asiakkaiden mennä sitten kaivelemaan suoraan rasiasta lusikalla ??? ja jätää siten likaiset lusiakt kippoon , ! yäk!!!


      • HUONO SYSTEEMI
        Jonottaja kirjoitti:

        Yksi jono jos mahdollista ( siis semmoinen Y:n mallinen), ja siitä sitten sitä mukaa kun paikkoja vapautuu. Näin jonossa säilyy oikea järjestys ja kukaan ei kiilaile.

        Pankissa on tollanen systeemi... Ei se toimi koska siitä toisestä haarasta ihmiset etuili ja mun jälkeeni tullut isokokoinen ja vanha nainen vaan kiilasi tiskille... Ärsyttävää...


      • potkaissut
        HUONO SYSTEEMI kirjoitti:

        Pankissa on tollanen systeemi... Ei se toimi koska siitä toisestä haarasta ihmiset etuili ja mun jälkeeni tullut isokokoinen ja vanha nainen vaan kiilasi tiskille... Ärsyttävää...

        Olisit fudannu sitä hanuriin ja sanonut että mitä vittua sä läski siinä kiilaat,niin olis varmaan lähtenyt sutimaan koko mestasta.
        PAHUUS LÄHTEE VARMAAN LORDISTA:MÄ TUNNEN SEN LUISSANI.


    • jaa

      Aika kohtuutonta sanoa että vain nuoret kiilailee. Niille luulis uskaltavan sanoa jotain, mutta pienikokoisena en millekään isolle rahvaalle miehelle (tai vaikka hiukkasenkaan isommalle naiselle) menis päätäni aukomaan...

      • jahas

        nyky teineille jotain sanomaan, nehän pieksää ja potkii samantien, muistakaa vaan se juna heppukin, kun kielenkäytöstä pikkulikoille huomautti, tytöthän mukutteli sen mennen tullen.


    • jos mulla

      on kiire ni hätä ei lue lakia

      • eh..

        voi olla kiire. Se on sitten voi voi omalla kohdallasi.


      • muistakaa
        eh.. kirjoitti:

        voi olla kiire. Se on sitten voi voi omalla kohdallasi.

        mistä koko juttu alko. huvipuistoista. Ei kellään voi niin kiiire olla huvipuistolaitteeseen


      • ...
        muistakaa kirjoitti:

        mistä koko juttu alko. huvipuistoista. Ei kellään voi niin kiiire olla huvipuistolaitteeseen

        Kävin USA:ssa eräässä isossa huvipuistossa, jossa jonot olivat aivan eri luokkaa kuin täällä. Oli hiljainen päivä ja silti jonotimme joihinkin laitteisiin puolitoista tuntia. Siellä jonojen lähistöillä oli kylttejä, että kiilaamisesta seuraa rannekkeen poistaminen. Ja jonoissa käyttäytymistä olikin seuraamassa henkilökuntaa. Olisikohan moiseen sitte aihetta Suomessakin...?


      • Koral
        ... kirjoitti:

        Kävin USA:ssa eräässä isossa huvipuistossa, jossa jonot olivat aivan eri luokkaa kuin täällä. Oli hiljainen päivä ja silti jonotimme joihinkin laitteisiin puolitoista tuntia. Siellä jonojen lähistöillä oli kylttejä, että kiilaamisesta seuraa rannekkeen poistaminen. Ja jonoissa käyttäytymistä olikin seuraamassa henkilökuntaa. Olisikohan moiseen sitte aihetta Suomessakin...?

        Itsekin kävin n. 4 vuotta sitten USA:ssa isossa huvipuistossa ja toden totta siellä ei voinut kiilata tai muuten riekkua siellä jonossa. Henkilökunta tuli ja poisti jonosta välittömästi. Ja on se kumma, kun suomessa jonot yleensä ovat max. 10-15 min että pitää jo alkaa kiilailla. Jenkeissä siihen laitteeseen jonotetaan 30-90 min. ja ollaan silti iloisia.. Että ei siellä ihan kaikki pyllyllään ole, siellä osataan jonottaa...


      • Justiinsa
        Koral kirjoitti:

        Itsekin kävin n. 4 vuotta sitten USA:ssa isossa huvipuistossa ja toden totta siellä ei voinut kiilata tai muuten riekkua siellä jonossa. Henkilökunta tuli ja poisti jonosta välittömästi. Ja on se kumma, kun suomessa jonot yleensä ovat max. 10-15 min että pitää jo alkaa kiilailla. Jenkeissä siihen laitteeseen jonotetaan 30-90 min. ja ollaan silti iloisia.. Että ei siellä ihan kaikki pyllyllään ole, siellä osataan jonottaa...

        Suomalaiset kiilaa aina .Nytkin ne kilas euroviisujen kärkeen.Törkeetä käytöstä. Toista se on ameriikassa kun vaan ammutaan ohjuksia ja ollaan ilosia.


      • Lintukoto
        ... kirjoitti:

        Kävin USA:ssa eräässä isossa huvipuistossa, jossa jonot olivat aivan eri luokkaa kuin täällä. Oli hiljainen päivä ja silti jonotimme joihinkin laitteisiin puolitoista tuntia. Siellä jonojen lähistöillä oli kylttejä, että kiilaamisesta seuraa rannekkeen poistaminen. Ja jonoissa käyttäytymistä olikin seuraamassa henkilökuntaa. Olisikohan moiseen sitte aihetta Suomessakin...?

        Muuttakaa sinne, siellä osataan.


      • hgjg
        ... kirjoitti:

        Kävin USA:ssa eräässä isossa huvipuistossa, jossa jonot olivat aivan eri luokkaa kuin täällä. Oli hiljainen päivä ja silti jonotimme joihinkin laitteisiin puolitoista tuntia. Siellä jonojen lähistöillä oli kylttejä, että kiilaamisesta seuraa rannekkeen poistaminen. Ja jonoissa käyttäytymistä olikin seuraamassa henkilökuntaa. Olisikohan moiseen sitte aihetta Suomessakin...?

        no USA:ssa on muutenki aina sotameiningit.
        huvipuistoissa "jonovahteja". voi luoja.


    • meikä

      Se on että jonon hännille sellaiset.Ja kyllä vanhuksetkin etuilevat, mutta eivät huvipuistossa vaan kaupan kassalla.On se vaan kumma kun aina pitää kiilata=(

      • Nimetön

        Ei siel kiilatata jos et jää mumisee omias


    • lellu

      olen samaa mieltä siitä, että huvipuistoissa on ärsyttävää jos kiilataan jonoissa, varsinkin sitten, jos menee useampi, tai sellainen suurempi kaveriporukka. tai jos varaillaan kavereille paikkoja. kun muutkin jonottaa, niin sitten voi kyllä itsekkin jonottaa, eikä olla epäreilu muille!

    • PaleBoy

      Meitä ihmisiä nyppii yllättävän monikin asia kuten mainitsemasi tai sitten parveketupakointi, liikennekulttuuri tms. Sellaista se on..

    • suomi mannet maaottelu

      mua kerran kiilas lintsil yks mustalaiskaveriporukka, ku sanoin et vittu tuolla on jonon pää ni kävi päälle. siit tuli suomi mannet maaottelu ja suomi voitti ja mannet lähti poliisien mukana johonki muuhun huvilaitokseen. oli se kivaa väännellä kavereita eri asentoihin ja nöyryyttää muitten kansalaisten nähden. Se todellakin ärsyttää kun muutenkin odotusajat laitteille on pitkiä ja päivät kuumia. sain vielä kiitoksia muilta ihmisiltä vaikka käsittelinkin kolmea parikymppistä mannea kovalla kädellä...

      • Kerroppa

        Missä tämä lintsi on?


      • suomi vastaan mannet
        Kerroppa kirjoitti:

        Missä tämä lintsi on?

        LINNANMÄKI helsingissä...


    • Minttu-82

      Enpä ite ainakan muista että olisi minun kohdalle sattunut kiilaamisia huvipuistossa. Kaupan kassalla on jotain kiilaamisia sattunut, varsinkin isommissa kaupoissa. Jossa vanhat sekä teinit ohitelevat kun muka on kiire tai sitten eivät osaa väistää tiskin eestä pois kun eihän muilla ole asiaa koko tiskille.

      • noi kiilarit

        on se siis niin typerää kun isommat ihmiset ohittelevat pienempiään eikä ne pienemät uskalla sanoa isomille mitää ittekin oon vähän lyhyt (141,7cm)vaikka jo 13 vuotias


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe