Ihmettelen kun vanhaa Ruuneperia kiitellään äitienpäivänä. Missä ne kiitokset äideille viipyy?
Ritariperhonen tuokoon kaikille äideille kauneimmat onnittelut juhlapäivänä!
tv vanhapiika
Äitienpäivä
13
792
Vastaukset
Etkö lukenut Ruuneperin hienoa runoa ja onnitteluja kaikille äideille? Ja äidit kiittävät.
- Lokari1
miksi ruuneperiä kiitettiin.
Sinun oma vikas kun et ole ÄITI
Olisit sanut muutakin kun runon jos olisit osanut valita.
Terv: Lokari1.huomio on sekin että kehutaan Ruuneperiä.Sama se ketä kunhan kehutaan.
Vanhapiiaksi jäädään miten sitten lapsen saisi.Lapsettomuus on vaikeampaa kun lapsen kanssa joka lasta haluaa eikä voi saada.
Sitä minä että kun lestdiolais äiti tekee 16 lasta, hän vielä joutuu työllisyystöihin.Köyhänä sen vuoksi kun lastenhoidosta ei saa eläkettä joutuu vanhustenhoidossa jonon päähän.
Vaikka sen omat lapset hoitavat rikkaita koska heillä on rahaa maksaa kun ovat tehneet eläkkeellistä työtä.- vanhapiika
Mitä vikaa siinä on jos on vanhapiika, omapa on jokaisen valinta. Jos mitä tässä elämässä paljon tarjolla ollut niin miehiä.
Ihan kivoja miehet ovat, mutta samassa huushollissa eläminen olisi hankalaa. Lapsia ympärilläni on n 30 syys-, ja kevätlukukauden. Kesä onkin sitten matkailua varten. - Onko rima ollut liika korke...
vanhapiika kirjoitti:
Mitä vikaa siinä on jos on vanhapiika, omapa on jokaisen valinta. Jos mitä tässä elämässä paljon tarjolla ollut niin miehiä.
Ihan kivoja miehet ovat, mutta samassa huushollissa eläminen olisi hankalaa. Lapsia ympärilläni on n 30 syys-, ja kevätlukukauden. Kesä onkin sitten matkailua varten.Vai kuulutko siihen 3 sukupuoleen?
Ai että turkiin miehiä hakeen menet, sinnehän ne toistkin menee, joko pian tuot sieltä itsellesi "Orjan"?
Oma kehu sinun jutuistasi kyllä haisee vanhapiika, mutta sehän taas onkin eri asia. - Lokari1
vanhapiika kirjoitti:
Ihan kivoja miehet ovat, mutta samassa huushollissa eläminen olisi hankalaa. Lapsia ympärilläni on n 30 syys-, ja kevätlukukauden. Kesä onkin sitten matkailua varten.sinun huonossa käyttö ohjeessasi.
Siksi oletkin varmaan jäänut "ikäneidoksi.
Kukin tavallaan, ei ole minun huoleni, ole mikä olet , mutta älä valita tyhjästä.
Terv: Lokari1. pääsky kirjoitti:
huomio on sekin että kehutaan Ruuneperiä.Sama se ketä kunhan kehutaan.
Vanhapiiaksi jäädään miten sitten lapsen saisi.Lapsettomuus on vaikeampaa kun lapsen kanssa joka lasta haluaa eikä voi saada.
Sitä minä että kun lestdiolais äiti tekee 16 lasta, hän vielä joutuu työllisyystöihin.Köyhänä sen vuoksi kun lastenhoidosta ei saa eläkettä joutuu vanhustenhoidossa jonon päähän.
Vaikka sen omat lapset hoitavat rikkaita koska heillä on rahaa maksaa kun ovat tehneet eläkkeellistä työtä.Halusin tervehtiä Maan äitejä omalla tavallani. Aika montaa runoni näytti ilahduttavan, niinkuin oli tarkoituksenikin.
En kirjoittanut saadakseni kehuja. Yliampuva, makea ylistysruno, olisi varmaan ollut paremmin paikallaan kehujen kosinnassa.
Kirjoitin äitienpäivän luonnon olosuhteista äitien päivän aikaan ja mikä on asemanne maailmassa ja sydämissä.Ruuneperi kirjoitti:
Halusin tervehtiä Maan äitejä omalla tavallani. Aika montaa runoni näytti ilahduttavan, niinkuin oli tarkoituksenikin.
En kirjoittanut saadakseni kehuja. Yliampuva, makea ylistysruno, olisi varmaan ollut paremmin paikallaan kehujen kosinnassa.
Kirjoitin äitienpäivän luonnon olosuhteista äitien päivän aikaan ja mikä on asemanne maailmassa ja sydämissä.on saanut liian suuren huomion.Sinun kirjoitus on hyvä ja aito luullakseni ilman sarvia ja hampaita.
- pörriäinen
Lokari1 kirjoitti:
sinun huonossa käyttö ohjeessasi.
Kukin tavallaan, ei ole minun huoleni, ole mikä olet , mutta älä valita tyhjästä.
Terv: Lokari1.ei ole mitään vikaa siinä jos on vanhapiika.
minulla on lapsia sekä ukko, mutta kyllä lapset pitäisin, siitä ukosta ei olisi väliä.
kumpa olisin osannutkin pysyä vanhanapiikana. - merimona1
Lokari1 kirjoitti:
sinun huonossa käyttö ohjeessasi.
Terv: Lokari1.Nyt taidat olla turhan epäkohtelias!
Tuosta vanhapiikuudesta haluaisin sanoa sen verran, että ei se saata olla mikään hassumpi valinta..nimenomaan valinta, sillä älkää hyvät miehet luulko, että naiset ovat sitä varten naimattomia kun eivät ole SAANEET aviomiestä.
Kokeilin minkälaisen vastaanoton naimaton nainen saa keskustelupalstalla ja esiinnyin pari vuotta vanhanapiikana, vaikka minulla oli takanani eroon päättynyt avioliitto, sekä viisi vuotta kestänyt avoliitossa olo.
Olen jo kertonutkin, että ihailtavan hienosti palstalla suhtauduttiin. Yksi ainut mies(et sinä)
nälvi jokaisessa mahdollisessa tilanteessa ja kahdelta naiselta sain myöskin "kielteistä palautetta."
Minulla ei ole nykyisen mieheni (eikä muunkaan) perheeni lupaa kirjoittaa heistä täällä palstalla ja siksi olen vain joskus maininnut jotain nykyisestä aviomiehestäni, jonka kanssa avioiduimme viime marraskuun alussa.
Sen verran tässä lisäpaljastusta, että kyllä minäkin äitienpäiväonnittelut otin vastaan ja kiitos Ruuneperille, herrasmiehelle, kauniista runosta! - Vanhapiika
Onko rima ollut liika korke... kirjoitti:
Vai kuulutko siihen 3 sukupuoleen?
Ai että turkiin miehiä hakeen menet, sinnehän ne toistkin menee, joko pian tuot sieltä itsellesi "Orjan"?
Oma kehu sinun jutuistasi kyllä haisee vanhapiika, mutta sehän taas onkin eri asia.Joo-o, olen ihan vanhanaikainen vanhapiika, ilman sarvia ja hampaita. Sanovat melko mukiinmenevä. Olen sitä avioliiton ihanuuden tuomaa elämäneliksiiriä säästänyt eläkeaikaan joka alkaa pikapuolin.
Vanhuuden päiviksi olen silmäillyt miestä elon turvaksi, ei ole ihmisen hyvä viettää eläkepäiviä yksin. Menotkin jakaantuvat kahdelle, jos sairastuu tai kompuroi tarvitsee apua silloin on mies tarpeen hoivaajana ja huoltajana, on hänestä muutakin iloa. Näköpiirissä kimaltelee
minua vähän vanhempi charmantti tapaus, sen aion napata on sisäsiisti ja muutenkin hyvätapainen.
Etenen asiassa varovasti, ansalangat on jo viritetty hyvällä menestyksellä. Eiköhän tämä tästä.... Biologinen kello on kohdallani pysähtynyt kaiken hellyyden saa mies jos ei karkaa ulottuviltani pois. - Lokari1
merimona1 kirjoitti:
Nyt taidat olla turhan epäkohtelias!
Tuosta vanhapiikuudesta haluaisin sanoa sen verran, että ei se saata olla mikään hassumpi valinta..nimenomaan valinta, sillä älkää hyvät miehet luulko, että naiset ovat sitä varten naimattomia kun eivät ole SAANEET aviomiestä.
Kokeilin minkälaisen vastaanoton naimaton nainen saa keskustelupalstalla ja esiinnyin pari vuotta vanhanapiikana, vaikka minulla oli takanani eroon päättynyt avioliitto, sekä viisi vuotta kestänyt avoliitossa olo.
Olen jo kertonutkin, että ihailtavan hienosti palstalla suhtauduttiin. Yksi ainut mies(et sinä)
nälvi jokaisessa mahdollisessa tilanteessa ja kahdelta naiselta sain myöskin "kielteistä palautetta."
Minulla ei ole nykyisen mieheni (eikä muunkaan) perheeni lupaa kirjoittaa heistä täällä palstalla ja siksi olen vain joskus maininnut jotain nykyisestä aviomiehestäni, jonka kanssa avioiduimme viime marraskuun alussa.
Sen verran tässä lisäpaljastusta, että kyllä minäkin äitienpäiväonnittelut otin vastaan ja kiitos Ruuneperille, herrasmiehelle, kauniista runosta!Mää vaan en ymäräkän mikä se syy oli, miksi tuo vp, alko narisemaan runosta.
Melkeen kaikki vp onkih semosija narisujoita justiin sa sen takija kuh ei ol mieästä rasvaamaan niiren kuivija paikkoja.
Määhän sanonkih jo et ole mikä haluut, mut turhat narinat pois.
Olen mää tavanu oikein mukanijaki vp joskus, eikä niillä ollu pipo kireläkän ihan mukavija naisija , mut toi narina , seh käykin mun hermolle.
Tota onkos mieähillä semosta huonontukan päivää ?
Naiesilla kuulema on.
Mulla satu nyh tänään oleen muuten vähän väsytävä päivä.
Hyvää huomenta kaikille
Terv: Lokari1. - ---
Vanhapiika kirjoitti:
Joo-o, olen ihan vanhanaikainen vanhapiika, ilman sarvia ja hampaita. Sanovat melko mukiinmenevä. Olen sitä avioliiton ihanuuden tuomaa elämäneliksiiriä säästänyt eläkeaikaan joka alkaa pikapuolin.
Vanhuuden päiviksi olen silmäillyt miestä elon turvaksi, ei ole ihmisen hyvä viettää eläkepäiviä yksin. Menotkin jakaantuvat kahdelle, jos sairastuu tai kompuroi tarvitsee apua silloin on mies tarpeen hoivaajana ja huoltajana, on hänestä muutakin iloa. Näköpiirissä kimaltelee
minua vähän vanhempi charmantti tapaus, sen aion napata on sisäsiisti ja muutenkin hyvätapainen.
Etenen asiassa varovasti, ansalangat on jo viritetty hyvällä menestyksellä. Eiköhän tämä tästä.... Biologinen kello on kohdallani pysähtynyt kaiken hellyyden saa mies jos ei karkaa ulottuviltani pois.Sekin, ettei valitse mitään, on valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184001Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261464- 931298
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3131241Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi611184Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721130- 451104
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253961- 86895
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48838