Mua alkoi nyt jotenkin mietityttää, että kuinka isolla osalla valmistuvista on lakki? Siis valmistun yo-merkonomiksi ja olen kuullut, että osa hommaa sen ja osa ei. Kuinka suurella osalla se on ja miten "lakitus" hoidetaan? Ollaan oltu työssäoppimassa nyt ni asiasta ei oo koulussa keskusteltu.
Merkonomin lakki (yo)
5
6636
Vastaukset
- lakki?
Et kai sinä sen vanhan yo-lakkisi lisäksi toista pipoa tarvitse, jollei tietysti ole kahta päätä?
- Juhy
Äkkiseltään laskettuna päitä on 25, mutta eiköhän se yks bibo riitä sit, ku yhdessä vaan hattu pysyy!! Mut hei kiitos ku autoit asiassa!!
- merkkari
Juhy kirjoitti:
Äkkiseltään laskettuna päitä on 25, mutta eiköhän se yks bibo riitä sit, ku yhdessä vaan hattu pysyy!! Mut hei kiitos ku autoit asiassa!!
Merkonomilakki on sitte erilainen kuin yo lakki, Merkkareil on sellainen tupsu siinä hatus. Mein luokalta kaikki tilas lakin.
- tuleva merkonomi
merkkari kirjoitti:
Merkonomilakki on sitte erilainen kuin yo lakki, Merkkareil on sellainen tupsu siinä hatus. Mein luokalta kaikki tilas lakin.
Muuten merkonomi lakki on samanlainen kuin yo lakki, paitsi et siinä on harmaa tupsu, erilainen lyyra ja harmaa on se kohta, missä lyyra on.
- Juhy
merkkari kirjoitti:
Ooks sä pk-merkkari jos kaikki tilas? Niin siinä sit kävi ettei meidän yo-luokal ollu kellään lakkia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657