BR TUOTTEEN

JALAT

Tekeekö niillä mitään? Ainakin luulisi olevan laadukkaat kun hintaa katsoo. Tulisi .308 aseeseen tai 30-06.

2

632

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valinta oli...

Viime vuona jahkailin saman kysymyksen kanssa ja tulin siihen tulokseen,että Sakon jalat on paremmat. Ne myös ostin. Vähän kalliimmat mutta mielestäni laadukkaammat.

• 66SM

En väitä näitä jalkoja kehnoiksi, mutta kiikarille ne ovat rankkoja. Jos homma tehdään oikein, niin vain toinen rengas ottaa rekyylin vastaan ja toisen tehtävä on ainoastaan pitää suunta oikeana. Yhteenkään aseeseeni en ole tällaisia jalkoja kelpuuttanut.
      Jos on kunnollinen kiikari niin miksei vaadita jaloilta samaa tasoa. Ei Porshekaan käytä mitään halparenkaita.
      Kiikari on enemmän tai vähemmän kuin S tai U kirjain ko. jaloilla aseen päällä ja ammuttaessa sitä lisäksi venytellään.
      Radalla voi ampua millä huvittaa mutta metsässä tulee ennemmin tai myöhemmin huonoja laukauksia ja sellaisen ylenkatseen jälkeen ei mikään kiikari tai jalat ole kaverille kalliit.
      Oikein asennettu EAW kääntöjalusta on oma ratkaisu, lyhyillä ampumamatkoilla kiikari irti, samoin kun auton perässä. 28 vuoden aikana ei yksikään kiikari ole muuttanut osumapistettä. (Eivätkä ole peräisin kaukoidästä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4682
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1987
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1702
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1275
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1201
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      868
    Aihe