Sain 8-vuotiaalta pojaltani aamulla ison halauksen, koulussa tekemänsä kortin ja pannunalusen. Myös ex-puolisoni pojan isä toi minulle kiinanruusun äitienpäivän johdosta.
Olen todella iloinen, että ex-mies muistaa vielä vaikkei yhdessä enää ollakkaa.
onnellinen äiti
mervi1972
3
598
Vastaukset 3
- Onnittelija
Kuvottavaa, mutta tule onnelliseksi, käykö hän aina välillä tuuppimassa sua eteenpäin? Onko sulla miespuolisia kavereita myös samaa toimenpidettä varten?
- mervi1972
Minä olen onnellinen pojan lahjasta JA iloinen, että ex-mies tuo äitienpäivänä kukkia onhan hän kumminkin pojan isä. Mua ei kuule ole ketään miestä tuuppimassa mihinkää ja mitä se sulle edes kuuluu?
- niin monella
on nykyään ex-mies. T.31 vuotta aviossa ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j931470Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga941127- 42864
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden303790- 52696
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86696- 45671
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35651- 47637
- 28604