Särkylääkkeet

RiksRaksJaPoks

Kuinka paljon on kaloreita särkylääkkeissä?
Ja auttaako särkylääkkeen ottaminen kovaan nälkään?
:/

11

6931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoi

      Nälkään auttaa syöminen. Mene hoitoon.

      • RiksRaksJaPoks

        Mene itse.


    • Shy-

      en tiiä, paljo on kaloreita. mutta ÄLÄ missään nimessä syö särkylääkkeitä nälkään! ei ainoastaan se, ettet ilmeisesti syö, ku niitä, mut mä ite huomasin, että ku otin jatkuvasti särkylääkkeitä pääkipuun, niin mä sain vaan liiasta lääkkeestä lisää oireita. joten älä ees mieti, paljo niissä on kaloreita, vaan yrittäisit syödä esim. hedelmiä. toivottavasti pärjäät :) en oo asiantuntija.

      • RiksRaksJaPoks

        No juu.. (:
        Täytyy sit kai syödä jotain kevyttä. ;P


    • niissä

      kaloreita on sen enempää ainakaan kuin light limuissa, tuskin senkään vertaa, eihän niitä ole mitenkään makeutettu, eli EI YHTÄÄN, mutta nälkää ne eivät kyllä vie. Itse syön lääkärin määräämänä 600mg ibumaxia 3/vrk, elikä aikas vahvaa särkylääkettä ihan hyvän määrän ja vaikka särky, johon lääke on määrätty sillä helpottaakin, niin nälkää lääke ei kyllä vie, päinvastoin paastotessa tulee pilleristä tosi ikävä olo.

    • Itseäänvihaava

      En osaa sanoa noista Panadoleista ym., mutta Panacodeilla ainakin iteltäni lähtee nälkä aika helposti. Tosin noita lääkkeitä saa vain reseptillä ja niissä on muutama inhottava sivuvaikutus (huimaa, väsyttää, opettajat luulee koulussa että käytätä huumeita 8D...jne.), mutta kun kärsin migreenistä niin saan lääkkeitä silti hommattua itelleni aika helposti.

      Suosittelen silti, että älä syö pelkästään särkylääkkeitä. Se on nääs niin, että kun tyhjään vatsaan esim. pelkkää Buranaa vedät, niin lopulta käy niin, että mahanesteet burana-yhdistelmä aiheuttaa mahahaavan ja joudut teholle. Että juu, ei pitkille laihareille lääkkeillä (kokemusta on).

      • RiksRaksJaPoks

        No niin, tiesinhän etten ole ainoa joka tätä miettii tai on testannut. Kai mun täytyy sitten koittaa jollain ihan tavallisella, koska mä en mistään noita reseptilääkkeitä kummiskaan saisi. :P :D


      • ei auta
        RiksRaksJaPoks kirjoitti:

        No niin, tiesinhän etten ole ainoa joka tätä miettii tai on testannut. Kai mun täytyy sitten koittaa jollain ihan tavallisella, koska mä en mistään noita reseptilääkkeitä kummiskaan saisi. :P :D

        mitkään tavalliset lääkkeet ei vie nälkää. testattu on.jopa matkapahoinvointilääkettä koitin kerran. joo auttohan se, nukuin varmaan 4h putkeen ja herätessä ihan järkky nälkä.

        mulla on kanssa kokemusta noista respalääkkeistä. saa niistä sellasen kuivajurrin mutta jos haluut tosiaan tuhota aivosolus niillä niin siitä vaan.ite en enää kuullu mitään, kompastelin kävellessä, en pystyny enää kirjottamaan käsin mitään ja unohdin KAIKEN.siis ihan kaiken. ja nukkuu niillä joo, jos tulee nälkä niin nappi naamaan ja nukut 7h millon vaan.

        pysy hei kaukana noista lääkejutuista. tän sanon sulle ystävänä koska ne vie sulta loppujen lopuksi koko elämän.


    • Haloo?

      Siis tämä RiksRaksJaPoks on aivan järkyttävä idiootti. Nykyajan idiootti.

    • Anonyymi

      Mä syön niitä vaan ku on menkat, mun on tosi runsaat ja sattuu aivan helvetisti mahaan ja naisosiin ja kaikki vartalon osat tuntuu herkältä joten ne auttaa siihen, eine kauan nälkää pidätä!

    • Anonyymi

      Sairaalloinen kalorikammo vie hautaan tai ainakin tuhoaa terveyden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      195
      7687
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4412
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2089
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1905
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1726
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1659
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe