Vuosikurssijuhla 8- 9. 7-2006

Tiinu

Tervehdys !

Tulevassa kesän vuosikurssijuhlassa minua odottaa avecin paikka.. Nyt olen saanut tietoa jo vaatetuksesta ja yleisesti juhlasta.. Mutta minua kiinnostaa miten ruokailu hoidetaan sujuvasti niinkin suurella juhlaväellä ? Eli missä ruokailu tapahtuu ? Hotelleistakin sen verran että avecit oppilaat mukaan lukien sijoitetaan sattumanvaraisesti hotelleihinko ? (toki siis olen antanut jo vahvistuksen tulostani)

T. Tiinu

Kiitos jo etukäteen ! =)

9

2040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herkkua

      kalastajatorpalla, hotelli arthurissa tai continentalisssa.

      Jatkoille on menty con hombresiin, dtm:ään, mens roomiin, herkulekseen tai johonkin muuhun gay/gay-ystävälliseen mestaan.

    • Milli

      olen myös tulossa kyseisiin juhliin :)
      kerrohan minulle mitä tiedät, sillä itse olen aika pihalla :D

      • akeapekae

        www.oppilaskunta.net

        Se on rukin oppilaskunnan nettisivu.


    • Muistoja 1999

      Hyvät ja hienot juhlat. Herättää tosin kateutta ja herravihaa niinkuin monista vastauksista näkyy :)

      • vuosikurssi?

        No joo, monihan teistä on näköjään ko. juhlassa ollut tietämättä, ettei se mikään vuosikurssijuhla ole, vaan kurssijuhla. RUK:ssa kun noita kursseja on jokaiselle saapumiserälle, eli useita vuodessa. Ennen oli 3 vuodessa, nykyään pienille ikäluokille 2 (nyt puhutaan vain Haminan RUK:sta).

        Oikeastaan koko touhu on paisunut yli äyräiden; omassa erässäni oli kavereita, jotka avoimesti myönsivät RUK- motiivinsa olevan "kun muija haluaa valtakunnan no. 2- bileisiin".

        Veljeni kurssilla yksi kaveri oli laittanut "haetaan daamia kurssijuhliin" ilmoituksen lehteen. Sitä epätoivoisten vastausten määrää ette usko, eikä alastonkuviakaan ollut ainostaan yhtä tai kahta...


    • Sanna

      Minua kiinnostaa kanssa kaikki juhlaan liittyvä, en ole juurikaan löytänyt tietoa em. juhlasta. Onko muita tulossa Turun suunnalta?

      • Misu...

        Eli turun suunnalta olen tulossa myös..


      • Sanna S
        Misu... kirjoitti:

        Eli turun suunnalta olen tulossa myös..

        Heips!
        Jos kiinnostaa niin kirjoittele [email protected].
        Olisi kiva jutella aiheesta ja olisi edes joku keskustelukaveri pitkällä matkalla...


    • K-227 kurssijuhlan käynyt

      älä huolehdi näistä asioista liikaa, sinulle lähetetään tietoa upseerioppilaasi kautta koko kurssijuhlan ohjelmasta ja ruokailuista. Sen verran voin sanoa, että kaikki ruokailut onnistuvat erittäin hyvin mm. amican muonituskeskuksessa, ja ravintoloissa RUK:n lähellä. Majoitus tapahtuu oman upseerioppilaasi kanssa hotellissa, ja uo:t on jaettu hotelleihin komppanioittain. Lisätietoa voit myös hakea RUK:n oppilaskunnan nettisivuilta www.oppilaskunta.net

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe