Vuosikurssijuhla 8- 9. 7-2006

Tiinu

Tervehdys !

Tulevassa kesän vuosikurssijuhlassa minua odottaa avecin paikka.. Nyt olen saanut tietoa jo vaatetuksesta ja yleisesti juhlasta.. Mutta minua kiinnostaa miten ruokailu hoidetaan sujuvasti niinkin suurella juhlaväellä ? Eli missä ruokailu tapahtuu ? Hotelleistakin sen verran että avecit oppilaat mukaan lukien sijoitetaan sattumanvaraisesti hotelleihinko ? (toki siis olen antanut jo vahvistuksen tulostani)

T. Tiinu

Kiitos jo etukäteen ! =)

9

2051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herkkua

kalastajatorpalla, hotelli arthurissa tai continentalisssa.

Jatkoille on menty con hombresiin, dtm:ään, mens roomiin, herkulekseen tai johonkin muuhun gay/gay-ystävälliseen mestaan.

• Milli

olen myös tulossa kyseisiin juhliin :)
      kerrohan minulle mitä tiedät, sillä itse olen aika pihalla :D

• akeapekae

www.oppilaskunta.net

Se on rukin oppilaskunnan nettisivu.

• Muistoja 1999

Hyvät ja hienot juhlat. Herättää tosin kateutta ja herravihaa niinkuin monista vastauksista näkyy :)

• vuosikurssi?

No joo, monihan teistä on näköjään ko. juhlassa ollut tietämättä, ettei se mikään vuosikurssijuhla ole, vaan kurssijuhla. RUK:ssa kun noita kursseja on jokaiselle saapumiserälle, eli useita vuodessa. Ennen oli 3 vuodessa, nykyään pienille ikäluokille 2 (nyt puhutaan vain Haminan RUK:sta).

Oikeastaan koko touhu on paisunut yli äyräiden; omassa erässäni oli kavereita, jotka avoimesti myönsivät RUK- motiivinsa olevan "kun muija haluaa valtakunnan no. 2- bileisiin".

Veljeni kurssilla yksi kaveri oli laittanut "haetaan daamia kurssijuhliin" ilmoituksen lehteen. Sitä epätoivoisten vastausten määrää ette usko, eikä alastonkuviakaan ollut ainostaan yhtä tai kahta...

• Sanna

Minua kiinnostaa kanssa kaikki juhlaan liittyvä, en ole juurikaan löytänyt tietoa em. juhlasta. Onko muita tulossa Turun suunnalta?

• Misu...

Eli turun suunnalta olen tulossa myös..

• Sanna S
        Misu... kirjoitti:

Eli turun suunnalta olen tulossa myös..

Heips!
        Jos kiinnostaa niin kirjoittele [email protected].
        Olisi kiva jutella aiheesta ja olisi edes joku keskustelukaveri pitkällä matkalla...

• K-227 kurssijuhlan käynyt

älä huolehdi näistä asioista liikaa, sinulle lähetetään tietoa upseerioppilaasi kautta koko kurssijuhlan ohjelmasta ja ruokailuista. Sen verran voin sanoa, että kaikki ruokailut onnistuvat erittäin hyvin mm. amican muonituskeskuksessa, ja ravintoloissa RUK:n lähellä. Majoitus tapahtuu oman upseerioppilaasi kanssa hotellissa, ja uo:t on jaettu hotelleihin komppanioittain. Lisätietoa voit myös hakea RUK:n oppilaskunnan nettisivuilta www.oppilaskunta.net

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 527
      8208
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      234
      2778
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2621
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      165
      2045
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1921
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1755
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1646
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1262
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1208
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1195
    Aihe