Lontoo - halpaa shoppailua??

vaatteita!

menen työmatkalle Lontooseen siten, että shoppailuaikaa jää (ehkä!!) yksi keskiviikko iltapäivä.

Haluaisin ehtiä shoppailemaan jotain kivoja vaatteita, ei kalliita (ei boutique) mutta ei ihan retkurytkyjäkään.
vinkkejä minne kannattaa suunnata??

tänx!

6

1743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kroisos Pennonen

      Ei Lontoossa mikään ole halpaa!!!
      Vie roposi Henkalle ja Maurille kotimassa.

      • peppinas

        Jos sulla on yks iltapaiva shoppailuun niin ehka se kannattaa kaskittaa tohon Oxford Streetille. Sehan on kylla se turistirysa keskella kaupunkia, mutta siita loytyy kaikki vaate- ja kraasakaupat samalta kadulta. Ja viikolla se ryysiskaan ei ole kovin paha, lauantai-iltapaivana en menisi sinne jos ei olisi pakko. Hintataso aika kohtuullinen, eika todellakaan mitaan boutique-tasoa.


      • 588
        peppinas kirjoitti:

        Jos sulla on yks iltapaiva shoppailuun niin ehka se kannattaa kaskittaa tohon Oxford Streetille. Sehan on kylla se turistirysa keskella kaupunkia, mutta siita loytyy kaikki vaate- ja kraasakaupat samalta kadulta. Ja viikolla se ryysiskaan ei ole kovin paha, lauantai-iltapaivana en menisi sinne jos ei olisi pakko. Hintataso aika kohtuullinen, eika todellakaan mitaan boutique-tasoa.

        Olen samaa mieltä, mene sinne siellä on suht edullista ja kaikki löytyy läheltä. Olimme vuosi sitten joulukuussa.
        Tosi hyvä reissu.


      • Henne
        588 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, mene sinne siellä on suht edullista ja kaikki löytyy läheltä. Olimme vuosi sitten joulukuussa.
        Tosi hyvä reissu.

        Voitteko suositella muita hyviä shoppailu paikkoja. Itse olen lontoossa 1,5kk työkeikalla, joten ehdin ostoksille useampana päivänä.


      • peppinas
        Henne kirjoitti:

        Voitteko suositella muita hyviä shoppailu paikkoja. Itse olen lontoossa 1,5kk työkeikalla, joten ehdin ostoksille useampana päivänä.

        Niitahan loytyy, rippuu paljon siita millasta tavaraa/vaatetta haluaa ostaa.
        Normaali vaatekaupoista oxford streetin lisasksi kannattaa kayda Knightsbridgessa, sielta loytyy paljon myos high street-kauppoja (samaa kuin oxford st), ja lisaksi harrods ja harvey nichols. Ne ovat kylla aika kalliita, mutta itse kayn siella aina alennusmyyntien aikaan, loytyy hyvia tarjouksia.
        Spitalfields-marketti Liverpool streetin takana on auki viikonloppuisin, sielta loytyy koko paivaksi ihmeteltavaa ja ostettavaa laidasta laitaan, vaatteita seka kaytettyja/retro, etta uusia designereita omilla kojuillaan, ja kaikkea muotikamaa, koruja, laukkuja ym kraasaa, ruokaa...
        Saman tyylista loytyy lansi-Lontoosta Portobello Roadin marketeilta, siella on myos paljon antiikkia. Lontoon suurin ostari loytyy Brent Crossista (keskustasta menee busseja sinne koko ajan), ihan hyva ostospaikka myos. Ja tietysti Lontoon ulkopuolella idassa on Bluewater, vielakin suurempi ostari, mutta se on sitten kauempana.
        Kings Road on myos ihana ostoskatu, sielta loytyy suurin osa high street kaupoista, mutta myos paljon vahan 'parempia' liikkeita. Ja lahella siina sitten Sloane Avenue, jos on laittaa rahaa designer vaatteisiin , sielta loytyy Prada, Versace, Gucci...Samoin Bond Streetilta ja Selfridges-tavaratalosta Oxford Streetin ylapaasta Marble Archista.


    • Sinne vaa

      lyhyen junamatkan päässä lontoostä löytyy Bicester village. Sielta saa ostettua merkiivaatteita, kenkiä, elektroniikkaa yms. Jopa 80 prosenttia halvemmalla kuin kaupungissa. Junat kulkee kaksi kertaa tunnissa.
      http://www.bicestervillage.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3464
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1948
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1578
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1415
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe