FINLAYSON

FAMILLON SIJAUSPATJA

Minä täällä olisin kiinnostunut tietämään, onko muilla kokemusta otsikossa mainitusta sijauspatjasta.

Mainostavat viskoelastiset lämpöjoustopehmusteet:-

Tilasin sen netistä.

Ja kun avasin paketin olin ihmeissäni siitä hirvittävästä
huom! hajusta suorastaan mikä siitä tuli.

Ohjeessa luki imuroikaa tarkkaan,niin haju lähtee.

Kiikutin patjan toiseen huoneeseen ja avasin ikkunan. Ajattelin, että haju lähtee yön aikana pois ainakin vähentyy.

Mutta ei koko talo alkoi haisemaan moisesta hienosta ja kalliista patjasta.

Allergisena ja astmaatikkona olen tyrmistynyt, että tämmöistä tuotetta myydän meille allergisille, jotka muutenkin reagoimme vahvoihin tuoksuihin ja hajuihin>> saamalla kohtauksen.

Olen todella närkästynyt siitäkin, että pitäisi ensi työkseen alkaa kallista patjaa imuroimaan.

Eikä se haju mikä siinä patjassa on, niin olen sitä mieltä, että ei saada pois vaikka imuroisi kuinka.

Mitä mieltä te muut olette? Tällaisesta tuotteesta allergisille ja yleensä kaikille kuluttajille?

Eikö suomalainen valmistaja arvosta enää kuluttajiaan.

Muualla maailmassa, kun soittaa tehtaalle>> tiedoksi teille, tai lähettää epäonnistuneen tuotteen takaisin, niin pyytävät valtavasti anteeksi, ja lähettävät samaa tai vastaavaa ehjää tuotetta korvauksena useita kappaleita.

Toivoisinpa, että Suomessakin kehityksen rattaiden alkavan pyörimään...ja palvelun...ja se tuotteiden laatu, että olisi tuote kehitelty loppuun asti, ilman tuoksuja:-

6

1807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enää en

      Joo on ikäviä kokemuksia.
      Vuodevaatteitten kanssa saa kyllä olla tarkkana.

      • Suomessa:-

        Mitä meinaavat suomalaiset tehtaat...

        Ei tänä päivänä tule menestystä, jos ei meitä kuluttajia osata arvostaa. Ja jos tulee virhe, niin olisi jo korkea aika ottaa
        mallia ja oppia ulkomailta...

        Pyytää siis anteeksi kuluttajalta, ja korvata moiset sattumoiset.
        Näin päästään hyvään tulokseen...kuluttajan luottamus tuottajaan säilyy, ja se tärkeä asiakaskanta säilyy...ja ehkä
        myös lisääntyy > arvostamalla kuluttajaa.

        Eikö ole ikävä tunne, kun tulee ns. petetyksi.

        Toivonkin, että joku finlaysonista mm. ottaa onkeensa näistä nettikeskusteluista...ylimielisyydellä kuluttajaa kohtaan ei pitkälle enää tänä päivänä ns. pötkitä.


    • Arja A

      ...että vain täällä puramme näistä harmiaämme. Muistakaa antaa myös suoraan valmistajalle palautetta sillä se on kaikista tehokkainta varsinkin jos sitä tulee useilta kuluttajilta.

      Keskustelufoorumi on kyllä tärkeä tietolähde, että osaa ottaa huomioon tuotetta ostaessa. Nykyisin kun saa olla hyvin tarkkana kaikessa ettei mene rahat kankkulan kaivoon.

      • niin...

        Ei toki riitä, että täällä purnaa. Minäkin soitin heti Finnlaysonille, ja tiedustelin mikä mahtaa olla vikana.

        Ei siellä kuule hämmästelty asiasta, eikä mitään vastaavanlaista kohtelua ollut kuin ulkomaisilla tehtailla. Sinänsä suuri yllätys minulle > suomalaisten joidenkin firmojen tapa kohdella kuluttajaa.

        Mielestäni tänne on hyvä kirjoittaa, niin muutkin saavat asioista tietää. Suomalainen on yleensä huono antamaan reklamaatiota. Minä taas olen siinä hyvin nopea, koska se mielestäni auttaa myös valmistajaa korjaamaan virheensä ja kömmähdyksensä.

        Me Pia -nimiset naiset olemme naisia, jotka toimimme.
        >pyrimme pitämään puoliamme tässä nyky- yhteisössä.

        Emme jää itkeä ruikuttamaan kaltoin kohteluamme, vaan terhakkaana suomalaisena naisena käymme heti kuin
        terrieri asiaan kiinni:)

        Täytyköön mainita, että tuntuu että nyt alkaa firmoissa jotenkin olemaan hyvä ja kohtelias ja nopea palvelua. Hämmästyin Saunalahden asiakaspalvelijan todella tyylikästä käytös tapaa, kun kysyin sieltä erinäisiä asioita. Palvelu oli erinomaista!

        Jos asut omakotitalossa yksinäisenä naisena ensimmäistä kertaa elämässäsi, niin tiedät varmasti, että sormi menee suuhun monta kertaa, kun taloon pitäisi jotain remonttia tehdä.

        Netti on hyvä apu, mutta pieleen meni eräs asiani talonkin suhteen...vissiin Murfin laki pörrää vaihteeksi ympärilläni...

        Taas rohkeana soitin nyt toiseen paikkaan toiseen tehtaaseen kysyäkseni miksi eräs heidän aineensa muuttui. Ensimmäinen ostamani satsi oli kermanharmaan vivahteinen sävy. Se loppui kesken. Ostin toisen pussin, ja kas kumma kun olin saanut työni loppuun niin huomasin kauhukseni, että siitä tuli vitivalkoinen.

        Nyt tämä tavara oli Maxit Oy Ab:stä ja ajattele,
        kun tein sinne reklamaation, niin siinä ensin ystävällisesti ja rauhallisesti pohdimme miten tämmöinen on mahdollista. Sieltä luvattiin ottaa selvää. Sain soiton kyseestä ym. firmasta, ja he tulivat tätä aika sinänsä pientä vahinkoa katsomaan ja tutkimaan henkilökohtaisesti. Tämä herrasmies jopa auttoi hiukan siinä rakennelmatyössä. Antoi hyviä neuvoja, ja lupasivat vielä tarkistaa mikä meni pieleen. Saavat asian lomien jälkeen selville.
        Näin hyvää palvelua!

        Eli onko nyt muutosten tuuli alkanut puhaltamaan pikku hiljaa asiakaspalvelussa, firmoissa....parempaan suuntaan.

        On huomattu, että ei ainoastaan palvelun antaminen/tuottaminen ja sillä rahastaminen riitä.

        Asiakasta pitää palvella ja nimenomaan hyvin > siitä se firman kasvu alkaa > asiakkaiden tyytyväisyydestä.

        Finnlaysonkin, kun olisi sanonut, että anteeksi hirvittävästi mikä suuri harmi teille on tullut, kun vielä netin kautta ostatte.
        Me tutkimme asian. Korvaamme tämän ikävän vahingon teille lähettämällä uuden patjan ilmaiseksi. Tarkistamme myös että se varmasti on oikein ja kunnolla valmistettu, että ette joudu heti imurointitöihin.

        Johan olisin senkin tänne nettiin ilmoittanut, että ostaka hyvät ihmiset sieltä. Ja antakaa reklamaatio sinne minne pitää.
        Näin saadaan asiakkaiden kautta firmat huomaamaan miten pitää toimia...

        Hyvä Arja, kiitos kumminkin Sinulle erinomaisesta huomautuksestasi ja halustasi neuvoa. Kiitos.

        Mukavaa viikonloppua!


      • aine siinä haisee??
        niin... kirjoitti:

        Ei toki riitä, että täällä purnaa. Minäkin soitin heti Finnlaysonille, ja tiedustelin mikä mahtaa olla vikana.

        Ei siellä kuule hämmästelty asiasta, eikä mitään vastaavanlaista kohtelua ollut kuin ulkomaisilla tehtailla. Sinänsä suuri yllätys minulle > suomalaisten joidenkin firmojen tapa kohdella kuluttajaa.

        Mielestäni tänne on hyvä kirjoittaa, niin muutkin saavat asioista tietää. Suomalainen on yleensä huono antamaan reklamaatiota. Minä taas olen siinä hyvin nopea, koska se mielestäni auttaa myös valmistajaa korjaamaan virheensä ja kömmähdyksensä.

        Me Pia -nimiset naiset olemme naisia, jotka toimimme.
        >pyrimme pitämään puoliamme tässä nyky- yhteisössä.

        Emme jää itkeä ruikuttamaan kaltoin kohteluamme, vaan terhakkaana suomalaisena naisena käymme heti kuin
        terrieri asiaan kiinni:)

        Täytyköön mainita, että tuntuu että nyt alkaa firmoissa jotenkin olemaan hyvä ja kohtelias ja nopea palvelua. Hämmästyin Saunalahden asiakaspalvelijan todella tyylikästä käytös tapaa, kun kysyin sieltä erinäisiä asioita. Palvelu oli erinomaista!

        Jos asut omakotitalossa yksinäisenä naisena ensimmäistä kertaa elämässäsi, niin tiedät varmasti, että sormi menee suuhun monta kertaa, kun taloon pitäisi jotain remonttia tehdä.

        Netti on hyvä apu, mutta pieleen meni eräs asiani talonkin suhteen...vissiin Murfin laki pörrää vaihteeksi ympärilläni...

        Taas rohkeana soitin nyt toiseen paikkaan toiseen tehtaaseen kysyäkseni miksi eräs heidän aineensa muuttui. Ensimmäinen ostamani satsi oli kermanharmaan vivahteinen sävy. Se loppui kesken. Ostin toisen pussin, ja kas kumma kun olin saanut työni loppuun niin huomasin kauhukseni, että siitä tuli vitivalkoinen.

        Nyt tämä tavara oli Maxit Oy Ab:stä ja ajattele,
        kun tein sinne reklamaation, niin siinä ensin ystävällisesti ja rauhallisesti pohdimme miten tämmöinen on mahdollista. Sieltä luvattiin ottaa selvää. Sain soiton kyseestä ym. firmasta, ja he tulivat tätä aika sinänsä pientä vahinkoa katsomaan ja tutkimaan henkilökohtaisesti. Tämä herrasmies jopa auttoi hiukan siinä rakennelmatyössä. Antoi hyviä neuvoja, ja lupasivat vielä tarkistaa mikä meni pieleen. Saavat asian lomien jälkeen selville.
        Näin hyvää palvelua!

        Eli onko nyt muutosten tuuli alkanut puhaltamaan pikku hiljaa asiakaspalvelussa, firmoissa....parempaan suuntaan.

        On huomattu, että ei ainoastaan palvelun antaminen/tuottaminen ja sillä rahastaminen riitä.

        Asiakasta pitää palvella ja nimenomaan hyvin > siitä se firman kasvu alkaa > asiakkaiden tyytyväisyydestä.

        Finnlaysonkin, kun olisi sanonut, että anteeksi hirvittävästi mikä suuri harmi teille on tullut, kun vielä netin kautta ostatte.
        Me tutkimme asian. Korvaamme tämän ikävän vahingon teille lähettämällä uuden patjan ilmaiseksi. Tarkistamme myös että se varmasti on oikein ja kunnolla valmistettu, että ette joudu heti imurointitöihin.

        Johan olisin senkin tänne nettiin ilmoittanut, että ostaka hyvät ihmiset sieltä. Ja antakaa reklamaatio sinne minne pitää.
        Näin saadaan asiakkaiden kautta firmat huomaamaan miten pitää toimia...

        Hyvä Arja, kiitos kumminkin Sinulle erinomaisesta huomautuksestasi ja halustasi neuvoa. Kiitos.

        Mukavaa viikonloppua!

        Nykyään, on aika turvatonta ostaa tavaroita, ja varsinkin netistä , kun ei niitä voi nuuskia. Nenä varottaa usein että jokin aine on sopimatonta tai jopa vaarallista, mutta mitäs teet kun paketti saapuu ja siellä on kauheasti haiseva patja tai lakanat. Meidän kemian lainsäädäntö laahaa jäljessä, aika harvat aineet on laissa kielletty vaarallisina, ja muita vastaavia käytetään iloisesti vaikka ovat allergisoivia tai jopa myrkyllisiä. Katsokaapa vaikapa kosmetiikan tuotteita, niissä käytetään iloisesti kemikaaleja, joita on todettu vaarallisiksi. Itse valitsen mieluiten ympäristömerkittyjä tai luomukaupan tuotteita, vaikka saattavat olla kalliimpia.
        Ja Aasiasta rahdatut tuotteet yleensä haisevat pahiten (kemiallisimmin).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

      Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      94
      9257
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

      Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      57
      4826
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

      https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4511
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

      Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      53
      2833
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

      Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1546
    6. Miksi pitäisit enemmän

      Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1336
    7. Tämmönen höpsö

      Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1276
    8. Heräsin taas sinä mielessä

      Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1232
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

      Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      43
      1211
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

      Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      169
      1154
    Aihe