FINLAYSON

FAMILLON SIJAUSPATJA

Minä täällä olisin kiinnostunut tietämään, onko muilla kokemusta otsikossa mainitusta sijauspatjasta.

Mainostavat viskoelastiset lämpöjoustopehmusteet:-

Tilasin sen netistä.

Ja kun avasin paketin olin ihmeissäni siitä hirvittävästä
huom! hajusta suorastaan mikä siitä tuli.

Ohjeessa luki imuroikaa tarkkaan,niin haju lähtee.

Kiikutin patjan toiseen huoneeseen ja avasin ikkunan. Ajattelin, että haju lähtee yön aikana pois ainakin vähentyy.

Mutta ei koko talo alkoi haisemaan moisesta hienosta ja kalliista patjasta.

Allergisena ja astmaatikkona olen tyrmistynyt, että tämmöistä tuotetta myydän meille allergisille, jotka muutenkin reagoimme vahvoihin tuoksuihin ja hajuihin>> saamalla kohtauksen.

Olen todella närkästynyt siitäkin, että pitäisi ensi työkseen alkaa kallista patjaa imuroimaan.

Eikä se haju mikä siinä patjassa on, niin olen sitä mieltä, että ei saada pois vaikka imuroisi kuinka.

Mitä mieltä te muut olette? Tällaisesta tuotteesta allergisille ja yleensä kaikille kuluttajille?

Eikö suomalainen valmistaja arvosta enää kuluttajiaan.

Muualla maailmassa, kun soittaa tehtaalle>> tiedoksi teille, tai lähettää epäonnistuneen tuotteen takaisin, niin pyytävät valtavasti anteeksi, ja lähettävät samaa tai vastaavaa ehjää tuotetta korvauksena useita kappaleita.

Toivoisinpa, että Suomessakin kehityksen rattaiden alkavan pyörimään...ja palvelun...ja se tuotteiden laatu, että olisi tuote kehitelty loppuun asti, ilman tuoksuja:-

6

1461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enää en

      Joo on ikäviä kokemuksia.
      Vuodevaatteitten kanssa saa kyllä olla tarkkana.

      • Suomessa:-

        Mitä meinaavat suomalaiset tehtaat...

        Ei tänä päivänä tule menestystä, jos ei meitä kuluttajia osata arvostaa. Ja jos tulee virhe, niin olisi jo korkea aika ottaa
        mallia ja oppia ulkomailta...

        Pyytää siis anteeksi kuluttajalta, ja korvata moiset sattumoiset.
        Näin päästään hyvään tulokseen...kuluttajan luottamus tuottajaan säilyy, ja se tärkeä asiakaskanta säilyy...ja ehkä
        myös lisääntyy > arvostamalla kuluttajaa.

        Eikö ole ikävä tunne, kun tulee ns. petetyksi.

        Toivonkin, että joku finlaysonista mm. ottaa onkeensa näistä nettikeskusteluista...ylimielisyydellä kuluttajaa kohtaan ei pitkälle enää tänä päivänä ns. pötkitä.


    • Arja A

      ...että vain täällä puramme näistä harmiaämme. Muistakaa antaa myös suoraan valmistajalle palautetta sillä se on kaikista tehokkainta varsinkin jos sitä tulee useilta kuluttajilta.

      Keskustelufoorumi on kyllä tärkeä tietolähde, että osaa ottaa huomioon tuotetta ostaessa. Nykyisin kun saa olla hyvin tarkkana kaikessa ettei mene rahat kankkulan kaivoon.

      • niin...

        Ei toki riitä, että täällä purnaa. Minäkin soitin heti Finnlaysonille, ja tiedustelin mikä mahtaa olla vikana.

        Ei siellä kuule hämmästelty asiasta, eikä mitään vastaavanlaista kohtelua ollut kuin ulkomaisilla tehtailla. Sinänsä suuri yllätys minulle > suomalaisten joidenkin firmojen tapa kohdella kuluttajaa.

        Mielestäni tänne on hyvä kirjoittaa, niin muutkin saavat asioista tietää. Suomalainen on yleensä huono antamaan reklamaatiota. Minä taas olen siinä hyvin nopea, koska se mielestäni auttaa myös valmistajaa korjaamaan virheensä ja kömmähdyksensä.

        Me Pia -nimiset naiset olemme naisia, jotka toimimme.
        >pyrimme pitämään puoliamme tässä nyky- yhteisössä.

        Emme jää itkeä ruikuttamaan kaltoin kohteluamme, vaan terhakkaana suomalaisena naisena käymme heti kuin
        terrieri asiaan kiinni:)

        Täytyköön mainita, että tuntuu että nyt alkaa firmoissa jotenkin olemaan hyvä ja kohtelias ja nopea palvelua. Hämmästyin Saunalahden asiakaspalvelijan todella tyylikästä käytös tapaa, kun kysyin sieltä erinäisiä asioita. Palvelu oli erinomaista!

        Jos asut omakotitalossa yksinäisenä naisena ensimmäistä kertaa elämässäsi, niin tiedät varmasti, että sormi menee suuhun monta kertaa, kun taloon pitäisi jotain remonttia tehdä.

        Netti on hyvä apu, mutta pieleen meni eräs asiani talonkin suhteen...vissiin Murfin laki pörrää vaihteeksi ympärilläni...

        Taas rohkeana soitin nyt toiseen paikkaan toiseen tehtaaseen kysyäkseni miksi eräs heidän aineensa muuttui. Ensimmäinen ostamani satsi oli kermanharmaan vivahteinen sävy. Se loppui kesken. Ostin toisen pussin, ja kas kumma kun olin saanut työni loppuun niin huomasin kauhukseni, että siitä tuli vitivalkoinen.

        Nyt tämä tavara oli Maxit Oy Ab:stä ja ajattele,
        kun tein sinne reklamaation, niin siinä ensin ystävällisesti ja rauhallisesti pohdimme miten tämmöinen on mahdollista. Sieltä luvattiin ottaa selvää. Sain soiton kyseestä ym. firmasta, ja he tulivat tätä aika sinänsä pientä vahinkoa katsomaan ja tutkimaan henkilökohtaisesti. Tämä herrasmies jopa auttoi hiukan siinä rakennelmatyössä. Antoi hyviä neuvoja, ja lupasivat vielä tarkistaa mikä meni pieleen. Saavat asian lomien jälkeen selville.
        Näin hyvää palvelua!

        Eli onko nyt muutosten tuuli alkanut puhaltamaan pikku hiljaa asiakaspalvelussa, firmoissa....parempaan suuntaan.

        On huomattu, että ei ainoastaan palvelun antaminen/tuottaminen ja sillä rahastaminen riitä.

        Asiakasta pitää palvella ja nimenomaan hyvin > siitä se firman kasvu alkaa > asiakkaiden tyytyväisyydestä.

        Finnlaysonkin, kun olisi sanonut, että anteeksi hirvittävästi mikä suuri harmi teille on tullut, kun vielä netin kautta ostatte.
        Me tutkimme asian. Korvaamme tämän ikävän vahingon teille lähettämällä uuden patjan ilmaiseksi. Tarkistamme myös että se varmasti on oikein ja kunnolla valmistettu, että ette joudu heti imurointitöihin.

        Johan olisin senkin tänne nettiin ilmoittanut, että ostaka hyvät ihmiset sieltä. Ja antakaa reklamaatio sinne minne pitää.
        Näin saadaan asiakkaiden kautta firmat huomaamaan miten pitää toimia...

        Hyvä Arja, kiitos kumminkin Sinulle erinomaisesta huomautuksestasi ja halustasi neuvoa. Kiitos.

        Mukavaa viikonloppua!


      • aine siinä haisee??
        niin... kirjoitti:

        Ei toki riitä, että täällä purnaa. Minäkin soitin heti Finnlaysonille, ja tiedustelin mikä mahtaa olla vikana.

        Ei siellä kuule hämmästelty asiasta, eikä mitään vastaavanlaista kohtelua ollut kuin ulkomaisilla tehtailla. Sinänsä suuri yllätys minulle > suomalaisten joidenkin firmojen tapa kohdella kuluttajaa.

        Mielestäni tänne on hyvä kirjoittaa, niin muutkin saavat asioista tietää. Suomalainen on yleensä huono antamaan reklamaatiota. Minä taas olen siinä hyvin nopea, koska se mielestäni auttaa myös valmistajaa korjaamaan virheensä ja kömmähdyksensä.

        Me Pia -nimiset naiset olemme naisia, jotka toimimme.
        >pyrimme pitämään puoliamme tässä nyky- yhteisössä.

        Emme jää itkeä ruikuttamaan kaltoin kohteluamme, vaan terhakkaana suomalaisena naisena käymme heti kuin
        terrieri asiaan kiinni:)

        Täytyköön mainita, että tuntuu että nyt alkaa firmoissa jotenkin olemaan hyvä ja kohtelias ja nopea palvelua. Hämmästyin Saunalahden asiakaspalvelijan todella tyylikästä käytös tapaa, kun kysyin sieltä erinäisiä asioita. Palvelu oli erinomaista!

        Jos asut omakotitalossa yksinäisenä naisena ensimmäistä kertaa elämässäsi, niin tiedät varmasti, että sormi menee suuhun monta kertaa, kun taloon pitäisi jotain remonttia tehdä.

        Netti on hyvä apu, mutta pieleen meni eräs asiani talonkin suhteen...vissiin Murfin laki pörrää vaihteeksi ympärilläni...

        Taas rohkeana soitin nyt toiseen paikkaan toiseen tehtaaseen kysyäkseni miksi eräs heidän aineensa muuttui. Ensimmäinen ostamani satsi oli kermanharmaan vivahteinen sävy. Se loppui kesken. Ostin toisen pussin, ja kas kumma kun olin saanut työni loppuun niin huomasin kauhukseni, että siitä tuli vitivalkoinen.

        Nyt tämä tavara oli Maxit Oy Ab:stä ja ajattele,
        kun tein sinne reklamaation, niin siinä ensin ystävällisesti ja rauhallisesti pohdimme miten tämmöinen on mahdollista. Sieltä luvattiin ottaa selvää. Sain soiton kyseestä ym. firmasta, ja he tulivat tätä aika sinänsä pientä vahinkoa katsomaan ja tutkimaan henkilökohtaisesti. Tämä herrasmies jopa auttoi hiukan siinä rakennelmatyössä. Antoi hyviä neuvoja, ja lupasivat vielä tarkistaa mikä meni pieleen. Saavat asian lomien jälkeen selville.
        Näin hyvää palvelua!

        Eli onko nyt muutosten tuuli alkanut puhaltamaan pikku hiljaa asiakaspalvelussa, firmoissa....parempaan suuntaan.

        On huomattu, että ei ainoastaan palvelun antaminen/tuottaminen ja sillä rahastaminen riitä.

        Asiakasta pitää palvella ja nimenomaan hyvin > siitä se firman kasvu alkaa > asiakkaiden tyytyväisyydestä.

        Finnlaysonkin, kun olisi sanonut, että anteeksi hirvittävästi mikä suuri harmi teille on tullut, kun vielä netin kautta ostatte.
        Me tutkimme asian. Korvaamme tämän ikävän vahingon teille lähettämällä uuden patjan ilmaiseksi. Tarkistamme myös että se varmasti on oikein ja kunnolla valmistettu, että ette joudu heti imurointitöihin.

        Johan olisin senkin tänne nettiin ilmoittanut, että ostaka hyvät ihmiset sieltä. Ja antakaa reklamaatio sinne minne pitää.
        Näin saadaan asiakkaiden kautta firmat huomaamaan miten pitää toimia...

        Hyvä Arja, kiitos kumminkin Sinulle erinomaisesta huomautuksestasi ja halustasi neuvoa. Kiitos.

        Mukavaa viikonloppua!

        Nykyään, on aika turvatonta ostaa tavaroita, ja varsinkin netistä , kun ei niitä voi nuuskia. Nenä varottaa usein että jokin aine on sopimatonta tai jopa vaarallista, mutta mitäs teet kun paketti saapuu ja siellä on kauheasti haiseva patja tai lakanat. Meidän kemian lainsäädäntö laahaa jäljessä, aika harvat aineet on laissa kielletty vaarallisina, ja muita vastaavia käytetään iloisesti vaikka ovat allergisoivia tai jopa myrkyllisiä. Katsokaapa vaikapa kosmetiikan tuotteita, niissä käytetään iloisesti kemikaaleja, joita on todettu vaarallisiksi. Itse valitsen mieluiten ympäristömerkittyjä tai luomukaupan tuotteita, vaikka saattavat olla kalliimpia.
        Ja Aasiasta rahdatut tuotteet yleensä haisevat pahiten (kemiallisimmin).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe