Tietääkö kukaan tuosta rer junasta, meneekö sunnuntaisin iltapäivällä de gaullen kentälle keskustasta? Jostain luin, että ei menisi sunnuntaisin. Miten sitten silloin pääsisi kentälle, meneekö mistä esim. linja-autoja? Taksi on liian kallis. Olisin menossa heinäkuun alussa.
rer juna de gaulle-keskusta
5
781
Vastaukset
- Pariisin kävijä
käsittääkseni myös sunnuntaisin. Lisäksi keskustasta Oopperan läheltä menee Roissybussi kentälle. Itse käytimme sitä sekä kentältä keskustaan että takaisin. Lisätietoja täältä: http://www.ratp.info/informer/anglais/aeroports.php
- RER-junalla
juuri sunnuntaina mennen tulleen. Tottakia se kulkee. Se kuljettaa matkan varrella muitakin kuin vaan pelkkiä lentoturisteja.
Hyvää matkaa!- Rory
Kiitos molemmille tiedoista!
- Touche!
Juna todennäköisesti kulkee myös sunnuntaisin heinäkuun turistisesonkina, muttei niin usein kuin arkisin. Keskustaan pääsee CDG:ltä myös ns. Roissy-bussilla. Myös Suomesta voi etukäteen buukata taksia hieman halvemman Shuttle-tilataksin. 15 euroa per henki, jos vähintään kaksi ihmistä on tulossa kyytiin, yhdeltä 25 euroa. Tavallinen taksi kustantaa noin 40-50 e, ihmis-, laukku- ja päämäärästä riippuen.
- ei kulje
pelkästään lentomatkustajien takia.
Voi hyvät ystävät kun Pariisissa asuu noin 11 miljoonaa ihmistä niin onhan sillä RER junalla matkustajia.
Kyllä se juna kulkee sunnuntaisin ihan kuin muulloinkin. Tiheeseen tahtiin kulkeekin. Ja sitä paitsi se kulkee kahden lentokentän väliä Pariisin läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882