Seksilelut

raskauden aikana

Eli mitä mieltä olette seksilelujen käytöstä raskauden aikana? Esim. tärisevät lelut (tekopenis ym.) ja liukuvoiteet, mistään en ole löytänyt vastausta tähän asiaan!
Onko seksielämä muuten muuttanut kovasti teidän seksielämää?

6

3507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GHJKLL

"Onko seksielämä muuten muuttanut kovasti teidän seksielämää?"

Vastaus: Ei ole.

• mitään estettä..

...seksilelujen käyttöön raskauden aikana.

Joillainhan jopa halut lisääntyvät. ja kun seksiä ei aina voi/pysty harjoittamaan muuten, (esim. penetraatio voi tehdä kipeää tai asennon löytäminen on vaikeaa) niin lelut kuten vibrat voivat olla oivakin piriste ja liukuvoide ei mielestäni ole edes seksilelu vaan meillä ainakin välttämätön väline, kun limakalvot ovat muuten niin kuivat.

Itse ostin juuri itselleni pienen värisevän perhosen ja jos kaikkia ei seksi raskauden aikana kiinnosta, seksikaupoista löytyy kaikenlaisia öljyjä hierontaan esileikiksi tai muuten vaan...
      Läheisyyttä ja erotiikkaa kun voi olla ilman seksiäkin .. :)

• ohje

Neuvolasta sai ohjevihkon jossa sanottiin että vibraattoria ei sais käyttää raskauden aikana. Kuiteski liukuvoiteet on suositeltavia, koska limakalvot voi olla normaalia kuivemmat.

• Minde84

liukuvoide on aika mukava piriste seksielämään vaikka sitä ei välttämättä tarviskaan:) Kannattaa kokeilla..;)

• voiko käyttää

Olen nyt käyttänyt pikku delfiiniä (klitoriskiihotinta) ja hieromasauvaa (ilman paristoja, neuvolan seksi oppaan lukemisen jälkeen).

Pikku defliinin käyttö kuitenkin vähän epäilyttää, viimeksi tuli vatsakipuja sen jälkeen ja pelkäsin jo keskenmenoa, mutta kivut loppuivat vuorokauden kuluessa ja nyt kaksi vuorokautta sen jälkeen ei enää ole oreita. Päädyin kuitenkin siihen että en itse taida enää sitä käyttää.

• Anonyymi

Oikein hyvä kirjoitus aiheesta:
      https://www.hotlips.fi/i/voiko-raskaana-kayttaa-vibraattoria-ja-muita-seksileluja/454/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1757
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1692
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1248
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1061
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1024
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      775
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      637
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      630
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      607
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      566
    Aihe