Seksilelut

raskauden aikana

Eli mitä mieltä olette seksilelujen käytöstä raskauden aikana? Esim. tärisevät lelut (tekopenis ym.) ja liukuvoiteet, mistään en ole löytänyt vastausta tähän asiaan!
Onko seksielämä muuten muuttanut kovasti teidän seksielämää?

6

3233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GHJKLL

      "Onko seksielämä muuten muuttanut kovasti teidän seksielämää?"

      Vastaus: Ei ole.

    • mitään estettä..

      ...seksilelujen käyttöön raskauden aikana.

      Joillainhan jopa halut lisääntyvät. ja kun seksiä ei aina voi/pysty harjoittamaan muuten, (esim. penetraatio voi tehdä kipeää tai asennon löytäminen on vaikeaa) niin lelut kuten vibrat voivat olla oivakin piriste ja liukuvoide ei mielestäni ole edes seksilelu vaan meillä ainakin välttämätön väline, kun limakalvot ovat muuten niin kuivat.

      Itse ostin juuri itselleni pienen värisevän perhosen ja jos kaikkia ei seksi raskauden aikana kiinnosta, seksikaupoista löytyy kaikenlaisia öljyjä hierontaan esileikiksi tai muuten vaan...
      Läheisyyttä ja erotiikkaa kun voi olla ilman seksiäkin .. :)

    • ohje

      Neuvolasta sai ohjevihkon jossa sanottiin että vibraattoria ei sais käyttää raskauden aikana. Kuiteski liukuvoiteet on suositeltavia, koska limakalvot voi olla normaalia kuivemmat.

    • Minde84

      liukuvoide on aika mukava piriste seksielämään vaikka sitä ei välttämättä tarviskaan:) Kannattaa kokeilla..;)

    • voiko käyttää

      Olen nyt käyttänyt pikku delfiiniä (klitoriskiihotinta) ja hieromasauvaa (ilman paristoja, neuvolan seksi oppaan lukemisen jälkeen).

      Pikku defliinin käyttö kuitenkin vähän epäilyttää, viimeksi tuli vatsakipuja sen jälkeen ja pelkäsin jo keskenmenoa, mutta kivut loppuivat vuorokauden kuluessa ja nyt kaksi vuorokautta sen jälkeen ei enää ole oreita. Päädyin kuitenkin siihen että en itse taida enää sitä käyttää.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe