Voiko joku vääntää rautalangasta miten saa yksittäisen haljenneen kattotiilen vaihdettua?
:)
kattotiilen vaihto
7
5063
Vastaukset
- Twisted Schwester
...esitettynä homma käy näin:
1. Mene katolle
2. Etsi haljennut tiili
3. Kampea tiilen oikeaa alakulmaa koholle
4. Nosta tiili pois
5. Laita uusi tiili paikoilleen
6. Poistu katolta- toisin
irrotettavan tiilen yläpuolella oleva tiili ja tarvittaessa viereisiä työnnetään ylemmän tiilen alle ja näin saadaan muita poistettua.
- kohta neljä
toisin kirjoitti:
irrotettavan tiilen yläpuolella oleva tiili ja tarvittaessa viereisiä työnnetään ylemmän tiilen alle ja näin saadaan muita poistettua.
Miten jos on naulattu??
- mutta ei ne kaikki
kohta neljä kirjoitti:
Miten jos on naulattu??
ole, tai jos huonosti käy niin purat pois harjatiilestä alaspäin ja poistat naulat vaikka tiilet rikkomalla jne.
- onnistuu
Nosta esim. meisselillä molempia viereisiä ja ylempiä tiiliä hieman haralleen,ylös, sen verran, että saat vanhan pois ja uuden tilalle. Voit laittaa jotain puurimaa sopivasti kannattamaan viereisiä tiiliä asennuksen ajaksi. Sovittelet uuden asennuksen jälkeen viereiset kohdalleen. Onnistuu ihan kohtuullisesti.
- korj itse
Kiitos ohjeesta. Täytyy kokeilla miten onnistuu.
Saiko joku kyselijä onnistumaan, vai pitikö tilata katon korjaaja paikkaamaan vauriot?- Keke Tuisku
Täytyypä nyt heti itsekin kimmertää katolle tiiltä vaihtamaan. Ohjeetkin on täällä näin lyhyet, särmät ja selkeät. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618