Täytyykö olla vilkut?

Ando

Moi,
Eli täytyykö mun Skyteam monkeyssa olla etu ja taka vilkut? Vm on 06. Eli onko pakko olla jos on vakiona ollut?
Kiitos!

26

17554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deffer

      joop..kyllä tarvitsee olla koska ne ovas pakolliset oli minkä vuotinen vain

      • ei ole

        pakkollisia..ei tarvi olla


      • ei

        ei ole pakolliset


    • 2-t

      Ei ole pakolliset, mutta paljon mukavammat kuin näyttää käsimerkkejä.

    • monkeydude

      moro mun monkey on papereissa mutta siinä ei ole vilkkuja niin onko ne pakolliset olla?

    • tuzhee

      Ei missään mopossa ole vilkut pakolliset jos näyttää jollain muulla tavalla kääntymissuunnan.

    • tonttuvilkuttaja

      Ei ole pakolliset. Ainoastaa niissä mopoissa joissa ne on, saa ottaa poiskin jos ei miellytä. Jos on vilkut mutta ei toimi niin siinä on sakon paikka.

    • inssi linssi

      Ennen meni näin että oliko vuosi 2004 jälkeen olevissa mopoissa vakiona vilkut ja ne oli myäs maahan tulo rekisteröinnissä.
      niin ne on myös oltava siintä eteenpäin.

      Mutta se nyt on varma että alle 2000 luvun peleissä ei ole pakko olla.vaikka olis uutena ollut.

    • ei oo pakko olla

      ei oo pakko olla mut ei saa olla toimimattomat vilkut kiinni

    • 12345678910

      tarvitseeko 2006 vuosimallisissa mopoissa vilkkuja

      • KYLLÄ2

        kyllä, jos ne on uutena ollut kiinni


    • Nakkelson

      Mopoissa ei ole vilkut pakolliset missään tilanteessa, onhan ne suositeltavia, mutta saa ajaa korvaten vilkut käsimerkein. Mikäli yhtään on harjoitellut mopokorttiteoriaa ennen kortin suoritusta niin pitäisi tietää. Rikkinäisiä vilkkuja ei tietääkseni saa olla.

    • skootteri2

      moro tarviiko mun symissä skootterissa vuosimallia olla vilkut eessä koska mulla ei ookkun takana

      • jooh2

        Tarvii olla edessäkin vilkut. Jos otat takaa pois niin homma ok, tai sitten laitat eteen vilkut.


    • KylläSiskokorjaa

      ei tarvi olla jos näytät jaloilla/käsillä minne suuntaa käännyt.

    • asiantuntia247
    • KeljuKojoottiVuori

      Suosittelen kuitenkin tai jotain extra heijastusta. Kaksi kertaa joutunut sukeltamaan, koska autoilijat eivät jostain syystä huomioi/näe mopoilijaa!

    • Paljonajellut

      Tarvii olla vilkut mopossa joka on vuosimallia 2000 ja sen jälkeen muuten saa sakot

      • homopilluperse666

        Vittu ei tartte


      • ghggg

        sakot saa vaan jos on vilkut kiinni ja ne ei toimi vilkut voi ottaa pois jumalauta ootte tyhmii :DDD


    • faopjmngpaga

      Meneekö 04 derbi ilman vilkkui katsastuksest läpi

      • Jaapatijaajaa

        Menee


      • Anonyymi

        menikö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menikö

        vastausta odotellessa.. :D


    • Anonyymi

      Täytyykö mopon käsittelykokeessa olla vilkut? Ku siin tehään se ajolähtötarkistus.

      • Anonyymi

        Ainaki täälä piti olla vilkut. Koe tyssäs siihen kun vilkut puuttui koska vilkukatkaisin oli paikallaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe