Moi,
Eli täytyykö mun Skyteam monkeyssa olla etu ja taka vilkut? Vm on 06. Eli onko pakko olla jos on vakiona ollut?
Kiitos!
Täytyykö olla vilkut?
26
17554
Vastaukset
- deffer
joop..kyllä tarvitsee olla koska ne ovas pakolliset oli minkä vuotinen vain
- ei ole
pakkollisia..ei tarvi olla
- ei
ei ole pakolliset
- 2-t
Ei ole pakolliset, mutta paljon mukavammat kuin näyttää käsimerkkejä.
- monkeydude
moro mun monkey on papereissa mutta siinä ei ole vilkkuja niin onko ne pakolliset olla?
- tuzhee
Ei missään mopossa ole vilkut pakolliset jos näyttää jollain muulla tavalla kääntymissuunnan.
- tonttuvilkuttaja
Ei ole pakolliset. Ainoastaa niissä mopoissa joissa ne on, saa ottaa poiskin jos ei miellytä. Jos on vilkut mutta ei toimi niin siinä on sakon paikka.
- inssi linssi
Ennen meni näin että oliko vuosi 2004 jälkeen olevissa mopoissa vakiona vilkut ja ne oli myäs maahan tulo rekisteröinnissä.
niin ne on myös oltava siintä eteenpäin.
Mutta se nyt on varma että alle 2000 luvun peleissä ei ole pakko olla.vaikka olis uutena ollut. - ei oo pakko olla
ei oo pakko olla mut ei saa olla toimimattomat vilkut kiinni
- 12345678910
tarvitseeko 2006 vuosimallisissa mopoissa vilkkuja
- KYLLÄ2
kyllä, jos ne on uutena ollut kiinni
- Nakkelson
Mopoissa ei ole vilkut pakolliset missään tilanteessa, onhan ne suositeltavia, mutta saa ajaa korvaten vilkut käsimerkein. Mikäli yhtään on harjoitellut mopokorttiteoriaa ennen kortin suoritusta niin pitäisi tietää. Rikkinäisiä vilkkuja ei tietääkseni saa olla.
- skootteri2
moro tarviiko mun symissä skootterissa vuosimallia olla vilkut eessä koska mulla ei ookkun takana
- jooh2
Tarvii olla edessäkin vilkut. Jos otat takaa pois niin homma ok, tai sitten laitat eteen vilkut.
- KylläSiskokorjaa
ei tarvi olla jos näytät jaloilla/käsillä minne suuntaa käännyt.
- asiantuntia247
Mopossa PAKOLLISET valaisimet:
- lähivalaisin
- takavalaisin
- jarruvalaisin
- sivuheijastimet (ei kolmion muotoiset)
- takaheijastin (ei kolmion muotoinen)
- poljinheijastimet (vain jos mopossa on kiinteät polkimet)
Mopossa EI PAKOLLISET valaisimet:
- kaukovalot
- suuntavalaisimet
- takarekisterikilven valaisin
http://www.trafi.fi/filebank/a/1325147177/4e6908ab83a165d7a67fb00cad99e926/4748-Moottoripyoran_ja_mopon_valomaarayksia.pdf - KeljuKojoottiVuori
Suosittelen kuitenkin tai jotain extra heijastusta. Kaksi kertaa joutunut sukeltamaan, koska autoilijat eivät jostain syystä huomioi/näe mopoilijaa!
- Paljonajellut
Tarvii olla vilkut mopossa joka on vuosimallia 2000 ja sen jälkeen muuten saa sakot
- homopilluperse666
Vittu ei tartte
- ghggg
sakot saa vaan jos on vilkut kiinni ja ne ei toimi vilkut voi ottaa pois jumalauta ootte tyhmii :DDD
- faopjmngpaga
Meneekö 04 derbi ilman vilkkui katsastuksest läpi
- Jaapatijaajaa
Menee
- Anonyymi
menikö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
menikö
vastausta odotellessa.. :D
- Anonyymi
Täytyykö mopon käsittelykokeessa olla vilkut? Ku siin tehään se ajolähtötarkistus.
- Anonyymi
Ainaki täälä piti olla vilkut. Koe tyssäs siihen kun vilkut puuttui koska vilkukatkaisin oli paikallaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514