näin siis tosiaan on, että keef-setä meni palmusta tippumaan ja taisi itsensä pahemminkin kolhaista. itse olen varannut liput pariisiin kesäkuun 3. päivän keikalle, mutta e-mailiin tuli viesti, että koko euroopan kiertue saatetaan aikatauluttaa uudelleen keefin kuntoutuksen takia. lentoliput ja majoitus jo varattuna, eli ei mikään hyvä uutinen. muut lipunhankkineet, minne ikinä olettekin rollareita menossa katsomaan, onkos teillä mitään infoa? siis siitä, että siirtyykö kiertue vai ei.
kiertue
3
447
Vastaukset
- täältä??
Voisikohan jostain tuolta löytyä tietoa (tai ainaskin jossain vaiheessa):
http://www.iorr.org/news.htm - westend
Lähetin juuri TicketProhon Puolaan sähköviestiä ja tiedustelen miten keikkaa on tarkoitus siirtää.Varasin jo heti vuodenvaihteessa lipun Rollarien keikalle Varsovaan. On varattu ja maksettu Hotelli ja lentoliput. Ei ole mulla vielä tietoo mutta odotan kiihkeästi tietoa ja mahdollista uutta keikka-aikataulua.B´rnoon Tsekkeihinkin oli tarkoitus mennä, mutta sen taidan perua.
- alkpe
"The first Paris show may be rescheduled to June 30, according to unconfirmed rumours."
noooh, miksi juuri PARIISI? mun tuuria. luojan kiitos se on "MAY BE rescheduled". lohduttavaajoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709