mitä edemmäs raskautta edetään, tuntuu ettei mieheltä saa mitään huomiota:( meillä oli ihan hyvä suhde, kunnes tulin raskaaksi. Ensin kyllä hän halusi aborttia, mut sit lähin käveleen, hän aneli takas ja haluaisi olla meidän kanssa. Nooh, en ole saanut minkäänlaista osoitusta siitä että hän todella haluaisi tämän lapsen. ja tunnen itteni hylätyksi, tuntuu vaan että pyöritään tässä kavereina tai "kämppiksinä". Ei minkäänlaista hellyyden osotusta tai kiinnostusta "esim.seksiin".
olen kysyny että enkö näytä näin hyvältä, kun et halua minua. ( rv29 ). mutta ketäpä sitä nyt suoraan sanois ettei halua. Tuntuu et se kiertää mut kaukaa..Meillä on aika paljon riitoja, sen mielestä varmaan kivaa kun saa mut niin helpolla itkemään.
Onnea odotukselle muille mameille:)
tuntuu, että mies
4
913
Vastaukset
- että...
muutenkin tuntee ittensä (ei täydelliseksi) tai olo ei ole omassa kropassa parhaimmillaan. :(
- !!!!!!
meillä oli sama homma...alusta asti vain molemmat haluttiin ja loppua kohden miehen kinnostus minua ja tulevaa vauvaa kohtaan lopahti...erottiin ja asuttiin erillään noin puoli vuotta..loppuraskaus yksin,tosin oli todella rankkaa...mutta näin jälkeenpäin tuntuu että ellei olisi erottu..emme olisi koskaan voinut jatkaa yhdessä,se teki suhteelle hyvää..nyt odotan toista, mikä kylläkin oli vahinko, mutta nyt odotetaan kummatkin oikein kovasti...voimia sinulle ja koittakaa saada suhteenne toimimaan...
- red
samat tuntemukset minulla! Mies ei ole kysynyt minun tai vauvan voinnista mitään moneen viikkoon. Ja laskettu aika on kolmen viikon päästä! Pussailut, kosketukset ja seksi on jäänyt kokonaan. Vaikka minulla haluja olisikin. En tiedä onko tämä "normaalia" käytöstä mieheltä raskaana olevaa naista kohtaan, mutta PAHALTA se tuntuu.
- Shiina
Meillä ei onneksi ole tuollaista käytöstä miehellä. Ei hän tosin minkään vaatteiden perässä hössötä, niinkuin minä, mutta vielä ei tarvitsisikaan, kun viikkoja minulla vasta vajaat 20. Kyselee kyllä kuulumisia, taputtelee vatsaa, yrittää tuntea liikkeitä mahan päältä ja myös HALUAA minua, niinkuin ennenkin. Ja puhuu kuinka kivaa on kun vauva tulee, tosin taitaa haaveilla enemmänkin siitä ajasta kun vauva on jo noin vuoden ikäinen, että sen kanssa voi jo jotain tehdäkin.. Mutta meillä siis taitaa olla kaikki hyvin, eikös?
Hankintoja ei mieheni ole vielä halunnut tehdä, eikä edes suunnitella pahemmin, mutta minä olen tehnyt listaa tarvittavista tavaroista ja uskoisin että mieheni innostuu hankinnoistakin sitten kun raskaus on pidemmällä ja synnytys lähempänä.
Ai juu, meilläkin raskaus oli miltei vahinko.. ei siis täysin suunniteltu.
Mutta elämä kantaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754