Olen siis opettelemassa photoshopin käyttöä, ihan vain "piirrustus" mielessä, en niinkään kuvamanipulaatiota tms. harrasta...
kysyisinkin siis, että onko jollain parempaa kokemusta photosopin käytöstä, ja voisi antaa joitakin hyviä vinkkejä esim. värityksestä (eli miten kuvasta saa aidonnäköisen ja "sulavan" värien kannalta)? Tai jos tiedätte jotain hyviä tutorial-sivuja,nekin auttaisivat :/ omistan siis myös tabletin...
Kiitos jo etukäteen vastauksista!! ^^
photoshop(7)
5
786
Vastaukset 5
- pro-paintteri
Ei vaadi paljoa päältä opetella noita itte. Piirtelet vaan ja kokeilet kaikenlaista. Tietty jos lontoo ei taivu ni hankalaa on.
- proprepress
suomenkielisenä versiona on ainakin Docendon (www.docendo.fi) kustantama Deke McCellandin "Photoshopraamattu" Photoshop 7 kuvankäsittely (ISBN: 951-846-166-X). Itse tilasin joskus viime syksynä jolloin se oli suhtkoht edullinen, muistaakseni alle 20 euroa. Taisi olla loppuunmyynnissä, vanhemman version opus kun on, mutta kannattaa tarkistella josko vielä löytyisi. Suoraan fotarilla maalaukseen liittyvää asiaa kirjassa näyttäisi olevan noin 50 sivua, mutta paljon arvokasta perustietoa seiskaversion ominaisuuksista opuksesta löytyy yhteensä noin tuhannen sivun verran.
- kantapään kautta
Ei muuta kuin yritystä käytä filttereitä kokeile kaikkia säätöjä yhdessä ja erikseen, kyllä ne jujut sieltä sitten mieleen jäävät, vie useita päiviä viikkoja kuukausia, mutta kannattaa:)
Edullista photoshop kurssia järjestää Kiljavan Opisto kesäsisin Rajamäellä (kaikkein halvin kurssi mitä tiedän) www.kio.fi kato sieltä suosittelen:) - bthbrebebherbgtry
hmm... en osaa oikein vastata kun itse käytän photoshop CS2, mutta tutoriaaleja on esim.
http://www.zymic.com
ja voit toki käydä MINUN grafiikkaan liittyvässä foorumissani: http://z7.invisionfree.com/GraffGod/index.php?act=idx- mietintämyssy
Lieneeköhän ihan aito versio ja vieläpä oma?
Moniko maksaa n700€ ohjelmasta ilman että edes osaa perusteita. Saatika moniko valitsee juuri photoshopin jos sitä nyt ei oikein edes tarvi muutakuin vähän kuvien säätelyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561