Olen siis opettelemassa photoshopin käyttöä, ihan vain "piirrustus" mielessä, en niinkään kuvamanipulaatiota tms. harrasta...
kysyisinkin siis, että onko jollain parempaa kokemusta photosopin käytöstä, ja voisi antaa joitakin hyviä vinkkejä esim. värityksestä (eli miten kuvasta saa aidonnäköisen ja "sulavan" värien kannalta)? Tai jos tiedätte jotain hyviä tutorial-sivuja,nekin auttaisivat :/ omistan siis myös tabletin...
Kiitos jo etukäteen vastauksista!! ^^
photoshop(7)
5
786
Vastaukset 5
- pro-paintteri
Ei vaadi paljoa päältä opetella noita itte. Piirtelet vaan ja kokeilet kaikenlaista. Tietty jos lontoo ei taivu ni hankalaa on.
- proprepress
suomenkielisenä versiona on ainakin Docendon (www.docendo.fi) kustantama Deke McCellandin "Photoshopraamattu" Photoshop 7 kuvankäsittely (ISBN: 951-846-166-X). Itse tilasin joskus viime syksynä jolloin se oli suhtkoht edullinen, muistaakseni alle 20 euroa. Taisi olla loppuunmyynnissä, vanhemman version opus kun on, mutta kannattaa tarkistella josko vielä löytyisi. Suoraan fotarilla maalaukseen liittyvää asiaa kirjassa näyttäisi olevan noin 50 sivua, mutta paljon arvokasta perustietoa seiskaversion ominaisuuksista opuksesta löytyy yhteensä noin tuhannen sivun verran.
- kantapään kautta
Ei muuta kuin yritystä käytä filttereitä kokeile kaikkia säätöjä yhdessä ja erikseen, kyllä ne jujut sieltä sitten mieleen jäävät, vie useita päiviä viikkoja kuukausia, mutta kannattaa:)
Edullista photoshop kurssia järjestää Kiljavan Opisto kesäsisin Rajamäellä (kaikkein halvin kurssi mitä tiedän) www.kio.fi kato sieltä suosittelen:) - bthbrebebherbgtry
hmm... en osaa oikein vastata kun itse käytän photoshop CS2, mutta tutoriaaleja on esim.
http://www.zymic.com
ja voit toki käydä MINUN grafiikkaan liittyvässä foorumissani: http://z7.invisionfree.com/GraffGod/index.php?act=idx- mietintämyssy
Lieneeköhän ihan aito versio ja vieläpä oma?
Moniko maksaa n700€ ohjelmasta ilman että edes osaa perusteita. Saatika moniko valitsee juuri photoshopin jos sitä nyt ei oikein edes tarvi muutakuin vähän kuvien säätelyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 46953
- 95933
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19785- 116731
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80688Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34624- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke21554- 33543
- 36522
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.67519- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107493Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka133474- 44464
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7437