Jotain mitä

jää sanomatta

En tiedä oliko tämänpäiväinen sinulle vaikeaa, mutta ainakin onnistuit peittämään sen hyvin jälleen kerran. Tuskin minäkään sen selvempi olen, enhän uskalla edes katsoa sinua, koska pelkään tulevani paljastetuksi ja arvostelluksi. En muutenkaan halua nyt missään nimessä häiritä sinua.

Otan tästä liikaa paineita joka suhteessa ja tunnen itseni hyvin epävarmaksi ja hauraaksi syystäkin. Älä kuitenkaan epäile, ettenkö pitäisi sinusta. Päivä päivältä enemmän, vaikka on edelleen vaikea kyetä ja uskaltaa tuntea mitään. Kaikesta huolimatta tuntuu hyvältä olla takaisin. Tuntuu, ettei enää tarvitse etsiä ja paeta (itseäni).

Toivottavasti kesällä koittaa vapaammat ajat ja olemme molemmat maisemissa. Ehkä sitten minäkin uskallan olla avoimempi. Sinä tuskin sitä olet koskaan. Saa kuitenkin katsoa - ja koskea jos tekee mieli. ;)

17

3276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerran ..

tuli puheeksi niin myönnetään sinusta on täysi työ pitää käpäliä erossa :D

Mutta toisaalta, voisihan asiat olla paaaljon huonomminkin ...

• KaunisSalaperäinen

oliko tämä viestisi n:lta naiselle ;)Minuun se kolahti ainakiN.

• mutta

olisin naisena voinut kirjoittaa tuon eräälle kauniille ja salaperäiselle naiselle! oli kuin itseni kynäilemää.. ;)

• jää sanomatta

Ei todellakaan vaan naiselta miehelle. Kolahduksia sitä on kyllä nähty tässäkin... ;)

• myös samoin
        mutta kirjoitti:

olisin naisena voinut kirjoittaa tuon eräälle kauniille ja salaperäiselle naiselle! oli kuin itseni kynäilemää.. ;)

mutta ap:n sanoin "tänään" ei sovi mun kuvioon.

• kerran ..
        jää sanomatta kirjoitti:

Ei todellakaan vaan naiselta miehelle. Kolahduksia sitä on kyllä nähty tässäkin... ;)

että kannatti elää vain sen takia että tapasin sinut ...

• jää sanomatta
        kerran .. kirjoitti:

että kannatti elää vain sen takia että tapasin sinut ...

Löydät varmasti paljon muitakin syitä elää ja jaksaa. Meillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä toistemme menestyksen ja menetyksien kanssa.

En todellakaan ole mitään niin erityistä. Olosuhteiden pakosta... Mutta kuten yllä sanoit, tilanne voisi olla paljon pahempikin. Avoimin mielin kohti kesää? Rohkeutta ja riskinottoa tarvittaisiin vain enemmän...

• kerran ...
        jää sanomatta kirjoitti:

Löydät varmasti paljon muitakin syitä elää ja jaksaa. Meillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä toistemme menestyksen ja menetyksien kanssa.

En todellakaan ole mitään niin erityistä. Olosuhteiden pakosta... Mutta kuten yllä sanoit, tilanne voisi olla paljon pahempikin. Avoimin mielin kohti kesää? Rohkeutta ja riskinottoa tarvittaisiin vain enemmän...

kun sinä vaikutat niin hauraalta, en toivoisi että lähdet karkuun ...

• jää sanomatta
        kerran ... kirjoitti:

kun sinä vaikutat niin hauraalta, en toivoisi että lähdet karkuun ...

olen epäluuloinen enkä uskalla luottaa. Se ei ole kylmyyttä vaan epävarmuutta tästä kaikesta. Sinustakin.

• minutkin

mietteliääksi. Mitähän oikein koitat sanoa?

• jää sanomatta

En taida tietää itsekään. Ehkä sitä, etten haluaisi sinun luopuvan leikistä, vaikka olenkin hankala ja tilanne käy hermoille. Ainakin minulla...

Haluaisin vain tietää oletko tosissasi ja kuinka pitkään jaksat tätä. Ja jäisitkö jos kuulisit kaiken...

• kerran ...
        jää sanomatta kirjoitti:

En taida tietää itsekään. Ehkä sitä, etten haluaisi sinun luopuvan leikistä, vaikka olenkin hankala ja tilanne käy hermoille. Ainakin minulla...

Haluaisin vain tietää oletko tosissasi ja kuinka pitkään jaksat tätä. Ja jäisitkö jos kuulisit kaiken...

Mikä kiire tässä nyt yhtäkkiä tulisi, hyvää kannattaa odottaa ...

• jää sanomatta
        kerran ... kirjoitti:

Mikä kiire tässä nyt yhtäkkiä tulisi, hyvää kannattaa odottaa ...

Odottaa tässä tilanteessa on pakko mutta älä vaan odota liikoja, sillä silloin petyt varmasti. Itse toivon parasta mutta pelkään pahinta... Kaikki on kuitenkin niin pienestä kiinni. Vaikeinta on olla menemättä lukkoon kun tuntee olevansa jatkuvasti tarkkailtavana ja odotuksien ristitulessa.

Itse en odota sinulta mitään, joten kaikki on ennallaan, kävi miten kävi. Itsesi takia tietysti toivon parasta.

• kerran ...
        jää sanomatta kirjoitti:

Odottaa tässä tilanteessa on pakko mutta älä vaan odota liikoja, sillä silloin petyt varmasti. Itse toivon parasta mutta pelkään pahinta... Kaikki on kuitenkin niin pienestä kiinni. Vaikeinta on olla menemättä lukkoon kun tuntee olevansa jatkuvasti tarkkailtavana ja odotuksien ristitulessa.

Itse en odota sinulta mitään, joten kaikki on ennallaan, kävi miten kävi. Itsesi takia tietysti toivon parasta.

Haluan vain sanoa että olet tehnyt vaikutuksen, et ole mikään yhdentekevä ihminen minulle ...

Kaikki menee niin kuin menee, turha sitä on etukäteen murehtia ...

• jää sanomatta
        kerran ... kirjoitti:

Haluan vain sanoa että olet tehnyt vaikutuksen, et ole mikään yhdentekevä ihminen minulle ...

Kaikki menee niin kuin menee, turha sitä on etukäteen murehtia ...

henkilökohtaista mutta en voi tehdä mitään. Olen lukossa, liikaa ihmisiä ja uteliaita katseita... Se ahdistaa, et sinä.

Keskity nyt vain olennaiseen ja tee mitä pitääkin. Projektia tuntuu riittävän muutenkin. Viittä vailla täydellinen yhtälö. En tiedä pystynkö vastaamaan odotuksiin. Voin olla vain minä.

• -vanHelsing-

Sunnuntai-illastako olet ollut takaisin?

• Mmari.

Et todellakaan häiritse.Saanko tosiaan koskea?Oikeasti?
      Ajattelin ettet pitäisi minusta,olit jotenkin etäinen.Älä pelkää tunteidesi paljastamista.

Olen maisemissa silloin,älä huoli,sylissäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5941
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      94
      3011
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe