Miksi mä poltan? Ei se maistu hyvälle, ei sillä ole muuta vaikutusta kun armoton pääkipu, huimaus tupakoinnin jälkeen (ei pysty kävelemään ilman että ottaa välillä tukea jostaa saati nousemaan ylös jos istuu polattaessa), hermostuneissus josta johtuu mieletön puhetulva joka jatkuu puol tuntia-muutaman tunnin..
Miksi näin kurja olo?!
3
593
Vastaukset
- tässä näin
Jos tupakoinnista tulee pääkipu, kävelykyky menee ja lisäksi hermostuttaa, on kai selvää, ettei tupakanpoltto sovi sinulle lainkaan. Kannattaa siis lopettaa. Ihmettelenkin, mikset ole jo lopettanut, koska tupakointi aiheuttaa tuollaisia oireita ja koska et maininnut tupakoimattomuuden aiheuttavan minkäänlaisia oireita.
Vertailun vuoksi: tupakka maistuu mielestäni hyvälle, päivän ensimmäinen savuke menee ihanasti päähän (nautin siitä), hermostuneisuus häviää kun poltan, ja kun olen saanut savukkeen, olen niin hyvällä tuulella että jaksan puhua pitkään vaikka tuntemattomienkin kanssa. Mutta jos en polta, päätä särkee, ja kaikki hermostuttaa ja suututtaa.- Hämmästynyt =/
Kiitos :)
Kyllä se on järkevintä lopettaa.. vaikka kyllä sitä silti aina joskus tekee mieli saada..
- wegfwegw
miten sulla tollasia oireita tulee? tasapaino heikkenee? joo kannattais lopettaa ehkä..mä en tunne röökin jälkeen juuri mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944