vähän aikaa sitten alkanut uusi shounen-ai sarja (6 jaksoa jo tullut).onko joku ehtinyt jo katsoa.mielestäni se on hauska mutta jotenkin hidaskulkuinen.mutta ei siitä sen enempää.mitäs tykkäätte?
kaikki jostka tykkää gravitationista ja sukishosta, suosittelen tätä sarjaa lämpimästi!
gakuen heaven
4
647
Vastaukset
- Kkos
melkein tekis mieli sanoa tuota jo kokoelmaksi irrallisia tarinoita... kun 8 jaksoa kokonaisuudessaan koko sarjaa tulee ulos :D
- propelli
joo määkin oon kattonu sarjaa...ja on meinaan hyvä...no en ny sanois ihan että olis irrallisii tarinoia...jatkoohan jokanen jakso on edelliselle...ja siitä on kyllä tulossa 13 jaksoa ellen väärin ole kattonu... =)
- onneton..
propelli kirjoitti:
joo määkin oon kattonu sarjaa...ja on meinaan hyvä...no en ny sanois ihan että olis irrallisii tarinoia...jatkoohan jokanen jakso on edelliselle...ja siitä on kyllä tulossa 13 jaksoa ellen väärin ole kattonu... =)
Itse tahtoisin katsoa kyseistä sarjaa, mutta yksikään bittorrent lataus ohjelma ei toimi koneellani, koska normanni on ottanut siitä vallan ;_____; ja mirc kanavaa en muista aarinfantasylla olevan.. hyyh..
- MeiChan
onneton.. kirjoitti:
Itse tahtoisin katsoa kyseistä sarjaa, mutta yksikään bittorrent lataus ohjelma ei toimi koneellani, koska normanni on ottanut siitä vallan ;_____; ja mirc kanavaa en muista aarinfantasylla olevan.. hyyh..
jos löytäisit täältä www.youtube.com siellä saa katsoa lataamatta ilmaiseksi animea/musiikki videoja/muita videoja itse ainakin tykkään sivustosta ja suosittelen lämpimästi^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760