Liittyykö astmaan mitään kipuja ?? Minulla on sama kipukohta aina välillä sekä vasemmalla että oikealla puolella rintaa... voin siis sormenpäällä osoittaa mihin kohtaan vähän koskee aina välillä, voisiko liittyä astmaan? Olen menossa keuhkopolille tutkimuksiin ja ainakin ekg oli kunnossa. Kiitos, jos viitsit vastata !
Osaako kukaan vastata ?
Kipuinen
2
363
Vastaukset
- keuhkoissa
Mulla oli silloin, kun astma tulehdus oli pahimmillaan niin kipuja keuhkoissa. En tiedä onko ne ympäröivät lihakset, kudokset vai keuhkoputket? mutta rintaan sattui molemmin puolin, yskä ja kakominen oli paha,
Nyt kivut lähteneet. Mutta lääkitys on koko ajan. Hoitava avaava. - syntymästä saakka
Kyl mul aina välillä koskee keuhkoihin. Se on sellasta ns. säteilevää kipua joka koskee myös selkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944