mielipiteitä...

Tiiu

Kertokaapas mielipiteenne tyttäreni nimestä Erin Aili Ulriikka. Miksi hyvä/huono?

11

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisa

Ulriikasta tulee mieleen toi ilkeä noita/mustekala pieni merenneidosta.
      Mut on toi nimi kokonaisuudessa hieno!

• semmi

semmone juttu vaan että se siitä pienestä merenneidosta on ursula eikä ulriikka

• MiNä

No ehkä on Ursula mut voihan siitä tulla Ulkira MIELEEN!kun se on vähän samanlainen nimi. joo ihan kiva nimi se on :)

• sarkku

Kieli menee solmuun kun nimen sanoo ääneen...ainakin mulla.

• teki...

Jep, saman teki minulla. Tuli sanottua joko Erin Aili URLiikka tai Erin AiRi URLiikka. Ehkä nuo r- ja l- kirjaimet ovat sitten hankalia minulle tuollaisissa yhdistelmissä.

Mutta toisaalta, eipä noita 2. ja 3. nimiä yleensä luetella...

• lenita-ed.

Erin??? Mikä ihmeen nimi se on?
      Hauska kuulla kun r-vikainen ääntää sen:Elin.
      Taisi olla onneksi provo.

• Tiiu

Tyttäreni nimi on Erin. Erin on vanha, ilmeisesti irlantilaista syntyperää oleva nimi. Myös Elin on ruotsalainen tytön nimi. Erin äännetään Eerin, eli kahdella e:llä, joten ärrävikainen sanoisi eelin, ei elin. Luuletko etten miettinyt tuota nimeä antaessani? Siinäpä sinulle provoa.

• neena

Sointuvuus hienosti kohdallaan!

• judiia

Joo, sama minulla. Kieli menee solmuun varsinkin jos sanoo sen nopeasti. ULRiikka tulee sanottua vahingossa URLiikka. Vähän niinkun kielivoimistelut esim. Yksikseskös yskiskelet, itsekseskös itkeskelet..., Appilan pappilan apupapin papupata pankolla kiehuu ja kuohuu, koko kokko koko kokkoko koko kokko...
      Muuten ihan kiva nimi. Se sointuu ihan mukavasti.
      P.s. Haista paska LENITA- ED , painu sinä perkeleen puhevikainen Eelin- kusimulkku hevonvittuun lässyttämästä, pilaamasta nättiä nimeä ja sen mainetta. Erin on nätti nimi, sinä itse puhevikainen ja siitähän ei voi syyttää mitään nimeä.!!!, juuri sinunlaistesi takia tunnen valtavaa vihaa puhevikaisia kohtaan ... MUTTA OLKOON PUHEVIKAISIA, mitäpä se kuuluu minulle, mutta KUNHAN NE alarotuset viheliäiset madot EI PROVOSOI TAI SYYTTELE MITÄÄN NIMEÄ keskustelupalstoilla.

• judiia

Joo, sama minulla. Kieli menee solmuun varsinkin jos sanoo sen nopeasti. ULRiikka tulee sanottua vahingossa URLiikka. Vähän niinkun kielivoimistelut esim. Yksikseskös yskiskelet, itsekseskös itkeskelet..., Appilan pappilan apupapin papupata pankolla kiehuu ja kuohuu, koko kokko koko kokkoko koko kokko...
      P.s. Haista paska LENITA- ED , painu sinä perkeleen puhevikainen Eelin- kusimulkku hevonvittuun lässyttämästä, pilaamasta nättiä nimeä ja sen mainetta. Erin on nätti nimi, sinä itse puhevikainen ja siitähän ei voi syyttää mitään nimeä.!!!, juuri sinunlaistesi takia tunnen valtavaa vihaa puhevikaisia kohtaan ... MUTTA OLKOON PUHEVIKAISIA, mitäpä se kuuluu minulle, mutta KUNHAN NE alarotuset viheliäiset madot EI PROVOSOI TAI SYYTTELE MITÄÄN NIMEÄ keskustelupalstoilla.

• viarailia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      3033
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1590
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      221
      1345
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      977
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      887
    Aihe