mielipiteitä...

Tiiu

Kertokaapas mielipiteenne tyttäreni nimestä Erin Aili Ulriikka. Miksi hyvä/huono?

11

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisa

Ulriikasta tulee mieleen toi ilkeä noita/mustekala pieni merenneidosta.
      Mut on toi nimi kokonaisuudessa hieno!

• semmi

semmone juttu vaan että se siitä pienestä merenneidosta on ursula eikä ulriikka

• MiNä

No ehkä on Ursula mut voihan siitä tulla Ulkira MIELEEN!kun se on vähän samanlainen nimi. joo ihan kiva nimi se on :)

• sarkku

Kieli menee solmuun kun nimen sanoo ääneen...ainakin mulla.

• teki...

Jep, saman teki minulla. Tuli sanottua joko Erin Aili URLiikka tai Erin AiRi URLiikka. Ehkä nuo r- ja l- kirjaimet ovat sitten hankalia minulle tuollaisissa yhdistelmissä.

Mutta toisaalta, eipä noita 2. ja 3. nimiä yleensä luetella...

• lenita-ed.

Erin??? Mikä ihmeen nimi se on?
      Hauska kuulla kun r-vikainen ääntää sen:Elin.
      Taisi olla onneksi provo.

• Tiiu

Tyttäreni nimi on Erin. Erin on vanha, ilmeisesti irlantilaista syntyperää oleva nimi. Myös Elin on ruotsalainen tytön nimi. Erin äännetään Eerin, eli kahdella e:llä, joten ärrävikainen sanoisi eelin, ei elin. Luuletko etten miettinyt tuota nimeä antaessani? Siinäpä sinulle provoa.

• neena

Sointuvuus hienosti kohdallaan!

• judiia

Joo, sama minulla. Kieli menee solmuun varsinkin jos sanoo sen nopeasti. ULRiikka tulee sanottua vahingossa URLiikka. Vähän niinkun kielivoimistelut esim. Yksikseskös yskiskelet, itsekseskös itkeskelet..., Appilan pappilan apupapin papupata pankolla kiehuu ja kuohuu, koko kokko koko kokkoko koko kokko...
      Muuten ihan kiva nimi. Se sointuu ihan mukavasti.
      P.s. Haista paska LENITA- ED , painu sinä perkeleen puhevikainen Eelin- kusimulkku hevonvittuun lässyttämästä, pilaamasta nättiä nimeä ja sen mainetta. Erin on nätti nimi, sinä itse puhevikainen ja siitähän ei voi syyttää mitään nimeä.!!!, juuri sinunlaistesi takia tunnen valtavaa vihaa puhevikaisia kohtaan ... MUTTA OLKOON PUHEVIKAISIA, mitäpä se kuuluu minulle, mutta KUNHAN NE alarotuset viheliäiset madot EI PROVOSOI TAI SYYTTELE MITÄÄN NIMEÄ keskustelupalstoilla.

• judiia

Joo, sama minulla. Kieli menee solmuun varsinkin jos sanoo sen nopeasti. ULRiikka tulee sanottua vahingossa URLiikka. Vähän niinkun kielivoimistelut esim. Yksikseskös yskiskelet, itsekseskös itkeskelet..., Appilan pappilan apupapin papupata pankolla kiehuu ja kuohuu, koko kokko koko kokkoko koko kokko...
      P.s. Haista paska LENITA- ED , painu sinä perkeleen puhevikainen Eelin- kusimulkku hevonvittuun lässyttämästä, pilaamasta nättiä nimeä ja sen mainetta. Erin on nätti nimi, sinä itse puhevikainen ja siitähän ei voi syyttää mitään nimeä.!!!, juuri sinunlaistesi takia tunnen valtavaa vihaa puhevikaisia kohtaan ... MUTTA OLKOON PUHEVIKAISIA, mitäpä se kuuluu minulle, mutta KUNHAN NE alarotuset viheliäiset madot EI PROVOSOI TAI SYYTTELE MITÄÄN NIMEÄ keskustelupalstoilla.

• viarailia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      5670
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4254
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      96
      1866
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1435
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1127
    6. 47
      1122
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      126
      979
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      45
      802
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      743
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      705
    Aihe