Kertokaapas mielipiteenne tyttäreni nimestä Erin Aili Ulriikka. Miksi hyvä/huono?
mielipiteitä...
11
445
Vastaukset
- Lisa
Ulriikasta tulee mieleen toi ilkeä noita/mustekala pieni merenneidosta.
Mut on toi nimi kokonaisuudessa hieno!- semmi
semmone juttu vaan että se siitä pienestä merenneidosta on ursula eikä ulriikka
- MiNä
No ehkä on Ursula mut voihan siitä tulla Ulkira MIELEEN!kun se on vähän samanlainen nimi. joo ihan kiva nimi se on :)
- sarkku
Kieli menee solmuun kun nimen sanoo ääneen...ainakin mulla.
- teki...
Jep, saman teki minulla. Tuli sanottua joko Erin Aili URLiikka tai Erin AiRi URLiikka. Ehkä nuo r- ja l- kirjaimet ovat sitten hankalia minulle tuollaisissa yhdistelmissä.
Mutta toisaalta, eipä noita 2. ja 3. nimiä yleensä luetella...
- lenita-ed.
Erin??? Mikä ihmeen nimi se on?
Hauska kuulla kun r-vikainen ääntää sen:Elin.
Taisi olla onneksi provo.- Tiiu
Tyttäreni nimi on Erin. Erin on vanha, ilmeisesti irlantilaista syntyperää oleva nimi. Myös Elin on ruotsalainen tytön nimi. Erin äännetään Eerin, eli kahdella e:llä, joten ärrävikainen sanoisi eelin, ei elin. Luuletko etten miettinyt tuota nimeä antaessani? Siinäpä sinulle provoa.
- neena
Sointuvuus hienosti kohdallaan!
- judiia
Joo, sama minulla. Kieli menee solmuun varsinkin jos sanoo sen nopeasti. ULRiikka tulee sanottua vahingossa URLiikka. Vähän niinkun kielivoimistelut esim. Yksikseskös yskiskelet, itsekseskös itkeskelet..., Appilan pappilan apupapin papupata pankolla kiehuu ja kuohuu, koko kokko koko kokkoko koko kokko...
Muuten ihan kiva nimi. Se sointuu ihan mukavasti.
P.s. Haista paska LENITA- ED , painu sinä perkeleen puhevikainen Eelin- kusimulkku hevonvittuun lässyttämästä, pilaamasta nättiä nimeä ja sen mainetta. Erin on nätti nimi, sinä itse puhevikainen ja siitähän ei voi syyttää mitään nimeä.!!!, juuri sinunlaistesi takia tunnen valtavaa vihaa puhevikaisia kohtaan ... MUTTA OLKOON PUHEVIKAISIA, mitäpä se kuuluu minulle, mutta KUNHAN NE alarotuset viheliäiset madot EI PROVOSOI TAI SYYTTELE MITÄÄN NIMEÄ keskustelupalstoilla. - judiia
Joo, sama minulla. Kieli menee solmuun varsinkin jos sanoo sen nopeasti. ULRiikka tulee sanottua vahingossa URLiikka. Vähän niinkun kielivoimistelut esim. Yksikseskös yskiskelet, itsekseskös itkeskelet..., Appilan pappilan apupapin papupata pankolla kiehuu ja kuohuu, koko kokko koko kokkoko koko kokko...
P.s. Haista paska LENITA- ED , painu sinä perkeleen puhevikainen Eelin- kusimulkku hevonvittuun lässyttämästä, pilaamasta nättiä nimeä ja sen mainetta. Erin on nätti nimi, sinä itse puhevikainen ja siitähän ei voi syyttää mitään nimeä.!!!, juuri sinunlaistesi takia tunnen valtavaa vihaa puhevikaisia kohtaan ... MUTTA OLKOON PUHEVIKAISIA, mitäpä se kuuluu minulle, mutta KUNHAN NE alarotuset viheliäiset madot EI PROVOSOI TAI SYYTTELE MITÄÄN NIMEÄ keskustelupalstoilla. - viarailia
P.s. Haista paska LENITA- ED , painu sinä perkeleen puhevikainen Eelin- kusimulkku hevonvittuun lässyttämästä, pilaamasta nättiä nimeä ja sen mainetta. Erin on nätti nimi, sinä itse puhevikainen ja siitähän ei voi syyttää mitään nimeä.!!!, juuri sinunlaistesi takia tunnen valtavaa vihaa puhevikaisia kohtaan ... MUTTA OLKOON PUHEVIKAISIA, mitäpä se kuuluu minulle, mutta KUNHAN NE alarotuset viheliäiset madot EI PROVOSOI TAI SYYTTELE MITÄÄN NIMEÄ keskustelupalstoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675670Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344254Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961866- 631435
- 2611127
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39705