Pitäisi paikata muutamia pieniä kivenhakkaumia, millä saa siistin paikan noin tulitikunpään kokoisia rosoutumia muutama = hankalahan noita on mennä hiomaan = laajenee turhan isoksi ja millä siisti maalipaikka: pensseli, top-puikko vai mikä?, näyttelyautoahan ei ole tarkoitus tehdä mutta kohtuusiististi jos saisi paikattua, joskus kokeillu ja laajeni pikkupaikat melkoisesti...ei ollu tekniikka hallussa.
Kivenhakkaumat
5
1021
Vastaukset
- vazman
Käy ostamassa purkki väriä ja sitten tulitikun päällä tökit niihin hakkaumajälkiin maalia.Tulee siisti kun ei tuhri liikaa...Paras ja nopein tapa.
- myydään
Merkkiliikkeessä myydään sellaisia "kynsilakkapulloja", jolla on kohtuu helppo paikata pikku jälkiä.
- BMW compact
Siis itse en kyllä suosittelisi tuota maalilla paikailemista, ainakaan itse tehtynä. Tosiaan pitää olla sitten aivan 100% oikean väristä se maali, että voi edes unelmoisa siitä että se jälki olisi hyvä.
Itse joskus ostin tuollaisen putelin maalia, ja sitten tuli koitettu noiden kiveniskemien korjaamista sillä. Jälki oli aika rumaa vaikka olin huolellinen.
Itse suosittelen, että viet jonnekin automeikkaamoon ja pyydä että ammattilaiset korjaavat ne kiveniskemät. Ei niitä itse tosiaankaan kannata korjata! Samaan settiin laitat vielä meikkarilla kunnona vahan pintaa. Kelpaa ajella. =) - sit
BMW compact kirjoitti:
Siis itse en kyllä suosittelisi tuota maalilla paikailemista, ainakaan itse tehtynä. Tosiaan pitää olla sitten aivan 100% oikean väristä se maali, että voi edes unelmoisa siitä että se jälki olisi hyvä.
Itse joskus ostin tuollaisen putelin maalia, ja sitten tuli koitettu noiden kiveniskemien korjaamista sillä. Jälki oli aika rumaa vaikka olin huolellinen.
Itse suosittelen, että viet jonnekin automeikkaamoon ja pyydä että ammattilaiset korjaavat ne kiveniskemät. Ei niitä itse tosiaankaan kannata korjata! Samaan settiin laitat vielä meikkarilla kunnona vahan pintaa. Kelpaa ajella. =)Onko jollain tietoa hyvästä automeikkaamosta Hki-Espoo-Vantaa seuduilta.
- ole olemassakaan
sit kirjoitti:
Onko jollain tietoa hyvästä automeikkaamosta Hki-Espoo-Vantaa seuduilta.
Auton meikkaukset tehdään myynninedistämistä varten (autofixarit saa auton näyttämään nätiltä myyntihallissa). Jos haluaa konepellistä oikeasti kiveniskemät pois, niin täytyy viedä konepelti automaalarille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h533455- 353147
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432510Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.531959Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201138