Olin armeijassa yöpäivystäjänä ja keskellä yötä kuulin pesuhuoneesta meteliä ikään kuin joku olisi oksentanut. Pesuhuoneen ovi oli raollaan ajattelin, että jollakin oli krapula, sillä oli torstai yö ja alikersantit ja jääkärit olivat olleet iltavapaalla.
Vähän ajan päästä rohkaisin mieleni ja työnsin pesuhuoneen ovea enemmän raolleen. Näkymä iski minuun kuin halolla. Pesuhuoneen hämyssä alikersantti X veti nuorta jääkäriä perseeseen. Jääkäri nojasi metalliseen pesulaariin ja ynisi kivusta, kun alikersantti X heilui innolla jääkärin peräpäässä. En edes tajunnut heti sulkea ovea ja karata paikalta.
Vähän ajan päästä alikersantti X huomasi minut ja huusi "painu helvettiin siitä!!! ja ovi kiinni nopeasti!!" Suljin oven ja menin hämilläni päivystäjän paikalle istumaan.
Seuraavana päivänä komppanian Kapteeni kutsui minut puhutteluun ja kysyi miksi olin lyönyt alikersantti X:ää yöllä olin täysin hämilläni en tiennyt mitä sanoa, sillä tapahtuma tuli täytenä yllätyksenä, joten en osannut yhtään valmistautua. En sitten sanonut mitään.
Sain useamman viikon poistumiskieltoa ylimääräistä palvelusta ja jouduin putkaan muutamaksi päiväksi esimiehen lyömisestä ja minua ojennettiin koko joukko osaston edessä.
Tositarina
12
5573
Vastaukset
- Reiska.
armeijassa. Perkele mulla on samalaista kokemusta, vaikka toisenlaista. VITTUUN SUOMEN PERSEESEEN NUSSIVA ARMEIJA. LAKKAUTETTAVA.
- Pinohiiri1
perkele. ois kannattanu kyllä kertoa kapulle ettei ois tarvinnu lusia syyttömänä.
- niiltä ajoilta
En ole tätä koskaan kertonut kenellekään, ehkä olisi aikoinaan pitänyt käräyttää kapteeni...
Halusin johtajakoulutukseen ja särmäsin siksi kovasti alokasaikana. Muutamaa päivää ennen valintoja kapteeni määräsi minut puheilleen ja alkoi kysellä vielä asiasta. Sitten hän yhtäkkiä nousi tuolilta ja siirtyi taakseni kun jäpitin siinä asennossa - ja alkoi työntää kättään housuihini! En tiennyt mitä tehdä, tilanne oli kauhea mutta eihän kapteeniin voinut käsiksi käydä. Lopulta kuitenki riuhtaisin hänen käden pois ja lähdin kapteenin huoneesta. Asiasta ei jälkikäteen puhuttu eikä tullut seuraamuksia, mutta en päässyt johtajakoulutukseen. - armeijassakin
Kylla naita tositarinoitakin joskus kuulee. Useimmiten turhaa homottelua. Miksei armeijassa joskus sattuisi onni potkaisemaan. On siella niin hyvia kavereita. Itse olin liiankin varovainen.
- perkele
kostitko mitenkææn sille homomulkkuraiskaajalle itse oisin antanut hieman kurinpalautusta ja kunnolla ja tehny sille oikeen epæmukavan olon esim pari kaveria ja kunnolla ohtaan ja vannottanu et jos sana levii niin uudestaan ja tietysti toisille alikessuille ja koksuille oisin maininnu asiasta niin ois varmaan tullu palautetta eikæ niin hellæmielistæ sieltækin suunnalta.
- haukiss
pistähän alikeikarin oikea nimi peliin tuskinpa kenenkään sukunimi on x,
- tietää nimen?
Vai haluatko ylimääräistä takahuonekoulutusta seuraavissa kertausharjoituksissa?
- haukiss
tietää nimen? kirjoitti:
Vai haluatko ylimääräistä takahuonekoulutusta seuraavissa kertausharjoituksissa?
se sulle kuuluu saatanan homostelija.
- oli joo
Ja se ojentaminen tarkoitti sitä että koko osasto joukolla pani sinua perseeseen?
- joopa joopanen
Jos väitetään että on lyönyt jotain toista ja armeijassa vielä, on se näytettävä toteen.Jos ei muuta niin siivilioikeuteen vaan. Mutta taitaa
tarina olla vain keksitty "päiväuni". Jos on aikaa kirjoitella moisesta tänne voi sitten kirjoitella ao. viranomaisille - jeans1
Ja sitten heräsit.
Yksikään teistä ei ole käynnyt viel armejaa? Taitaa olla keski-ikä 15-18v - juristi ex varusmies
Tässä tapauksessa sinun olisi pitänyt rohkeasti kertoa tutkinassa mitä oikein tapahtui.
Tässä tapauksessa Alik X oli käyttänyt väärin esimiesasemaansa sinua kohtaan, se mitä poikien välillä pesuhuoneessa tapahtui on heidän asiansa mutta sinun sotkeminen tällä tavalla asiaan mukaan on väärin. Mahdollisuus korjata asia olet palveluksessa tai et... rangaistus kuitenkin jää merkintänä papereihisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958