Minulla on viime kesäsätä asti tullut silloin tällöin "kohtauksia"jolloin jalat lähtee alta,
heikottaa,silmissä rupee pyörimään,oksettaa,päähän koskee,sydän lyö nopeasti ja tuntuu aivan kamalalta..kävin lääkärissä ja epäili lievää paniikkihäiriötä.Mutta pystyn silti olemaan ihmisten lähellä(tosin isoon kauppaan en mene kun tuntuu että happi loppuu).Nyt olen viikon aikana syönyt mutta olen laihtunut 3kiloa!miten se vio olla mahdollista?väsyttää lähes koko ajan ja hiuksia on ruvennu lähtemään päästä..
En voi olla miettimättä kohtausta ja pelottaa milloin se taas iskee..Kuulostaako nämä mielestänne paniikkikohtauksen oireilta?
kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan..
mitä mieltä?
6
699
Vastaukset
- Lievääkö?
Hei. MInä olen sairastanut panikkia-ahdistusta 7-vuotta, ja oireesi tuntuvat vähemmän lieviltä, tarkoitan sitä sillä että ei minulla ole jalat alta mennyt ja muutenkin oireesi voisi liittyä vaikka menierin-tautiin, mutta, minulla on rytmihäiriöitä, huimausta ja pahoinvointia, päänsärkyä, epätodellista oloa ja ennen kaikkea ahdistusta, mutta oireiden kanssa oppii elämään, minä hyppäsin kaikilla mahdollisilla lääkäreillä ennen diagnoosiani.
Voi sinulla paniikkia olla, hyperventiloitko helposti?- Sesa
Minulla on myös tuota epätodellista oloa ja jos tunne että happi loppuu pääsee valloilleen tuntuu etten saa henkeä vaikka olisin ulkona ja heikottaa helpolla.
- ex-panikoija
aikalailla paniikkihäiriöltä noi oireet, mutta
toi hiustenlähtö on vähän oudompi juttu, vaikuttas enemmänkin vitamiininpuutokselta tai tietenkin jos oikeen stressaat paniikista, niin kaippa siinä vopi tukkaakin lähteä ja toi on ainakin normaalia toi laihtuminen, niin kauan kun mua vaivas paniikki, niin ei ollut ylipainoo, pikemmin olin aina alipainonen. Lekurille kannattas silti mennä ja kertoo tukan lähtemisestä ja laihtumissta, niin ottaa susta kaikki tarvittavat kokeet, onhan se parempi, että asiat ensin selvitetään, ettei hutkita.
Hyvää paniikitonta kesää! - kyllä
lähinnä kilpirauhasen liikatoiminnalta, hakeuduhan verikokeisiin!
- Sesa
Olin verikokeissa ja kaikki oli kunnossa.
Silti tutntuu kun kaikki ei olisi kunnossa.
Kun ajattelen liikaa mitä teen ja mihin meen se on varma että kohtaus tulee.. - mielestä
Kuulostaisi kilpirauhas vaivoilta. Mutta tuo pahaolo, huimaus ja laihtuminen vaikka syö paljon/hyvin voisi viitata myös diabetekseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060