Onko kenelläkään kokemuksia joko omia tai muiden ko. veneiden ajettavuudesta, laadusta , kestävyydestä yms. seikoista. Kuinka toimii takuut tarvittaessa???
BRIG kumiveneet
4
1279
Vastaukset
- Zilhouette
Joo.. Oon ajanu monta kertaa tollatteisella.
Vene on mun mielestä aloittelialle aika helppo ajaa ja kestää aallokkoa aika hyvin, kumiveneeksi. Laadusta voin sanoa, että bestikseni omistaa BRIGin ja se on ollu sillä yli viis vuotta. Kovassa käytössä!! Tänä vuonna huonon kiinnityksen takia reuna hiersi pienen reijän kylkeen. Se oli helppo paikata, ja nyt taas toimii. Takuusta en tiiä, mutta toivottavasti musta oli edes jotain apua. Voin kysellä bestaltani tänään lisää. (: Suosittelen BRIGiä lämpimästi ((:- hyvä
Itselläni kulkee mukana muistaakseni malli 180. Kuitenkin pienin malli. Vene sinällään hyvä ja laadukas, mutta jo kahdelle hengelle turhan pieni. Ostin tämän pienen koon tähden, jotta se olisi helppo täyttää veneessä, mutta käytännössä täyttö (ja tyhjennys) on niin helppoa ja nopeaa, että isompikin olisi toiminut hyvin.
- Kapi
Joo itelläni on Brig 300W ja siinä 6hp 4-tahti Tohatsu. Vene on parasta A-luokkaa käytettävyytensä ja kestävyytensä vuoksi. Pitkä ikä kumiveneillä edellyttää hyvää huoltoa(pesua.
Hinta laatusuhde kohdillaan ja varaosia saa.
SUOSITTELEN!
Kysymys? onko tietoo LAMI-veneistä 90-luvun vene 20hp Mercury 4-tahti, mitä tällaisesta voisi maksaa?- veneiliä
itse omistan Brig 450 40hp perämoottorilla ja olen siihen enempi kuin tyytyväinen keväällä se on vähän surkean näköinen mutta lika lähtee siihen tarkoitukseen tehdyllä pesuaineella ja vahaus päälle. menee matalassakin vedessä 20cm sekä kovassakin kelissä jossa busterit joutuu kääntymään takaisin. suosittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244586- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521