Onko kenelläkään kokemuksia joko omia tai muiden ko. veneiden ajettavuudesta, laadusta , kestävyydestä yms. seikoista. Kuinka toimii takuut tarvittaessa???
BRIG kumiveneet
4
1320
Vastaukset
- Zilhouette
Joo.. Oon ajanu monta kertaa tollatteisella.
Vene on mun mielestä aloittelialle aika helppo ajaa ja kestää aallokkoa aika hyvin, kumiveneeksi. Laadusta voin sanoa, että bestikseni omistaa BRIGin ja se on ollu sillä yli viis vuotta. Kovassa käytössä!! Tänä vuonna huonon kiinnityksen takia reuna hiersi pienen reijän kylkeen. Se oli helppo paikata, ja nyt taas toimii. Takuusta en tiiä, mutta toivottavasti musta oli edes jotain apua. Voin kysellä bestaltani tänään lisää. (: Suosittelen BRIGiä lämpimästi ((:- hyvä
Itselläni kulkee mukana muistaakseni malli 180. Kuitenkin pienin malli. Vene sinällään hyvä ja laadukas, mutta jo kahdelle hengelle turhan pieni. Ostin tämän pienen koon tähden, jotta se olisi helppo täyttää veneessä, mutta käytännössä täyttö (ja tyhjennys) on niin helppoa ja nopeaa, että isompikin olisi toiminut hyvin.
- Kapi
Joo itelläni on Brig 300W ja siinä 6hp 4-tahti Tohatsu. Vene on parasta A-luokkaa käytettävyytensä ja kestävyytensä vuoksi. Pitkä ikä kumiveneillä edellyttää hyvää huoltoa(pesua.
Hinta laatusuhde kohdillaan ja varaosia saa.
SUOSITTELEN!
Kysymys? onko tietoo LAMI-veneistä 90-luvun vene 20hp Mercury 4-tahti, mitä tällaisesta voisi maksaa?- veneiliä
itse omistan Brig 450 40hp perämoottorilla ja olen siihen enempi kuin tyytyväinen keväällä se on vähän surkean näköinen mutta lika lähtee siihen tarkoitukseen tehdyllä pesuaineella ja vahaus päälle. menee matalassakin vedessä 20cm sekä kovassakin kelissä jossa busterit joutuu kääntymään takaisin. suosittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969