BRIG kumiveneet

M/M

Onko kenelläkään kokemuksia joko omia tai muiden ko. veneiden ajettavuudesta, laadusta , kestävyydestä yms. seikoista. Kuinka toimii takuut tarvittaessa???

4

1360

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zilhouette

Joo.. Oon ajanu monta kertaa tollatteisella.
      Vene on mun mielestä aloittelialle aika helppo ajaa ja kestää aallokkoa aika hyvin, kumiveneeksi. Laadusta voin sanoa, että bestikseni omistaa BRIGin ja se on ollu sillä yli viis vuotta. Kovassa käytössä!! Tänä vuonna huonon kiinnityksen takia reuna hiersi pienen reijän kylkeen. Se oli helppo paikata, ja nyt taas toimii. Takuusta en tiiä, mutta toivottavasti musta oli edes jotain apua. Voin kysellä bestaltani tänään lisää. (: Suosittelen BRIGiä lämpimästi ((:

• hyvä

Itselläni kulkee mukana muistaakseni malli 180. Kuitenkin pienin malli. Vene sinällään hyvä ja laadukas, mutta jo kahdelle hengelle turhan pieni. Ostin tämän pienen koon tähden, jotta se olisi helppo täyttää veneessä, mutta käytännössä täyttö (ja tyhjennys) on niin helppoa ja nopeaa, että isompikin olisi toiminut hyvin.

• Kapi

Joo itelläni on Brig 300W ja siinä 6hp 4-tahti Tohatsu. Vene on parasta A-luokkaa käytettävyytensä ja kestävyytensä vuoksi. Pitkä ikä kumiveneillä edellyttää hyvää huoltoa(pesua.
      Hinta laatusuhde kohdillaan ja varaosia saa.
      SUOSITTELEN!
      Kysymys? onko tietoo LAMI-veneistä 90-luvun vene 20hp Mercury 4-tahti, mitä tällaisesta voisi maksaa?

• veneiliä

itse omistan Brig 450 40hp perämoottorilla ja olen siihen enempi kuin tyytyväinen keväällä se on vähän surkean näköinen mutta lika lähtee siihen tarkoitukseen tehdyllä pesuaineella ja vahaus päälle. menee matalassakin vedessä 20cm sekä kovassakin kelissä jossa busterit joutuu kääntymään takaisin. suosittelen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2852
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2658
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2072
    Aihe